,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 22 September 2014

APAKAH ANAH MELAYU SENASIB DENGAN PLASTINE ATAU PETANI ATAU SINGAPURA?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..
 
OLAK LEMPIT - Isnin 27 Dzulkaedah 1435, memikirkan masa depan Islam di Malysia dan Melayu Bangsanya, amatlah menakutkan. Dalam masa 57 Tahun selepas Merdeka, Islamelayu di Malaysia menjadi tidak keruan....dasar kebebasan berugama di Indonesia telah merosakkan Tanah Wali itu. Sulu tidak aman hidupnya sejak di jajah Sepanyol lepas itu Amerika dan hinggalah kini, Pattni masih terkial-kial menebus balek LANGKASUKA yang tergadai dan Singapura terlepas dari tangan Islamelayu dan bagaikan Burung terlepas dari tangan dan tangan masih berbau tahi.......semua ini kerana KUASA dan TAMAK, sedangkan Allah menurunkan Al-Quran sebagai panduan dan Rasullullah pesuruh Allah untuk menununjukan jalan yang lurus...........dimana silapnya? Adakah di sebalik berebut Kuasa dan Tamak itu ada BODOHnya?
Di petik dari
Sebelum ini kita dah SEBUTkan pasal keBODOHan RAMAI para PENYOKONG dan penCACAI UMNO yang KETAWAkan PAS ketika ini.. Walhal, UMNO jugak sedang mengALAMi 'PENYAKIT' yang SAMA dengan PAS.. Terus-terang KATAlah, UMAT Melayu/ISLAM di NEGARA ini jika masih mahu mengANGGAP Malaysia ini ialah NEGARA ASAL, mereka perlu kepada 'PLATFORM' POLITIK selain UMNO dan PAS!
Jika TIDAK, UMAT Melayu/ISLAM di NEGARA ini akan diLANYAK seHABISan mungkin macam UMAT ISLAM di Palestin, Bosnia, Chechnya, Rohingya dan Kosovo sebelum ini.. Berapa RAMAI yang SEDAR betapa KRONIKnya 'PENYAKIT' yang sedang meLANDA kedua-dua PARTI iaitu UMNO dan PAS pada ketika ini?
Apakah PUNCA kepada 'PENYAKIT' kedua-dua PARTI ini? Kita bagi anda 'HINT'.. Anda SEMUA sedia maklum bahawa UMAT Yahudi meRUPAkan PUNCA kepada segala MASALAH di DUNIA ini dan pernah diSEBUTkan dalam AL-Quran.. Malah, Adolf HITLER pun pernah memperINGATkan manusia seluruh DUNIA pasal PE'EL BURUK Yahudi ini..
Cuba FIKIRkan BETUL-BETUL pasal segala MASALAH di DUNIA pada HARI ini.. 
- Yahudi jugaklah yang menyalib NABI Isa AS

- KOMUNISME diCIPTA oleh Yahudi berNAMA Karl MARX

- SISTEM Kewangan KAPITALIS berTERASkan RIBA dan JENAYAH jugak CIPTAan Yahudi

- USA diCIPTA, diKUASAi dan diMANIPULASI oleh Yahudi untuk meROSAKkan DUNIA

- Yahudi jugak berSELINDUNG di sebalik FREEMASON, ILLUMINATI, ZIONIS Neo-CON dan ORDE BARU DUNIA..
Jadik, secara MUDAHnya tak ke BETUL KATA-KATA HITLER seperti di atas tadi? ANALOGI yang SAMA jugak kita GUNAkan untuk perMASALAHan 'PENYAKIT' yang diALAMi oleh UMNO dan PAS ketika ini.. Cumanya, SKOPnya kita KECILkan SIKIT dalam KONTEKS NEGARA kita ini.. Ini kerana NEGARA kita ini takde pun Yahudi tapi ada satu KAUM di NEGARA kita yang CIRI-CIRInya sangat menyeRUPAi Yahudi! Cuba kita DIAM sejenak, LAPANGkan OTAK dan FIKIRkan semula keSEMUAnya..
- UMNO mula ber'PENYAKIT' apabila PM DS Najib begitu GELOJOH mahu menarik SOKONGan KAUM ini pada PRU-13 sehingga sanggup meMALUkan diri sendiri dan seluruh UMAT Melayu/ISLAM yang selama ini menyokongnya..

