,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 4 December 2013

TIADA KEPERLUAN UNTUK KAFIRUN PENDATANG CINA TERUS MENJADI WARGA NUSANTARA


KEJAM - Kekejeman KAFIRUN Pendatang Cina keatas Warga Nusantara.

Orang cina yang harus sesuaikan diri dinegara ini, bukan kami sebagai Australian. Terima atau keluar sahaja dari sini. Saya selaku bekas Perdana Menteri bosan dengan negara yang bimbang tentang sama ada kita menyinggung orang cina yang tinggal dinegara ini. Sejak serangan pengganas di Bali, kami telah mengalami peningkatan dalam patriotik oleh majoriti Australia. Oleh itu, budaya orang kami telah dibangunkan sejak dua abad perjuangan, melalui pelbagai ujian dan kemenangan diperjuangkan oleh orang asal Australian yang berjuang mendapatkan kebebasan.

MANTAN PM AUSTRALIA

Bahasa: Kami orang Australian bertutur didalam Bahasa Inggeris, bukan bahasa Mandarin, Hokkien atau bahasa cina yang lain. Oleh itu, jika anda orang cina ingin menjadi sebahagian daripada masyarakat kita atau menyesuaikan keadaan disini, sila belajar bahasa kami iaitu Bahasa Inggeris. Bukan kami yang perlu belajar bahasa cina. Sikap kamu orang cina yang berkelompok dan hanya menggunakan bahasa cina sesama kamu membuatkan kami orang asal Australia tidak faham dan ini seperti menghina kami.

Agama: Kebanyakan Australian percaya kepada God (Kristian). Kenyataan ini bukanlah kerana semata mata hendak menyebarkan dakwah agama Kristian atau kerana politik. Tetapi hakikatnya negara ini diasaskan oleh orang-orang Kristian, prinsip-prinsip Kristian, dan ini telah dijelas didalam perlembagaan negara Australia. Ia sudah pasti sesuai dan menjadi keperluan untuk dipaparkan di dinding setiap semua sekolah di Australia. Mengapa sudah ada suara suara dari orang cina untuk menuntut hak yang sama supaya dipaparkan juga agama budha?

Pendidikan: Orang cina yang menetap disini sepatutnya tidak boleh menuntut hak yang sama atau dengan sengaja mempersoalkan mengapa perlu berbahasa inggeris dan menghormati agama Kristian disini. Jika perkataan God (Kristian) itu menyinggung anda, maka saya selaku bekas Perdana Menteri mencadangkan anda orang cina perlu mencari negara lain untuk menetap. Ini kerana perkataan God (Kristian) adalah salah satu bahagian didalam adat yang dipraktikkan di Australia ini.

Kami akan menerima kepercayaan anda, dan tidak akan mempersoalkan mengapa. Apa yang kami minta ialah anda menerima kami sebagai penduduk asal Australia, dan hiduplah dalam suasana harmoni dengan kenikmatan yang telah kami kongsikan.

Ini adalah NEGARA KAMI, TANAH KAMI iaitu Australia. Kami Australian yang memboleh serta membenarkan anda orang cina peluang untuk menikmati kehidupan di Australia ini. Tetapi apabila anda orang cina telah selesa di negara kami, mengapa anda tiba tiba mengadu dan merengek?


AMARAN BEKAS PM AUSTRALIA:
Jika kamu orang cina merasakan ini semua tidak adil tentang Bendera negara kami, Perlembagaan kami, cara kami membelanjakan wang yang fokus kepada penduduk asal, mengenai agama Kristian kami, cara hidup kami, kerajaan kami, saya rasa selaku bekas Perdana Menteri Australia memberi pintu terbuka kepada mana mana orang Cina untuk keluar dari negara ini dan pilih negara yang lebih bebas yang dapat menerima semua permintaan kamu ini.


