,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Thursday 6 February 2014

PENGHINAAN ORANG KRISTIAN - PAS HANYA ASKAR KATAK HIJAU SAJA

 

"Jika PAS bertanding lawan Anwar Ibrahim di Kajang, Tempat PAS adalah sehina UMNO."

Wednesday, January 29, 2014

 

OLAK LEMPIT, Khamis 5 Rabiulakhir 1435 -  Tadi Penlis terjumpa "PENGHINAAN YANG MEMALUKAN" dalam blog "chris darson dan beberapa Blog yang lain. Tapi penulis tahu jika perkara ini kita ketengahkan pada "SAUDARA KU" dari PAS dan Melayu PKR....mereka tidak akan percaya. Hati penulis menjadi marah dan geram. Dihina sampai begini pun tiada yang sedar dan terus menjadi PEKERJA KEPADA Anwar dan MEMPERTAHANKAN AGENDA KRISTIAN di Tanah Melayu ini. Yang menghairankan penulis....KENAPA PENGIKUT PAS SANGGUP SAMPAI JADI BEGINI? Sila baca apa yang di tuliskan oleh Chris Darson dalam Blog Kristianya ini.
Cover photo
Papan Pemuka chris darson

Kami di CU4M mendapat berita bahawa Parti Islam Se-Malaysia akan bertanding di  Dun Kajang. Apakah natijahnya pihak PAS ingin melakukan perkara tersebut. Adakah ianya untuk menyekat kebebasan yang akan pasti dibawa oleh Anwar Ibrahim di dalam negeri Selangor ini?

Kami ingin mengingatkan pihak PAS bahawa PAS tidak mampu untuk menjaga kebajikan rakyat Selangor. Kononya sebagai parti bumiputera terkuat di dalam Pakatan Rakyat, PAS harus sedar bahawa mereka tidak mampu untuk melaksanakan apa yang diperlukan oleh rakyat Selangor. Sebab itulah mereka gagal dalam usaha untuk memgang tampuk pemerintahan negeri tersebut. Jika mereka yang terkuat, maka kenapa tiada seorang pun diantara mereka yang memantau pergerakan JAIS semasa mereka menindas orang Kristian di Selangor?

Amaran kepada PAS. Jika mereka menguji kekuatan kami, mereka akan GAGAL.

Anwar Ibrahim For Kajang!

Admin CU4M.

The Malaysian Crusade: The Rise Of The Green Frog Army 

Tuesday, December 31, 2013

Prepare For Trouble And Make It Triple (PAS, PKR and DAP).
With all due respect to PAS members all around the world, we are not kidding when we refer PAS Unit Amal as the green frog army. We meant well as they are just a small group of people but feared by the obnoxious Malaysian government. In the wilderness, the Green Dart Frog is a force to be reckon with.


Green poison dart frogs (Dendrobates auratus) belong to a family of frogs that includes the world's most poisonous amphibians. The green poison dart frog is a vibrantly colored frog, with distinct black and green patterns (although the green color can vary quite a bit, ranging from golden to blue). This brilliant coloration pattern serves as a visual warning sign to predators who cross paths with this poisonous amphibian.



Unit Amal personell defending the rights of Malaysians against the tyranny of the police. The avenging Strawberry Red Dart Frog of the Parti Islam Malaysia faction.



6/2/14 – Blog Kristian, christianunited4malaysia (CU4M) mengambarkan PAS hanyalah segerombolan tentera katak hijau, salah satu parti politik di Malaysia.

Gelaran itu diberi dalam artikel bertajuk “The Malaysian Crusade: The Rise Of The Green Frog Army.”



Berbeza dengan Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, gelaran yang diberikan oleh CU4M adalah ‘Pejuang Kebebasan.’

“Kami di CU4M mendapat berita bahawa Parti Islam Se-Malaysia akan bertanding di Dun Kajang. Apakah natijahnya pihak PAS ingin melakukan perkara tersebut. Adakah ianya untuk menyekat kebebasan yang akan pasti dibawa oleh Anwar Ibrahim di dalam negeri Selangor ini?
CU4M Anwar ‘Pejuang Kebebasan.’


“Kami ingin mengingatkan pihak PAS bahawa PAS tidak mampu untuk menjaga kebajikan rakyat Selangor. Kononya sebagai parti bumiputera terkuat di dalam Pakatan Rakyat, PAS harus sedar bahawa mereka tidak mampu untuk melaksanakan apa yang diperlukan oleh rakyat Selangor. Sebab itulah mereka gagal dalam usaha untuk memgang tampuk pemerintahan negeri tersebut. Jika mereka yang terkuat, maka kenapa tiada seorang pun diantara mereka yang memantau pergerakan JAIS semasa mereka menindas orang Kristian di Selangor?

“Amaran kepada PAS. Jika mereka menguji kekuatan kami, mereka akan GAGAL.

“Anwar Ibrahim For Kajang!,” kata blog itu dalam artikel bertajuk “Jika PAS bertanding lawan Anwar Ibrahim di Kajang, Tempat PAS adalah sehina UMNO.” -



AMUKANMELAYU - Aku telah menunaikan tanggung jawabku untuk ku sampaikan kepada saudaraku apa yang TERSIRAT di hati PENYEBAR KRISTIAN ini jika di tanya di MAHKAMAH ALLAH nanti.