- Begitu jugak PRESIDEN dan MURSYIDUL AM PAS yang sanggup berPELUK sakan dengan PEMIMPIN KAUM yang diMAKSUDkan demi mengejar keKUASAan  POLITIK dan meLUNASkan DENDAM POLITIK mereka..
HARI ini KAUM yang SAMA telah meMALUkan PM DS Najib dan UMNO yang sebelum ini terHEGEH-HEGEH MAHUkan SOKONGan mereka..
Malah, PRESIDEN PAS jugak telah diHINA oleh salah seorang PEMIMPIN KAUM ini seperti berikut..

Seperti mana KAUM Yahudi, mereka jugak berNAFSU BESAR lagi TAMAK mahu menidakkan HAK-HAK ASAL KAUM Melayu/BUMIPUTERA.. Di Singapura mereka BERJAYA meLAKUkannya.. Malah SEJARAH yang menyatakan mereka itu di bawak MASUK oleh British ke Malaya sebagai BURUH lombong BIJIH pun cuba mereka PADAMkan.. Itu belum lagi nak TUTUP KISAH pasal keWARGANEGARAan mereka yang diANUGERAHkan HAMPIR seJUTA orang selepas 31 Ogos 1957.. 
IRONInya, dah terlalu BANYAK pengorbanan UMNO untuk mereka sehingga ada UMAT Melayu/ISLAM yang terGURIS HATI kerana keBODOHan UMNO selama ini!
Err.. PAS pun 2X5 jugak bab MURAH HATI kat KAUM yang diMAKSUDkan itu.. SAMPAIkan RAKYAT NEGERI sendiri pun takde diBERIkan PELUANG sebegini..
HASILnya apa yang UMNO dan PAS dapat daripada keMURAHan HATI mereka? KAUM ini bukan sahaja menDIDIK GENERASI MUDA mereka memBENCI UMNO dan PAS sekaligus.. Mereka jugak BERJAYA menDIDIK golongan MUDA UMAT Melayu/ISLAM yang TIDAK berPENDIDIKan untuk memBENCI bukan sahaja UMNO atau PAS, malah turut memBENCI ISLAM, Melayu, SULTAN dan lain-lain..
Cara mereka menyebarkan 'PENYAKIT' sebegini MUDAH aje.. Kalau dulu British mengGUNAkan CANDU untuk meLEMAHkan KAUM ini di NEGARA ASAL mereka.. Di NEGARA ini pulak, mereka mengGUNAkan penDEKATan LIBERAL sebagai CANDU untuk memperBODOHkan GENERASI MUDA Melayu/ISLAM pada HARI ini!
KLIK IMEJ UNTUK VIDEO
Kita PERCAYA bahawa Allah SWT menCIPTA KAUM Yahudi sebagai perINGATan dan perBANDINGan kepada seluruh UMAT ISLAM secara AM.. Oleh itu, kita jugak PERCAYA bahawa KAUM ini jugak diTAKDIRkan oleh Allah SWT berada seNEGARA dengan kita SEMUA sebagai perBANDINGan dan perINGATan jugak.. MASALAHnya, kePIMPINan UMNO dan PAS inilah yang terlalu BODOH pasal tak NAMPAK perkara-perkara sebegini.. Sebab itulah UMNO dan PAS perlu diGANTI! Wallahualam..  
 
 
AMUKANMELAYU - Berapa kali lagi Pemimpin Islamelayu perlu di PERBODOHkan?