TINDAKN INDONESIA :
Menanggapi himbauan Pemerintah Peking, sekitar 199 ribu yang mendaftar, namun hanya 102 ribu yang terangkut ke Cina menggunakan kapal yang dikirim oleh pemerintah RRC.


 TINDAKAN RAKYAT THAILAND:

Yingluck Shinawatra@ Jamilah diambang Kejatuhan 

File:Yingluck Shinawatra at US Embassy, Bangkok, July 2011.jpg
Yingluck - Di hujung kuasa
Yingluck@ Jamilah , 46 tahun merupakan adik kepada Thaksin  bekas perdana menteri Thailand  yang digulingkan. berketurunan Cina yang berasal dari Guangdong.

Yingluck dan Thaksin merupakan ahli perniagaan dan juga ahli politik yang berjaya memikat hati rakyat Thai. Thaksin berjaya menjadi perdana menteri ke 23 dari tahun 2001hingga 2006 dan kini adik kandungnya berjaya menjadi perdana menteri ke 28.

Kesilapan Jamilah ialah beliau menggubal undang-undang bagi membolehkan abangnya  Thaksin kembali ke Thailand dan menjalani kehidupan biasa tanpa dikenakan sebarang tindakan dan hukuman.

Walaupun berlainan parti politik dengan abangnya tetapi agenda keluarga memainkan peranan penting dan inilah salah satu punca penentangan terbaru di Thailand.

Secara tak langsung jelas menunjukkan keturunan Siam tulen ingin menyingkirkan puak-puak keturunan tanah besar China daripada menguasai politik negara gajah putih itu.

Suthep Thaugsuban ahli parlimen dari Surat Thani kini begitu yakin dalam usahanya untuk menjatuhkan kerajaan seperti mana yang cuba dilakukan oleh Anwar dan Lim Kit Siang. Cuma yang bezanya ialah di Malaysia puak-puak Cina Dap cuba menyingkirkan pemimpin Melayu dan ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah republik dan bergabung dengan jiran sengkenit kita di selatan tanah air. Anwar dan Hadi hanya sebagai agen untuk memecah belahkan kaum melayu sahaja.

Jamilah adalah nama timangan yang diberikan oleh kaum Melayu Pattani di Selatan Thai 
 
 
TINDAKAN ISLAMELAYU MALAYSIA?

KEBIADAPAN CINA MALAYSIA NAK HALAU MELAYU BALIK SUMATERA




Memang bahlol gila babi punya chinabeng!!!

Nak halau Melayu balik ke Sumatera???

Dia tahu ke tidak, Sumatera kalau bukan kerana kelicikan Sukarno, merupakan sebahagian daripada Tanah Melayu? Berabad-abad lamanya Sumatera adalah pendua kepada Semenanjung Tanah Melayu. Berabad-abad lamanya, penduduk Sumatera berulang-alik dari pulau Sumatera ke Semenanjung Tanah Melayu sepertimana orang Cina berulang-alik dari Taiwan ke Tanah Besar Tong San.

Indonesia, Malaysia, Brunei, Thailand dan Filipina adalah Tanah Melayu. Yang membezakan adalah bahasa dan agama. Yang memisahkan negara-negara ini hanyalah sempadan geografi yang diwujudkan oleh Belanda dan Inggeris, Perancis dan Amerika Syarikat.

Nak halau Melayu balik ke kawasan Melayu???

Apa ke benak Cinabeng sekor nih???

Suka sangat Tanah Melayu jadi macam Singapura yang dipenuhi dan dijajah sepenuhnya oleh Cinabeng???

Hati perut pedal chinabeng memang patut diajar. Datang merempat, ikut kongsi, berhutang, bahkan sanggup melacurkan diri untuk duduk dan tinggal di negara ini, sekarang, bila telah diberikan peluang oleh Melayu-Bumiputera, nak berlagak macam tuan besar???

Walaupun bukan kesemua Cina seperti cinabeng yang perut pedalnya sangat busuk seperti penama di atas, tetapi kalau tidak diajar, tidak disukat, tidak diukur dari sekarang, lama-kelamaan mereka semakin akan besar kepala.

