,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 19 September 2012

KERANA TERLALU BERTOLAK ANSUR SEHINGGA ISLAMELAYU DI TOLAK BERANSUR-ANSUR


KAFIRUN Ulangi Permohonan Maaf Yang Sekadar Ucapan

"Bila Terhantuk, Baru Hendak Terngadah", itulah peribahasa yang sesuai untu menggambarkan perilaku buruk amalan DAP.
Selepas diasak bertubi- tubi akibat dari kelancangan mulut mengeluarkan kenyataan berbaur sentimen keagamaan yang berupaya membawa kepada kekacauan, Ngeh Koo Ham sekali lagi memainkan skrip yang sering dilakukan DAP apabila hebat dikecam.
Sebelum ini, Manoharan juga tidak kurang hebatnya dalam menghina Islam apabila mempertikaikan doa masuk tandas seperti mana yang pernah didedahkan rakan blogger Yuseri Yusoff (KLIK SINI).
Tidak serik dengan tindakan mencabar kemarahan rakyat Malaysia, selepas itu wakil rakyat biaDAP yang celaka ini bertindak pula menghina Jalur Gemilang dan berkata mahu menggantikan Jalur Gemilang jika Pakatan Rakyat memerintah kelak :

KLIK UNTUK ARTIKEL
Tetapi nampaknya manusia kurang ajar ini jelas tidak belajar dari kesilapan yang lalu...
Kini manusia biaDAP ini cuba membangkitkan kemarahan rakyat Malaysia dengan menghina jaguh badminton negara Datuk Lee Chong Wei ekoran kegagalan beliau meraih pingkat emas dalam perlawanan akhir badminton Olimpik London yang berlangsung semalam.

Inilah sikap kurang ajar pemimpin pakatan, mereka langsung tidak mempunyai semangat kebangsaan dan bersifat cintakan negara. Semua perkara dipolitikkan bagi menjayakan agenda sempit perjuangan politik mereka.
Doa orang Islam mereka persendakan, bendera yang menjadi lambang kedaulatan negara diejek dan dihina, jaguh badminton kebanggaan seluruh rakyat Malaysia pelbagai bangsa pun turut beliau persenda dan politikkan. (KLIK SINI).
Malahan seperti biasa, setiap sentimen negatif yang dimainkan yang nyata diakhirnya bakal disusuli dengan permohonan maaf. (KLIK SINI) (KLIK SINI)
Pada pandangan peribadi PM, tindakan wakil rakyat dari DAP ini nyata tiada bezanya dengan perlakuan Yahudi Zionis yang cuba menguji kesabaran penganut agama Islam yang suci. Apa bezanya mereka- mereka ini dengan penerbit filem pendek yang menghina Islam? Jawapannya, tiada!!!
Apabila umat Islam bertindak balas terhadap sentimen yang dimainkan mereka, maka dengan mudahnya mereka akan menggelarkan individu terbabit sebagai pelampau agama. Namun ingin PM ingatkan kepada kaum kafir harbi ini bahawa kesabaran kami selaku umat yang sayangkan agama Islam ada batasannya.



amukanmelayu - masih nak BERSEKONGKOL dengan KAFIRUN lagi?