,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 14 September 2014

BILA MELAYAN AKAL YAHUDI, INILAH JADINYA


LIM GUAN ENG UBAH TAKTIK, PPS DAH PAKAI 'SERAGAM' JKKK?


OLAK LEMPIT - 19 Dzulkaedah 14356, Putar-belit adalah kerja KAFIRUN. Jangan salahkan mereka kerana dalam Al-Quran telah di peringatkan di beberapa ayat yang mereka ini tidak akan senang selagi Islam itu tidak di susahkan dan kerja mereka adalah memusuhi Islam dan kita di ingatkan jangan percaya dengan mereka dan ada kalanya tidak di benarkan berkawan dengan mereka dan jangan sesekali "MENGANGKAT" mereka menjadi KUTUA kita. Nah sekarang tanya diri sendiri siapa yang salah. Maka kita perlu lihat kembali bagaimana KOMUNIS itu menggunakan kesempatan dan mempermainkan kita

SEJATA DAN IDEALOGI:

Memang betul komunis dah letak senjata. Tapi bagaimana dengan idealogi komunis. Idealogi adalah sesuatu yang teramat susah untuk di padamkan dari pemikiran. Bagaimana dengan pandangan korang?

Lim Guan Eng dan DAP memang benar-benar mencabar Kerajaan Malaysia dan pihak berkuasa. Pasukan Peronda Sukarela yang diharamkan, kini 'dipulihkan' oleh Lim Guan Eng dengan penukaran taktik.

Bimbang ditangkap kerana menjalankan kerja-kerja polis ketika memakai vest ungu bertulis PPS, sekarang, kumpulan samseng dan berlagak seperti polis negeri itu, memakai vest kuning yang bertulis JKKK membuat rondaan, menguatkuasakan undang-undang seperti menahan kenderaan, dan sebagainya.

Lim Guan Eng cuba menggunakan akal Zionistnya bagi menampakkan betapa bodoh dan bangangnya PDRM serta badan-badan penguatkuaan undang-undang yang lain di negara ini. Dengan menukar pakaian tetapi masih mengekalkan operasi serta fungsi PPS, Lim Guan Eng cuba menggagalkan rancangan pihak berkuasa menghapuskan ancaman subversif seperti PPS.

Ternyata, perangai pengotor dan keji Lim Guan Eng tidak dapat dihapuskan dengan sekadar ancaman dan ugutan. Sekarang ini, Lim Guan Eng cuba pula menggunakan nama JKKK untuk menghalalkan perbuatan dan operasi PPS.

Kaedah dan taktik yang digunakan oleh Lim Guan Eng sekarang ini, pasti mengingatkan kita bagaimana pengganas-pengganas komunis sama ada Bintang Tiga atau Bintang Satu, menyamar sebagai Home Guard dan Special Constables untuk membunuh penduduk Tanah Melayu bagi memastikan tujuan penjajahan mereka berhasil.

Lim Guan Eng pastinya akan memberi alasan kononnya, PPS sekarang adalah tidak salah kerana yang menjalankan operasi sekarang adalah JKKK. JKKK pula berada di bawah kuasa Kerajaan Persekutuan.

Cuma menariknya, belum pernah ada JKKK yang melakukan tugas-tugas pengambilalihan tugasan polis termasuklah menjadi TONTO kepada pelbagai industri jenayah sepertimana yang dilakukan oleh JKKK ciptaan Lim Guan Eng di Pulau Pinang. Begitulah juga bagaimana bila tanpa di sedari kita sudah memiliki Idealogi Yahudi dan Komunis untuk menjadi lebih yahudi dan Komunis sendiri.
 
APA BEZANYA GAMBAR PPS PAKAI BAJU JKKK DENGAN PAKAI BAJU "R" KATA ORANG UMNO?
 
Golongan manusia yang KOMUNIS Versi PAS yang mengaku pandai namun apabila diselidik dan dibongkar kebodohan mereka ini lebih kepada BALACI beridealogi KOMUNIS. Bercakap pandai mengenai Cywar namun kurang bijak.....?

Jika di halalkan sekali pun kononnya "TAKLIK atau MUSLIHAT" nak menipu pun biarlah ada faedahnya pada Ugama bangsa pada penipuan yang korang buat tue.... Ini tidak dah terang-terang kantoi tapi masih menafikan.


Gambaq diatas menceritakan kebodohan serta dangkalnya ilmu yang dimiliki oleh Jentera Kempen PAS pada kali ini di Pengkalan Kubur kelantan. Korang sendiri edar cakera padat fitnah, lepas tu tuduh orang lain.
 
Ini bukan bijak tapi terlajak laris...... Muka putih macam beruang tapi tangan hitam. Untuk makluman semua baju yang dipakai oleh mamat tue adalah Baju Royalti. Di Kelantan kumpulan mamat sengal terkenal dengan memperjuangkan Royalti minyak patut diberikan pada Kelantan.


Berbaju Merah tak semestinya UMNO. Nampak gayanya penulis harakah kantoi lagi. Takkan tak kenal kawan sendiri....maka Khatib pun menjadi Pejuang kepada Idealogi ini yang terang-terang bercanggah dengan anutan Islam itu sendiri dan sanggup menggunakan MIMBAR masjid untuk mendatang kekeliruan kepada rakyat.

Khatib Jumaat kritik polis dalam isu PPS di siasat Hasil Laporan Polis oleh Ahli Pas

GEORGE TOWN: Polis membuka kertas siasatan terhadap seorang khatib yang didakwa mengkritik polis berhubung isu Pasukan Peronda Sukarela (PPS) menerusi khutbah Jumaat di Masjid Acheh Kebun Lama di sini semalam.
Ketua Polis Daerah Timur Laut ACP Mior Faridalathrash Wahid berkata individu berkenaan akan dipanggil dalam tempoh terdekat untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 4(1)(b) Akta Hasutan 1948.

 

"Setakat ini polis terima satu laporan daripada seorang lelaki yang mengaku ahli biasa PAS petang semalam," katanya dalam kenyataan ringkas hari ini.
Laporan lelaki itu yang turut menunaikan solat Jumaat di masjid berkenaan mendakwa khatib terbabit menyatakan sokongan terhadap PPS dan mengkritik kerajaan pusat dalam menangani isu pasukan itu.
Ahad lepas polis menahan 156 anggota PPS termasuk pengerusinya yang juga Pengerusi Jawatankuasa Kebajikan, Masyarakat Penyayang dan Alam Sekitar negeri Phee Boon Poh kerana ingkar amaran untuk tidak menjalankan aktiviti selepas PPS didapati tidak berdaftar dengan Pendaftar Pertubuhan.
 
 
 
AMUKANMELAYU - Lihatlah bagaimana kita sering TERTIPU dengan POLITIK DEMOKRASI, ini kerana Islam itu tidak pernah mengajar kita menjadi PENGKHIANAT dan PENDUSTA.