Sebagai keturunan Cina Bukit atau Cina Kampung seperti gelaran puak kiasu ini, penulis malu dengan puak-puak yang tidak pernah menghargai kesenangan yang mereka miliki di negara ini. Mereka mungkin tidak akan bernasib baik sekiranya nenek moyang mereka lari ke Australia atau New Zealand, bahkan ke Amerika Syarikat sekalipun!!!

DAP Tuduh Orang Melayu Adalah Pendatang

AIDCNews – 29/08/13 – Ketua wanita DAP, Chong Eng menuduh orang Melayu juga pendatang sama seperti orang Cina dan India di Malaysia.
“Fikiran di dalam buku ini..yang saya khuatir ialah ia menggambarkan bahawa orang Cina, orang India adalah pendatang dan orang Melayu adalah tuan tanah di dalam Malaysia ini.
“Yang sebenarnya..Melayu (juga) adalah datang dari luar Malaysia. Yang betul-betul orang asal di sini ialah orang asli,”katanya kepada KiniTV.
Kenyataan Chong Eng pada tahun 2011 itu disifatkan blog the Unspinners sebagai kenyataan bodoh yang buta sejarah.
Dzulkarnain Mohd Taib, Presiden Kelab Wartawan Muda Malaysia (KWMM) ketika ditemui baru-baru ini mendedahkan terdapat usaha terancang pihak tertentu mahu menghapuskan identiti Melayu-Islam di Malaysia.
Menurutnya Malaysia adalah bumi Melayu sebagaimana nama asalnya Persekutuan Tanah Melayu dan ia sebahagian kepulauan Melayu Nusantra.
“Pada 2004, National University of Singapore, penulisnya bernama Timothy P. Bernard telah menulis satu buku yang bertajuk “Contesting Malayness : Malay Identity Across Boundaries”.
“Kita tahu siapa di belakang buku itu, seorang tokoh pemimpin veteran Singapura.
“Buku itu mengatakan bahawa bangsa Melayu itu tidak wujud. Bahawa bangsa Melayu itu diwujudkan hanya di atas dasar politik, untuk kepentingan politik. Kita tidak akan jumpa buku ini di negara kita kerana diharamkan di Malaysia tetapi telah dijual berjuta-juta naskah di luar negara.
“Kalau kita pergi ke muzium Singapura, kita akan lihat pertama kali kita melangkah, (ditulis) ‘Melayu bodoh..Melayu rasuah..Melayu lanun…Melayu perompak’, itulah imej yang diberikan Singapura kepada setiap pengunjung muzium itu, meracuni pemikiran rakyat mereka sendiri dan para pelancong.
“Bangsa Cina yang mendominasi Singapura, mereka amat mencemburui bangsa Melayu,”katanya.

Undang-undang tentang Tionghoa-Indonesia

Dari Wikipedia bahasa Indonesia, ensiklopedia bebas
 

Peraturan Presiden Republik Indonesia No. 10 tahun 1959 adalah sebuah peraturan yang dikeluarkan pada tahun 1959 dan ditanda tangani oleh Menteri Perdagangan Rachmat Mujomisero yang berisi tentang larangan orang asing berusaha di bidang perdagangan eceran di tingkat kabupaten ke bawah (di luar ibu kota daerah) dan wajib mengalihkan usaha mereka kepada warga negara Indonesia [1]
Peraturan ini menjadi kontroversial karena pada penerapannya memakan korban jiwa (dikenal sebagai kerusuhan rasial Cibadak), dan mengakibatkan eksodus besar-besaran orang Cina (belum warganegara Indonesia) dan keturunan Tionghoa kembali ke Cina.

