,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 8 August 2012

MELAYU MUDAH LUPA - BERSATULAH DENGAN SYUHADAH



AYAT-AYAT DAP "BUTOH MELAYU", KIT SIANG SUDAH LUPA 

MAYAT TANPA KEPALA, DI MANA LIM KIT SIANG KETIKA ITU?
Perarakan Haram DAP pada Ahad, 11 Mei 1969 dengan menaiki 5 buah kereta dan lebih kurang 15 buah motor telah lalu di hadapan Balai Polis Brickfields sambil mencaci pihak polis dengan kata-kata " Apa Polis Boleh Buat - Kita Raja", dan " Buang Semua Polis Melayu".

Malamnya, DAP berarak lagi di Jalan Bukit Bintang sambil menunjukkan kelakuan yang kotor (seperti menunjukkan butuhnya kepada gadis-gadis Melayu), memekik-mekik dengan kata-kata yang biadap.

Malam yang sama di Kuala Lumpur, DAP berarak lagi sambil melaungkan kata-kata " Mati Melayu, Sakai Pergi Masuk Hutan".

Di satu jalan yang di Jalan Changkat Dollah berdekatan dengan Penjara Pudu, DAP berarak lagi dengan kata-kata " Kuala Lumpur Sekarang Cina Punya!".

Keesokan harinya, 12 Mei 1969, DAP berarak lagi di sekitar Jalan TAR, Jalan Raja Laut dan Jalan Ipoh sambil menghambur kata-kata "Melayu Balek Kampung", "Melayu Sekarang Tak Da Kuasa Lagi", "Sekarang Kita Berkuasa".

Dio Kg. Baru pula DAP yang berarak memekik-mekik, anak-anak kecil Melayu, orang tua Melayu ketakutan apabila DAP melaung-laungkan " Melayu Keluar, Apa Lagi Duduk Sini", Kita Hentam Lu, Sekarang Kita Besar". 

Di Balkai Polis Jalan Pudu, peserta perarakan masuk ke bahagian pertanyaan sambil berkata " Kasi Halau Semua Polis".

Menurut seorang pegawai polis PC 2248 Encik Sulaiman, peserta perarakan itu telah memekik-mekik sambil berkata "Apa Ini Melayu Kita Negeri Dia Sudah Perintah. Ini Negeri Bukan Melayu Punya". Kemudian dihina lagi pihak polis dengan kata-kata " Mata-Mata Lancau".

Di Jalan Ipoh, Inspektor Mansor bin Latt dari Balai Polis Jalan Campbell berkata, peserta Perarakan telah menghina-hina dengan memekik "Butoh Melayu", "Pergi Matilah".

Kata-kata mereka yang lain " Ini Negeri Bukan Melayu Punya, Kita Mahu Halau Semua Melayu".

Berkenaan MARA, peserta perarakan memekik-mekik lagi dengan kata-kata " MARA 5 tahun lagi akan jahanam". "Sekarang Kita Pereintah Apa Boleh Buat", dan "Melayu Boleh Balik Kampung", "Melayu Sudah Jatuh, MARA Boleh Keluar"

Menurut Senator DAP yang dipecat Tunku Aziz, beliau mengenali Lim Kit Siang sebagai seorang yang sangat suka berdemonstrasi (berarak) di jalanan. Sekarang, kita minta Lim Kit Siang jawab di mana dia ketika semua kata-kata Penghinaan di atas? Tatkala Ahli-ahli DAP berarak memekik-mekik 3 hari berturut-turut, Lim Kit Siang kata dia berada di tempat lain?

Kepada umat Islam dan orang Melayu, hari ini DAP tidak menghina kita di depan-depan tetapi di belakang bagaimana? Lihatlah gambar di bawah, tatkala Babi itu dipanggang 5 (5 Negeri) apakah agaknya Kata-Kata Penghinaan Yang Keluar Dari Mulut Mereka yang panggang Babi itu? Bayangkan Kata-Kata Hina di atas disebut semasa Therea Kok memanggang Babi -Babi Itu!
"5 BABI PANGGANG 5 NEGERI, MASA ITU APA AGAKNYA KATA-KATA MEREKA?"