,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Tuesday 24 December 2013

PEPERANGAN DEMOKRASI - CINA MAHU UMNO DAN MELAYU DI MANSUHKAN KERANA YAHUDI TAHU MELAYU ITU BANI THA MIM


YANG TERSIRAT - MCA Mahu Umno dimansuhkan Kerana Ini Arahan YAHUDI



Olak Lempit Selasa 20 Saffar 1435 Bersamaan 24hb. Disember 2013. Entah kenapa penulis rasa ada yang  tak kena dengan Persidangan MCA baru-baru ini. Selepas balik subuh tadi, penulis  mencari sesuatu yang mungkin dapat di buat petunjuk untuk di copy supaya menjadi tatapan pembaca dan sesuatu yang boleh di jadikan petunjuk "KEBUSUKAN HATI KAFIRUN" ini sudah mula berbau dengan PEKUNG yang busuk yang di sembunyi kerana TIADA MELAYU yang boleh di jadikan BELACI mereka.
LeeHwaBeng

PEMIMPIN MCA Lee Hwa Beng bersama Lim Kit Siang, sebelum PRU13

Kini selepas beberapa Orang dari MCA bermuka dua dengan DAP, jelas disini MCA sedang merancang sesuatu di Belakang UMNO untuk MEROBOHKAN BN yang di dirikan oleh UMNO, sedangkan Najib masih MENARUH HARAPAN Kafirun Cina akan "RUJUK" semula dengan BN. Kesian najib yang masih tidak FAHAM TABIAT Cina yang kasar dan rakus tanpa istilah HALAL HARAM dalam kehidupan mereka.
153 hanya ada dalam perlembagaan

Dari Blog Aku Cina Helen Ang, penulis dapat apa yang di cari. maka jelas disini MCA dan DAP tiada bezanya. Agenda Cina di letakkan di hadapan dengan menggunakan "PENGKHIANAT MELAYU" yang membenci UMNO atau yang berfahaman "ULTRA LIBERAL" di gunakan sepenuhnya untuk "MENGGULINGKAN KERAJAAN MELAYU" melalui Resolusi 2.1 perhimpunan agung tahunan MCA menyeru agar “semua polisi yang berunsur diskriminasi perkauman dimahsuhkan supaya tiada komuniti akan ketinggalan dalam pembangunan negara”.


Dikala mereka tinggal dan menguasai Bandar dan Pekan dengan FASALITIS yang lengkap di dirikan oleh kerajaan, kini mereka mengatakan "POLISI BERUNSUR DISKRIMINASI PERKAUMAN" perlu di mansuhkan. Di asaat Perkampungan Melayu di tenggelami banjir, mereka katakan  "POLISI BERUNSUR DISKRIMINASI PERKAUMAN" perlu di mansuhkan, di kala 10 Orang terkaya di Malaysia semuanya Cina, mereka mengatakan Melayu malas, dikala mereka mencuri Pasir, Cetak rompak, Barang Tiruan, Kilang haram, Rumah Urut "haram", persundalan dan judi dan apabila Dikuatkuasakan untuk memebenteras semua kerja haram ini mereka mengatakan "POLISI BERUNSUR DISKRIMINASI PERKAUMAN" perlu di mansuhkan.

Dasar Kebangsaan di nafikan, lihat papan Iklan di kedai, ianya langsung tidak menggambarkan kita berada di Malaysia, dan bila bila Islamelayu mahu mengekalkan sesuatu  yang menjadi atau melambangkan ianya MELAYU, mereka mengatakan  "POLISI BERUNSUR DISKRIMINASI PERKAUMAN" perlu di mansuhkan.;
Rasa-rasanya dasar Umno yang mahu kekalkan UiTM sebagai sebuah universiti khusus untuk kaum Melayu (dan pribumi Sabah dan Sarawak) serta cadangan untuk meletakkan UiTM di bawah naungan Majlis Raja-Raja “bagi memastikan peranan universiti itu tidak lagi dipertikai mana-mana parti politik” adalah bercanggah dengan resolusi 2.1 MCA yang disebut di atas.

Resolusi MCA mengkehendaki semua polisi yang berunsur diskriminasi perkauman dimahsuhkan.
Kalau begitu, parti Melayu yang mempertahankan polisi yang berunsur diskriminasi perkauman (contohnya UiTM) harus juga turut dimahsuhkan kerana Umno adalah penggubal dasar diskriminasi perkauman.
 Resolusi Perhimpunan Agung Tahunan MCA Ke-60
Maka kita boleh membuat kesimpulan bahawa resolusi MCA sebenarnya mengkehendaki Umno – sebagai sumber dan punca terbentuknya polisi diskriminasi perkauman – wajar dimansuhkan juga.
Disingkatkan hujah, resolusi MCA ialah mahu UMNO DI MANSUHKAN.

Buku ini membuktikan YAHUDI dan CINA membuat perancangan rapi untuk melenyapkan BANI THA MIM kerana YAHUDI sahaja yang memahami BANI THA MIM, KETURAH, Negeri Di SEBERANG SUNGAI dan SHUIB Bin SALLEH Ketua Pembawa PANJI HITAM dari Timur.

BUKU MEMBANGSATKAN MELAYU TELAH DI JUMPAI !!!






Buku berjudul "Contesting Malayness : Malay Identity Across Boundaries" yang dikeluarkan oleh National University Of Singapore adalah propaganda bertujuan untuk menghapuskan bangsa Melayu secara sistematik.



Buku ini disusun oleh Timothy P. Barnard berbangsa Yahudi yang bertugas sebagai Profesor Madya di NUS.

Jika kita berpeluang ke Muzium Singapore, kita dapat lihat di dalam Muzium tersebut mereka menulis bangsa Melayu Bodoh, Rasuah, Lanun dan Perompak.
Melayu diberi gambaran bangsa yang jahat di seluruh dunia hasil jualan buku yang dikarang oleh yahudi secara meluas ke seluruh negara.

-melayu bukan bangsa hina, tetapi cuba diperhina oleh pihak lain.


AMUKANMELAYU - UMNO dan PAS bukan lagi wadah perjuangan Orang Islamelayu, jauh sekali dengan PKR. Perlukah kita berpeluk tubuh sedang SHUIB Bin SALLEH  tidak tahu di mana lagi?