Latar belakang dan dampak

  • Setelah kemerdekaan di tahun 1945, rakyat Indonesia mengalami euforia kemerdekaan dan merebut banyak perusahaan-perusahaan milik asing dan dinamakan "sentimen anti Belanda". Di antara perusahaan-perusahaan yang direbut termasuk Koninklijke Pakketvaart Maatschappij (KPM), sebuah perusahaan pelayaran milik Belanda yang melayani jalur transportasi dagang dari Belanda menuju Indonesia oleh kelompok buruh Marhaen, dan perebutan-perebutan lapangan-lapangan minyak oleh kelompok pekerja lapangan dan pengilangan minyak zaman kolonial yang bersenjata dan menamakan diri "Laskar Minyak"[2].
  • Namun setelah beberapa waktu pemerintah Indonesia menyadari bahwa orang Indonesia yang terlatih dan berpengalaman terlalu sedikit. Kaum pribumi pun tidak memiliki modal kuat dan nyaris tidak mungkin bersaing dengan perusahaan asing dan Tionghoa [3]. Perusahaan-perusahaan ini mengalami kemunduran setelah diambil alih. Sebagai jalan keluar ditanda tangani persetujuan di Konferensi Meja Bundar di Den Haag, Belanda yang isinya Pemerintah akan mengembalikan semua perusahaan asing yang telah diambil alih kepada pemiliknya. Sebagai gantinya untuk memperkuat ekonomi pribumi berdasarkan persetujuan Konferensi Meja Bundar maka pemerintah Indonesia diberikan hak untuk mengeluarkan peraturan yang melindungi kepentingan nasional dan "golongan ekonomi lemah".
  • Pada awal 1950 dikeluarkanlah Program Benteng importir oleh Menteri Kesejahteraan Djuanda, yang mengumumkan bahwa hanya pengusaha pribumi saja yang diberi izin mengimpor barang tertentu yang dikenal sebagai sebutan barang benteng. Dalam penerapannya hal ini menelurkan istilah "Ali Baba" yang berarti kongsi antara kaum pribumi yang memiliki akses birokrasi dengan pengusaha Cina.
  • Pada tanggal 19 Maret 1956 pada Kongres Importir Nasional Seluruh Indonesia di Surabaya, Asaat Datuk Mudo, Mantan Pejabat Presiden Republik Indonesia berorasi bahwa orang-orang Cina telah bersikap monopolistis dalam perdagangannya dengan tidak membuka jalan bagi penduduk pribumi untuk ikut berdagang.
Orang-orang Cina sebagai satu golongan yang eksklusif menolak masuknya orang-orang lain, terutama dalam bidang ekonomi. Mereka begitu ekslusif sehingga dalam praktiknya bersikap monopolistis...
. Sebagai penutup Asaat berkata bahwa ia percaya bahwa pada masa itu diperlukan perlindungan khusus di bidang ekonomi kepada warga negara Indonesia asli.
  • Dilihat dari fakta yang terjadi dilapangan pada era 1950an hampir semua toko di Indonesia dimiliki pengusaha keturunan Tionghoa. Mulai dari toko kelontong, toko bangunan, hingga toko makanan. Hal ini dibenarkan oleh pengamat budaya Betawi, Alwi Shahab yang menyatakan bahwa pada masa mudanya di daerah Kwitang, Jakarta Pusat, pusat perekonomian di Jakarta betul-betul bergantung pada pengusaha keturunan Tionghoa.
Jangan bayangkan ada warung Padang atau yang lain seperti sekarang. Semua dikuasai orang Cina
