,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 12 April 2013

DO'A KO UMNO MEMAKAN DIRI - JIKA BENAR PAS PARTI ISLAM, PENZINA PERLU DI REJAM JIKA CUKUP BUKTINYA


PAK PONG PAK MUSTAPE SI DOLE DIRUMAHNYE............. 

INSAF - Hukuman REJAM pada penzina


رجم الزاني و الزانية في أفغانستان بالصور
{الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ }النور2
2. Perempuan yang berzina dan laki-laki yang berzina, maka deralah tiap-tiap seorang dari keduanya seratus dali dera, dan janganlah belas kasihan kepada keduanya mencegah kamu untuk (menjalankan) agama Allah, jika kamu beriman kepada Allah, dan hari akhirat, dan hendaklah (pelaksanaan) hukuman mereka disaksikan oleh sekumpulan orang-orang yang beriman.

{الزَّانِي لَا يَنكِحُ إلَّا زَانِيَةً أَوْ مُشْرِكَةً وَالزَّانِيَةُ لَا يَنكِحُهَا إِلَّا زَانٍ أَوْ مُشْرِكٌ وَحُرِّمَ ذَلِكَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ }النور3

3. Laki-laki yang berzina tidak mengawini melainkan perempuan yang berzina, atau perempuan yang musyrik; dan perempuan yang berzina tidak dikawini melainkan oleh laki-laki yang berzina atau laki-laki musyrik, dan yang demikian itu diharamkan atas oran-orang yang mukmin[1028].
[1028]. Maksud ayat ini ialah: tidak pantas orang yang beriman kawin dengan yang berzina, demikian pula sebaliknya.

اللهم انا نعوذبك من الزنا .اللهم احفظنا وصنا .
وعافنا واعفو عنا ياارحم الراحمين

صور الزاني الصومالي الذي تم رجمه. محتوى مخفي


Kenape sampai jadi lagu ni?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3l6HKf0-PsEB2QWJE8qtOZnNpfDHCa1NX0MlXzl5p2KYrBuNcEsRtt8n3w9ph7G1_qr6ZV5OSW5SOKc_oiCnFLjFdPQMoMQSQ4gVIO4trImLiz_1v559TFqMWJoZ6UN_p9BQu-MxI8kg/s1600/5A.jpg 
Jika selalu mengata orang, sesekali Allah akan menguji kita pula..... 

  
Kenyataan "PUSING-PUSING" Haji Hadi.


Terkini diberitakan :

Presiden Pas, Dato’ Seri Abdul Hadi Awang memberi respon bahawa Setiausaha Agung Pas Dato’ Mustaffa Ali yang digemparkan dengan isu video sex tidak akan bertanding dalam PRU 13.

Bagaimanapun beliau akan meneruskan perkhidmatan Dato’ Mustaffa Ali sebagai Pengarah Pilihanraya Pas Pusat.


“Dia bertanding di semua tempat di Malaysia, dia Pengarah Pilihanraya Pas,” kata Haji Hadi kepada beberapa wartawan di perkarangan Masjid Rusila tadi.

Mengulas lanjut dengan insiden tersebar video sex Mustaffa Ali, Hadi berkata:

“Saya tak suka politik seperti ini dilakukan untuk mengaibkan pemimpin hatta kepada Dato’ Najib sekalipun”.

Presiden Pas berkata, beliau akan solat hajat bersendirian bagi mendapat pertunjuk Allah mengenai isu pembongkaran video sex yang dikaitkan dengan Setiausaha Agung Pas, Dato’ Mustaffa Ali.


Berapa banyak pahala yang dah dikumpul oleh Anwar Ibrahim? Azmin Ali? Badrol Amin? dan yang terkini Mustafa Ali?


"PAHALA SEBARAN VIDEO SEX DAPAT HAPUSKAN DOSA ZINA" - PENGUATKUASAAN HUDUD  TIDAK DI TAKUTI PAS KERANA MEREKA TAHU BAGAIMANA NAK PUSING


Kenapa tak kira dosa yang dah mereka buat? Masih perlukan 4 orang saksi ke walau sudah terang lagi nyata pelaku dalam rakaman-rakaman tersebut adalah orang yang sama memimpin parti pakatan mereka. Demi untuk menyelamatkan para pengikutnya, sanggup Hadi Awang menolak hukum yang telah Allah tentukan.

2 AMK PKR Ditahan Polis Bantu Kes Video "LONDEH SELUAR" Mirip Setiusaha Agung PAS 

http://3.bp.blogspot.com/-x8tQxnIAXpQ/UWbP-vcJUII/AAAAAAAAk58/COo8A8xI8Sk/s640/mustafa+ali+video+sex+07.jpg 
 SERUPA TAPI TAK SAMA
JAHAT SUNGGUH UMNO NI - Dengar cerita 2 ahli AMK dah ditahan. Dari apa yang dilaporkan, tindakan AMK menyebarkan video Pak Mus tu adalah dengan tujuan nak ugut dan memburukkan PAS.




KENYATAAN MEDIA


Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan.



Datuk Mustafa Ali
Setiausaha Agung.


 Harakahdaily



Rupa-rupanya panas bahang pilihanraya masih belum cukup panas berbanding panasnya isu terbaru melibatkan video X lelaki mirip  setiausaha agung PAS hari ini.

Berikut adalah catatan kes tersebut yang perolehi daripada sumber internet.

Apabila sumber internet maka ingatlah bahawa ia belum tentu betul.

Apapun ia telah menjadi kes polis apabila cd tersebut telah ditemui dan dua pemuda yang menyebarkannya telah ditahan polis.

Ringkasan Kes.

"Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah.

Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah.

Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut."

Lanjutan daripada itu dua orang lelaki dipercayai ahli AMK PKR telah ditahan bagi membantu siasatan.

Kedua-dua mereka dikatakan bertindak mengedarkan cd video berkenaan di sebuah taman perumahan.

Bagi Amukanmelayu kali ini isu bukan lagi tertumpu pada benar atau palsu pelaku dalam video tersebut sebaliknya fokus rakyat ialah kenapa PKR terlibat dalam penyebaran video tersebut?

 AMUKANMELAYU - Politik ISLAMELAYU semakin KOTOR dan menjijikkan.....