,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 25 November 2012

IBU MEMIJAK KEPALA MAYAT ANAKNYA KERANA KHIANAT KEPADA UGAMA< NEGARA DAN BANGSANYA

DIFINASI PENGKHIANAT
Pengkhianat adalah seseorang itu menjual maklumat negaranya atau bersekongkol dengan orang asing atau negara asing atau menyediakan ruang untuk pengaruh asing atau BANGSA ASING menjajah kita atau negara kita atau budaya kita sama ada melaui bantuan kewangan, ketenteraan, penulisan, idielogi waima ugama. Itulah sebabnya seorang IBU sanggup memijak kepala anaknya walau pun sudah menjadi mayat.

Mayat tali barut Israel dipijak ibunya yang kecewa.

Pencerobohan tentera Zionis yahudi laknatullah sudah lebih satu minggu dan telah meragut ratusan orang Palestin, di Antaranya puluhannya adalah Kanak-Kanak. Pencerobohan ketenteraan laknatullah ini juga munculnya Tali Barut yahudi di Gaza.

 Anak muda di atas kepalanya dipijak oleh Seorang perempuan tua. Tahukah siapa yang menginjak kepala anak muda itu? Hamba perempuan itu adalah ibu kepada anak muda tersebut. Si ibu merasa malu dan mendapatkan aib kerana anaknya telah memberikan maklumat kepada perisikan Israel tentang kewujudan para pejuang Palestin. Ibu itu yang mengandung dan membesarkannya tetapi ibunya ihklas melihat anaknya dihukum mati di depan umum, Supaya memberi Pengajaran bagi yang lain.

 Dia sendiri, dengan hati hancur memijak anaknya itu. Melihat kejadian ini beberapa orang memberitahu, "si ibu memijak kepala darah dagingnya sendiri kerana di SANA ada Objektif yang lebih Kuat dan lebih mulia iaitu tanah dan Kehormat Palestin."-sumber.

amukanmelayu - suka kalu negara ini dijajah sekali lagi.....kerana amukanmelayu begitu yakin yang PENGIKUT TOK-TOK INI LAH yang akan memenggal kepala pemimpin mereka nanti.......