  • Pidato ini menjadi awal "gerakan Asaat" atau "pribumisasi" yang dinilai berpengaruh besar pada gerakan anti-Cina selanjutnya. Pada bulan November 1959 dikeluarkan PP Nomor 10 tahun 1959 yang berisi larangan untuk orang asing berusaha di bidang perdagangan eceran di tingkat kabupaten ke bahwa dan wajib mengalihkan usaha mereka kepada warga negara Indonesia, dan mereka diharuskan menutup perdagangannya sampai batas 1 Januari 1960. PP No.10 ini dimaksudkan untuk menyehatkan perekonomian nasional, namun menimbulkan ketegangan diplomatik antara Indonesia dan Republik Rakyat Cina. Dalam pertemuan antara Menteri Luar Negeri Subandrio dengan Duta Besar Cina untuk Indonesia (Huang Chen) di Jakarta, pemerintah Peking mendesak peninjauan kembali PP No. 10 dan permintaan itu ditolak [4]. Selanjutnya di depan sidang parlemen, Menteri Subandrio menegaskan, sama sekali tidak diperdapat anasir-anasir anti Cina dalam hubungan pelaksanaan PP No. 10. Pelaksanaan PP No. 10 tersebut, selain merupakan dimulainya nasioanalisasi dan sosialisasi di bidang ekonomi, juga merupakan bagian pelaksanaan dalam revolusi Indonesia, katanya. Dalam nasionalisasi tersebut, PP No.10 memerintahkan agar usaha-usaha pedagang eceran bangsa asing di luar ibukota kabupaten harus ditutup dan pedagang itu hanya boleh berdomisili di tempat tinggalnya. Sedangkan tempatnya berjualan selama ini tidak dibenarkan digunakan untuk usaha dan semua barang-barangnya yang berada di dalam tempatnya berjualan harus diserahkan kepada koperasi[5]. Pemerintah Cina pun berang, pada tanggal 10 Desember 1959 radio Peking mengumumkan ajakan warga Cina perantauan untuk kembali ke "kehangatan Ibu Pertiwi". Kedubes RRC di Jakarta segera mendaftar Cina perantau yang tertarik oleh ajakan itu.
  • Pada praktiknya "orang asing" pada pasal ini terbatas hanya pada orang Tionghoa karena dari 86.690 pedagang kecil asing yang terdaftar, 90 persennya adalah orang Tionghoa. Saat peraturan ini diterapkan, sekitar 500 ribu pengusaha keturunan Tionghoa terimbas (Majalah Tempo)sedangkan Harian Waspada memiliki perhitungan lain, yaitu terdapat sekitar 25.000 warung/kios milik pedagang asing yang umumnya orang Cina yang terkena PP No. 10 (harian Waspada 1960) [6]. Tercatatat bahwa di beberapa tempat penerapannya juga dipaksakan dengan kekuatan militer; tidak hanya tidak diperbolehkan berdagang, namun orang Tionghoa dilarang tinggal di tempat tersebut. Di Curut, Cibadak, dan Cimahi hal ini memakan korban. Di Cimahi, Jawa Barat, terjadi pengusiran orang Tionghoa dan tentara menembak mati dua perempuan Tionghoa (Majalah Tempo). Namun harian Waspada yang terbit pada tahun 1960 menilai lain, secara umum pelaksanaan PP 10 berjalan lancar, namun di beberapa daerah wilayah Indonesia, seperti Bandung dan Medan, ada pedagang-pedangan asing (Cina) yang menyulitkan pelaksanaan PP 10 sehingga sempat menimbulkan gejolak. Banyak pedagang yang mencoba melakukan praktik spekulasi dengan menutupi/ mengosongkan tokonya dan menimbun barang dagangannya di gudang serta menaikkan harga bahan pokok. Apalagi setelah keluarnya peraturan pemerintah mengenai penyesuaian harga barang-barang. Sesuai instruksi khusus Kejaksaan Agung, di beberapa daerah termasuk di Sumut dibentuk Tim Pengawasan Ekonomi yang bertugas untuk mengadakan pengawasan di bidang ekonomi, menstabilkan harga, mengadakan tindakan drastis kepada siapapun juga yang menghalangi program sandang pangan yang dilakukan pemerintah. Tim Operasi Pengawasan Ekonomi yang dibentuk di Sumut berhasil menemukan 200 gudang di Medan yang menimbun bahan-bahan sandang pangan. Dan kepada pedagang bersangkutan dikenakan hukuman badan[7].
  • Menanggapi himbauan Pemerintah Peking, sekitar 199 ribu yang mendaftar, namun hanya 102 ribu yang terangkut ke Cina menggunakan kapal yang dikirim oleh pemerintah RRC.[8] [9]. Ketegangan berkurang setelah Perdana Mentri RRC Zhou Enlai menemui Presiden Soekarno.

