Wednesday 10 July 2013

APABILA KAFIRUN DAP BERSEMBUNYI DI BAWAH JUBAH


Kelicikan dan Kejahatan DAP 


DAP tetap musuh abadi saya sampai bila-bila. Pada saya DAP perlu dihancur sehancur hancurnya samada dengan cara terhormat atau dengan cara kurang ajar. 
Kita perlu tentang DAP sebagaimana panglima-panglima perang islam menentang kafir satu masa dahulu. Kita perlu tentang DAP sebagaimana pejuang-pejuang kita menentang komunis. DAP tidak harus dibiarkan terus berkembang mulai saat ini. Pemimpin melayu yang ada kuasa dan ada telur kena bertindak segera. 
Kita tidak bermusuh dengan cina tetapi kita bermusuh dengan DAP. 
Bukan semua cina setuju dengan DAP sekarang, mereka pun hadapi masalah juga...


DAP Mahu Penganut Buddha Tukar Ke Ugama Kristian Agar Mudah Penentangan Ke Atas Islam Dan Melayu



Sedar atau tidak sokongan pihak Gereja di Malaysia ini kepada parti DAP semakin kuat. Boleh dikatakan saban minggu satu pertemuan pemimpin DAP pusat dan juga cawangan dilakukan dengan pihak Gereja. Apa agenda mereka sehingga membuatkan pihak Gereja begitu senang dengan kepimpinan DAP?

Pihak Gereja sebenarnya sudah lama bersama DAP kerana ideologi DAP yang anti UMNO manakala Gereja anti Islam. Saya bercakap pekara ini bukanlah kerana bersifat perkauman ataupun cuba mewujudkan sentimen antara agama namun ini lah yang hakikat sebenar yang berlaku bukan sahaja di Malaysia malah diseluruh dunia sentimen Kristian anti Islam jelas wujud. Apakah umat Islam Malaysia sedar pekara ini?

Semalam saya memperolehi satu maklumat yang agak menarik untuk dikongsikan bersama pembaca blog saya ini. Maklumat yang mungkin akan mengundangkan kemarahan pihak Gereja Kristian dan juga kepimpinan DAP namun ianya adalah baik untuk umat Islam tahu agenda yang dirangka mereka DAP bersama sama pihak Gereja waktu ini.

"KRISTIAN kan anak anak Cina yang masih lagi beragama Buddha"

Itu ayat yang dikeluarkan oleh seorang pemimpin kanan DAP dalam satu perjumpaan dengan pihak Gereja di Selangor. Maklumat ini diperolehi hasil daripada ketidak puashatian seorang penganut Kristian yang tidak setuju dengan kenyataan pemimpin DAP tersebut kerana Buddha merupakan satu agama dan tidak perlu untuk mengkristiankan seluruh orang Cina di Malaysia ini untuk menjadi seorang Kristian.

Apa yang jelas disini adalah propaganda yang telah dilakukan DAP agar masyarakat Cina di Malaysia bertukar agama kepada Kristian. Ini merupakan satu bentuk penjiwaan anti Melayu dan Islam yang lebih hebat kerana jika kita renungkan permasaalahan antara Islam dan Kristian sudah berabad abad lamanya dengan rentetan "Perang Salib" dan propaganda US keatas masyarakat Islam Arab. DAP pula cukup anti Melayu dan menjadikan UMNO sebagai musuh utama pihak Kristian. Saya membuat beberapa analisis mudah dalam pekara ini.

UMNO - ISLAM

DAP - KRISTIAN

PAS - ISLAM

MCA - BUDDHA

PKR - ISLAM LIBERAL / KRISTIAN


Adalah menjadi halangan buat DAP jika masyarakat Cina masih lagi beragama Buddha kerana mereka yang berugama Buddha tidak akan menjiwai sentimen anti Melayu dan Islam melainkan menyertai Kristian. Bantuan dari luar juga akan terus bertambah buat pihak Gereja kerana modus operandi halus dalam menentang agama merupakan satu bentuk propaganda yang diminati oleh pemimpin Kristian dunia. Saya rasa yang membaca artikel ini pasti boleh menilai sendiri agenda yang dimainkan oleh pihak Dunia Kristian keatas masyarakat Islam dunia terutama di negara Arab.


