,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 12 February 2014

KERJAYA BARU - JAWATAN TUKANG TAMPAQ


alt
JAWATAN KOSONG - Tukang Tampaq.

IKLAN KERJA KOSONG:
Nama Jawatan ; TUKANG TAMPAQ.
Taraf Jawatan :  SEPANJANG MASA
Tempoh Perkhidmatan ; SELAGI ADA DEMOKRASI ALA DAP
Nama Syarikat ; GILA KUASA SDN. BHD.

OLAK LEMPIT, Rabu 12 Rabiulakhir 1435 -  "KEBIADABAN CINA" sudah terlalu amat melapau. Sepanjang 2012 hingga kini harga KEBAIKAN yang MAHAL yang telah di beri kepada KAUM KAFIRUN PENDATANG ke BUMI MELAYU dan di memberi kerakyatan kepada mereka sudah tidak dapat di elakkan lagi ini adalah satu kesilapan yang paling besar. Kelebihan KE ATAS KEBAIKAN DAN KEJUJURAN MELAYU telah di balas dengan mengambil HAK MELAYU dan kini MEREKA SEDANG MERAMPAS dan MENGHINA ISLAMELAYU itu semahunya. Banyak peristiwa DUKA yang menyelubungi PDRM dan KERAJAAN sepanjang tempoh itu mereka di beri IC tanpa mereka mahu pun. Kita yang terlebih baik.

Hampir setiap hari mereka ini MENYONGSANG ARUS dan MEMALUKAN KERAJAAN MELAYU di serata dunia. Secara jelasnya, kaum India dan Cina merobek hati nurani Islamelayu tanpa rasa salah dan berdosa sehingga Cina MENJAJAH Singapura dan kini Pulau Pinang dan mungkin Selangor selepas ini. Apabila SINGAPURA menjadi TANAH JAJAHAN CINA,inilah KEMENANGAN yang amat BESAR bagi kaum Cina dan luka kita semakin parah dengan kenyataan penulis-penulis blog mereka dan juga terpampang di layar FB atau Twitter. Di bawah ini pula adalah tindakbalas yang mereka berikan kerana Film Pendek nyonya tua Taressa "Pungkoq dan lebih parah lagi ada yang SEBANGSA dan SEUGAMA dengan kita yang menyebelahi mereka. Dengan jelas surah Al-Kafirun di bawah ini adalah untuk mereka yang telah bersama mereka dan kita yang masih berpegang kepada SURUHAN ALLAH dan SUNNAH RASUL semakin terpencil.  TAHUKAH KITA HAK-HAK  KITA SEBAGAI SEORANG ISLAM?.

Surah al-Kafirun:

“Katakan(Muhammad s.a.w) Wahai orang-orang kafir, aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah, dan kamu bukan penyembah Tuhan yang aku sembah. Aku tidak pernah menjadi penyembah apa yang kamu sembah dan kamu tidak pernah (pula) menjadi penyembah Tuhan yang aku sembah. Bagimu agamamu dan bagiku agamaku”.

Persengketaan kaum sudah tidak dapat di elakkan lagi. Adakah kita telah bersedia ke aah itu? Kepada yang BERMAIN dengan API ini, penulis nak tanya:

1. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan dia dan keluarganya akan selamat?
2. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, harta bendanya akan selamat?
3. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, anak daranya tidak di rogol orang?
4. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, kedainya tidak akan di pecahkan?
5. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, kereta mewahnya tidak di bakar?
6. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, bekalan makanan akan dapat dengan senang?
7. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, lepas rusuhan dia akan jadi PM?
8. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, rumah ibadat tidak di robohkan? 
9. Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, rumahnya tidak di bakar?
10.  Siapa boleh bari jaminan jika berlaku rusuhan, dia akan terus jadi tokey? 
11. Siapa boleh bagi jaminan jika berlaku rusuhan, yang duk tolong pasang bendera tidak di bunuh?    

Ganjaran RM1,500 Untuk Tampar Zahid Hamidi

alt
KUALA LUMPUR 12 Feb - Ganjaran sebanyak RM1,500 ditawarkan kepada individu yang dapat menampar Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi.
Tindakan biadap itu tercetus apabila segelintir golongan tidak berpuashati dengan kenyataan Ahmad Zahid berhubung ancaman tampar kepada Ahli Parlimen Seputeh,Teresa Kok bukanlah suatu ancaman dan tiada keperluan untuk menjalankan siasatan polis mengenainya.
alt
alt
alt
Perbualan itu bertambah rancak apabila laman 'We Fully Support PKR 's telah memuatnaik poster yang menawarkan ganjaran sebanyak RM1,500 kepada sesiapa yang dapat menampar Ahmad Zahid.
Salah satu komen yang ditulis di gambar tersebut ialah "why dont offer lontar tahi???".
Tawaran yang dilakukan terhadap Ahmad Zahid tercetus apabila beliau mengeluarkan kenyataan bahawa tawaran untuk menampar Teresa bukan suatu ancaman dan tiada keperluan untuk menjalankan siasatan polis mengenainya.
"Mengapa kita perlu menyiasat? Jika dia telah ditampar, barulah kita boleh ambil tindakan," kata Ahmad Zahid.
"Menampar bukan satu ancaman. Jika mereka kata 'membunuhnya', maka ia akan menjadi satu ancaman. Isu tampar adalah antara beliau dan mereka (NGO yang menawarkan ganjaran itu)," katanya.
Sebelum ini, Majlis Jemaah NGO Islam Malaysia berkata, tawaran bagi menampar Teresa dinaikkan daripada RM500 ke RM1,200 kerana pemimpin DAP itu dikatakan kurang ajar dan mencabar kedudukan orang Melayu.
Sementara itu, menerusi laman sosial twitter, tawaran menampar Ahmad Zahid memenuhi laman tersebut sehingga ada yang menawarkan seikat kangkung bagi tujuan sama.

AMUKANMELAYU - Dulu duk dengaq "PEMBUNUH UPAHAN" saja....lani lagi dasyat....dah ada tawaran terbuka untuk kerjaya baru "TUKANG TAMPAQ"