 

Bagaimana Lee Kuan Yew mahu mati? 

 秘密幫助馬來


    下午首先基督教

    馬來人的孩子忙於示威抗議犧牲做一些事情,不僅是徒勞的,但會搞亂了他們自己的期望。沒有什麼大的秘密,他們不知道如果他們知道他們並沒有這樣做愚蠢和瘋狂不僅是人,他們將被破壞也遵循伊斯蘭教銷毀。

    排列整齊,並進展順利 GE-13是馬來西亞基督教誰承擔的成功由GE14首先執行

    儘管在大選這一次輸球,我們將繼續反對執政黨巫統馬來穆斯林的勢頭。這是我們的秘密不要擔心,我們已經從遊說國際專家的幫助 - 磷酸二銨

   
  
    MESSAGE TO DR李光耀男裝欣 - 在我死之前我想成為馬來西亞總理連1分鐘都


Tolong Rahsiakan Dari Orang Melayu!

Dari Middle Voices :
BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM

PM pertama Kristian

Anak-anak Melayu sibuk dengan demo dan bantah. Berkorban melakukan sesuatu yang bukan sahaja sia-sia bahkan akan meranapkan apa yang mereka sendiri harapkan. Ada rahsia besar yang tidak mereka ketahui. Jika mereka mengetahuinya, pasti mereka tidak melakukan kerja bodoh dan gila ini. Bukan sahaja bangsa mereka akan hancur, malah agama Islam juga ikut musnah.

Perancangan telah diatur kemas dan sedang berjalan dengan baik. PRU 13 adalah landasan mula pelaksanaan Pancangan Kristianisasi Malaysia yang pastinya akan membuahkan kejayaan menjelang PRU 14 nanti. 
Biarpun kalah dalam PRU kali ini, mereka akan meneruskan momentum pertentangan rakyat kepada UMNO sebagai pemerintah Melayu Islam. Tidaklah menjadi rahsia lagi sekarang bahawa jika benar wujud rancangan tersebut, sudah tentu dengan bantuan pakar dari para pelobi antarabangsa.

Faktor Anwar Ibrahim cukup penting. Keupayaannya Anwar memecah belahkan orang Melayu amat berguna bagi mereka terutama kemampuannya menguasai PAS.

Rancangan sebenar masa hadapan mereka bukan untuk melantik Anwar sebagai PM sebagaimana yang kita fahami. Mereka memberi sokongan padu kepada Anwar hanya untuk mempermudahkan mencapai tujuan sebenar mereka. 
Malaysia bakal menjadi sebuah negara Kristian dan diterajui oleh bukan Melayu sebelum 2020. Bagaimana dengan nasib Institusi Raja-raja Melayu? Mereka akan menerima nasib sebagaimana dengan nasib waris Kesultanan Singapura. Semuanya akan ditamatkan.

Mereka amat yakin bahawa mereka akan mencapai kejayaan padu pada 2017 nanti (PRU 14). Mengapa?