Dalam pada ini saya juga nak ingatkan kepada umat Islam terutama Melayu agar sedar apa yang telah dilakukan oleh UMNO semenjak Merdeka sehingga sekarang ini yang merupakan satu pekara yang tidak akan dipersetujui oleh DAP Kristian sehingga kiamat sekalipun. Pekara yang merupakan ancaman kepada dakyah Kritian mereka membuatkan bermacam cara halus terpaksa dilakukan termasuk lah dalam isu yang saya kupas sebelum ini dalam isu Peguam Kristian Layak menjadi Peguam Syarie. 

UMNO melakukan dasar dalam perlembagaan dengan meletakkan "Lahirnya seorang yang berbangsa Melayu maka Islam agamanya. Ianya juga tidak dapat ditukar kepada agama lain walaupun Melayu Islam itu mahu menukar agama tersebut atas kerelaan sendiri ataupun keluarga"

Ini merupakan satu pekara jelas yang merupakan ancaman terbesar buat pihak Kristian dan melalui DAP mereka mahu apa yang terkandung didalam Perlembagaan diketepikan dan digubal agar membolehkan setiap rakyat Malaysia mempunyai Hak untuk memilih agama sendiri.

IDOLA - Budak Muda Melayu

Penentangan DAP secara senyap ke atas Islam dan Melayu bukan lagi menjadi satu Rahsia bila mana Teresa Kok Pemimpin Kanan DAP menyatakan pendiriannya untuk "Tidak Menerima Islam sebagai Agama Rasmi Persekutuan". Ini satu bukti yang amat jelas untuk seluruh Umat Islam dan Melayu khususnya bersatu dalam menangkis ancaman pihak DAP yang dilihat cukup agresif dengan bantuan pihak Gereja.

Saya masih ingat sewaktu kes Gereja DUMC di Petaling Jaya yang diserbu Jabatan Agama Islam Selangor ketika usaha mereka Memurtadkan berbelas anak muda Islam. Berderu deru pemimpin DAP Kristian ini mempertahankan Gereja haram DUMC dan menentang pihak JAIS. Dalam waktu ini besar kesempatan yang diambil oleh DAP apabila berjaya meraih sokongan dari penganut Kristian dengan memainkan sentimen Islam menentang Kristian. Tidak cukup dengan itu DAP melakukan propaganda dengan mengadakan kutipan tabung untuk Gereja haram DUMC yang mana saya difahamkan nilai kutipan tabung di Gereja haram DUMC kini telah mencecah 9,8 juta ringgit. Adakah orang Melayu Islam tahu pekara ini?

Yang sedihnya apabila pihak JAIS menyerbu Gereja Haram DUMC kerana memurtadkan anak muda Islam, bukan sahaja pihak DAP yang menghalang malah ada juga umat Islam yang mengkritik usaha JAIS dalam mencegah pemesongan Akidah. Saya rasa Bekas Exco Agama Selangor Dato Hassan Ali sudah banyak berusaha menyedarkan masyarakat Islam mengenai pekara ini. Cuma yang menjadi kekecewaan saya adalah umat Islam yang masih lagi tidak sedar permainan dan agenda sebenar DAP.
Buat ingatan semua umat Islam, sedar sedar pekara ini kerana contoh sudah kita lihat dikebanyakkan negara Islam lain akan agenda terancang Kristian. Ini akan terus wujud sehingga kiamat cuma yang menjadi dorongan untuk kita umat Islam terus bertahan adalah dengan melalui penyatuan Islam itu sendiri. PAS Islam, UMNO juga Islam. Berbeda pandangan politik tidak mengapa dan ianya memang digalakan untuk rakyat namun apabila menyentuh isu dan pekara berkaitan Islam dan Bangsa Melayu ini maka menjadi kewajipan untuk bersatu dalam mempertahankan apa yang ada.

Untuk artikel akan datang saya akan cerita kempen parti DAP di Sarawak sewaktu pilihanraya Negeri agar umat Islam di semenanjung sedar apa yang dilakukan parti DAP ini. Moga Melayu Islam sedar dari terus diulit mimpi senja.