,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Thursday 30 May 2013

IDEALOGI KOMUNIS TELAH DI SERAPKAN KEDALAM RED BEANS ARMY


Propoganda Anak-Anak Cina RED BEANS ARMY Telah Berjaya Melumpuhkan Benteng Keimanan Islaelayu.

anakcina celaka
JAHAT - Kalu tak Berotak Komunis buka cina namanya
Apa nak kato laieeeeeee…....

Selepas pelbagai kemudahan dan keistimewaan diberikan kepada mereka, sehinggakan Perlembagaan negara turut dikesampingkan semata-mata untuk mengambil hati kaum Cina, akhirnya yang diperolehi adalah kata-kata keji, cacian dan makian daripada puak-puak muda Cina yang tidak berpuas hati kerana pemimpin-pemimpin mereka gagal melenyapkan kuasa Melayu-Bumiputera dari Malaysia.

Mereka fikir, dengan menulis dalam Bahasa Cina, maka bebaslah mereka daripada sebarang perhatian tetapi pada masa yang sama, dapat menarik perhatian kaum Cina yang cukup kuat berpegang kepada falsafah, MELAYU BODOH, MELAYU PEMALAS?
Malangnya, mereka tidak sedar bahawa sudah ramai Melayu yang dapat membaca dan menulis Cina. Walaupun mereka cuba menafikan bahawa mereka adalah rangkaian bala tentera siber RED BEANS ARMY, namun tindak tanduk mereka tidak mampu menghilangkan objektif mereka.

Memberikan label yang buruk-buruk kepada Melayu merupakan modus operandi yang sudah lama dilakukan. Apa yang tidak diperkatakan tentang Melayu sehinggakan Melayu dikatakan tidak mampu berdiri sendiri dan terpaksa mengharapkan bantuan tongkat daripada orang lain. Puak-puak Red Beans ini seringkali berbangga-bangga kononnya Malaysia hanya maju kerana adanya orang Cina. Kata mereka lagi, tanpa Cina, Melayu masih duduk di atas pokok.

Dek kerana sudah terlampau lama propaganda itu dituturkan, bahkan dari zaman berzaman, dari satu keturunan ke satu keturunan, akhirnya Melayu yang ada sekarang, lebih ramai yang memandang sinis kepada bangsa sendiri. Sehinggakan mereka cukup malu kalau Melayu dikaitkan dengan Islam kerana kata mereka, Melayu bukannya Islam dan Islam bukannya Melayu walaupun syarat utama untuk bergelar Melayu di negara ini, mestilah beragama Islam.

Bila dah beragama Islam, bermakna individu Melayu itu tertakluk jugalah kepada ajaran Islam, termasuklah menjalankan kewajipan yang ditetapkan dan meninggalkan segala larangan yang telah diberikan. Tidak dihukum kerana melanggar perintah, bukan bermakna mereka lepas bebas. Disebabkan itulah, dalam Islam diajarkan bahawa dosa akan dibalas sama ada dalam bentuk kesusahan di dunia, apatah lagi di akhirat. Itu perkara asas yang wajib diimani oleh mereka yang bergelar umat Islam.

Anak-anak Cina berkenaan begitu bangga melabelkan Melayu sebagai RASIS tetapi pada masa yang sama, mereka terlupa bahawa RASIS Melayu jugalah yang membenarkan datuk dan nenek, bahkan ibu bapa mereka menjadi rakyat negara ini atas pertimbangan kemanusiaan setelah mereka enggan pulang ke tanah leluhur di Tongsan.

Pelabelan yang mereka lakukan, tidak dianggap sebagai RASIS, bahkan kata mereka itulah yang dinamakan KEBEBASAN BERSUARA. Dengan tindakan keras diambil terhadap Melayu-Bumiputera yang menulis dalam Bahasa Melayu serta Bahasa Inggeris dan seringkali mereka yang menulis dalam bahasa Cina terlepas begitu sahaja, puak-puak ini kelihatan sedang bermaharajalela menguasai media sosial untuk menanam kebencian terhadap Melayu-Bumiputera.
Sampai bila sebenarnya keadaan ini akan berterusan?

Para pemimpin Melayu-Bumiputera sibuk mengajar rakyat yang BERBAHASA MELAYU tentang PERPADUAN, BERBUDI BAHASA dan TOLERANSI KAUM. Sedangkan para pemimpin Cina yang menguasai tulisan serta bahasa Cina pula, membiarkan anak-anak muda mereka melanggar segala-galanya, terutama sekali yang berkaitan dengan isu-isu sensitif.
1 CINA - Kalu tak menipu bukan Cina namanya

Dengan Propoganda FITNAH diserapkan  melalui POLITIK kedalam JIWA ISLAMELAYU tanpa di sedari adalah satu KEJAYAAN yang amat besar kepada RED BEANS ARMY.  Sampai sekarang, semua TABURAN fitnah ini di telan tanpa di tapis. Ini menjadikan Islamelayu berpecah Empat  dan RED BEANS ARMY dapat menyatukan CINA kerana perpecahan Islamelayu.









AMUKANMELAYU - strategi British nak melumpuhkan ISLAMELAYU dalam jangkamasa panjang telah berjaya. Dengan membawa masuk Cina JAHAT dari Tanah Besar ke Malaya ia akan merobah cara hidup dan budaya Islamelayu yang kental dengan ISLAM adalah satu senjata bagi British. Dengan KELICIKAN PENIPUAN dan RESIS kaum Cina dapat mengekang IDEOLOGI ISLAMELAYU. British amat bimbang sekiranya ISLAMELAYU bersatu (Indonesia, Sulu, Selatan Thailand, Kemboja, Brunei dan Rohingya) ia akan menjadi satu kuasa baru yang amat KUAT dengan berlandaskan Islam. Sekiranya ini terjadi, kuasa ekonomi dengan 450 juta kuasa pembeli dan kuasa Ketenteraan(Islam)  menjadikan rautau ini KEPULAU ISLAM dengan laluan Utamanya(Selat Melaka) di kawal sepenuhnya oleh Tentera Islam. Ini sebenarnya yang di risaukan oleh kuasa Barat....dan bukannya Tanah Besar Cina.