Sehingga hari ini DAP hanya bermain wayang. Karpal masih belum mempercayai Anwar Ibrahim sepenuhnya walaupun mereka berada dalam kapal yang sama dan Anwar dilantik sebagai kapten. 
Masa Anwar akan berakhir bila PR menguasai negara. Tidak mustahil ia dilupuskan oleh agen pelobi mereka sendiri untuk memberi laluan DAP menguasai politik sepenuhnya. Lee Kuan Yew Dibenarkan Memerintah Malaysia Buat Sementara, syarat PRU13 Dari PAP Kepada DAP

  MESSAGE TO DR李光耀男裝欣 - 在我死之前我想成為馬來西亞總理連1分鐘都

PESAN LEE KUAN YEW KEPADA DR. CHAN MEN HIN - SEBELUM SAYA MATI SAYA MAHU MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA WALAUPUN 1 MINIT

Sumber Dalaman DAP yang terbocor kepada umum menunjukkan bahawa mereka amat serius dalam perkara ini. Orang Melayu sekarang dibiar mabuk dengan perasaan membenci pemerintah yang berjaya didorong oleh Anwar. PAS dipergunakan untuk menghakis pengaruh UMNO.

Dalam saat Melayu berkecamuk dan berpecah belah, mereka (DAP dan PAP) menyediakan plan mereka sendiri. Mereka terus menyusun langkah demi langkah untuk menguasai Putrajaya. Kita tidak tahu berapa banyak lagi rahsia mereka yang masih belum terbocor. 
Walaupun begitu, apa yang telah sampai kepada pengetahuan kita sudah cukup untuk menakutkan kita. Melayu dalam kekeliruan terpaksa menyerahkan negara kepada bangsa asing.

Siasatan mymassa mendapati terdapat beberapa perkara rahsia yang tentunya tidak diketahui anak-anak muda kita di Dataran Merdeka. Apa yang mereka lakukan hanyalah salah satu dari percaturan luar pentas oleh Pertubuhan Rahsia Kristian Malaysia untuk merampas kuasa dari umat Islam. Ini Rahsianya, bacalah dengan serius...

  • Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Jeff Ooi, Elizeberth Wong, Tian Chua, Tony Pua dan beberapa lagi pemimpin DAP dan PKR Kristian telah mengadakan pertemuan dengan pastor-pastor dan wakil-wakil gereja dari luar negara untuk membincangkan dua perkara penting menjelang Dua Kali PRU kelak. Target mereka yang pertama ialah PRU13 dan kedua PRU14. Apakah Target mereka? 
  • Jeff Ooi memanjangkan pesanan para penderma Kristian di luar negara bahawa mereka mahukan kejayaan hasil sumbangan tidak terkira mereka. Jeff Ooi menunjukkan rasa cemas dan bimbang kerana beliau merupakan wakil parti pembangkang dalam mendapatkan dana-dana PRU. 
  • Lim Guan Eng menyatakan dalam PRU13 nanti, pasukan PAP di bawah arahan Lee Kuan Yew akan menghantar beberapa pasukan untuk membantu PR yang merupakan modus operandi yang diasingkan daripada keterlibatan PAS. LGE kata dalam modus ini PAS diketepikan, sebab ianya melibatkan cita-cita Kristian yang PAS tak boleh tahu! 
  • Kenyataan LGE ini mengimbas kembali PRU di negara kita tahun 1960an dahulu di mana PAP menghantar 9 hingga 11 Calon PAP bertanding di Parlimen Malaysia. PAP hanya menang di Bangsar sahaja. Sudahkah kamu lupa??? Kini PAP kembali lagi. 
  •  Perdebatan berlaku antara Karpal dengan Tian Chua. Tian Chua membangkitkan kelambatan Dana yang sampai kepada PKR dan bertanya mengapa poster-poster PR yang dibuat di negara China (kenapa dibuat di China? Adakah ia mempunyai maksud tertentu?) belum sampai-sampai lagi. 
  • LGE meyakinkan Tian Chua poster-poster itu akan sampai melalui Pelabuhan di Pulau Pinang dan Singapura dalam seminggu dua lagi. Jika lambat juga kata LGE, poster-poster dan bendera itu akan dikirim melalui kapal terbang ke Pulau Pinang. 
  • Pasal Dana lambat, Karpal minta dia terus rujuk kepada bosnya, Anwar Ibrahim. 
  • Karpal meminta Tian Chua jangan percaya Anwar kerana dia Islam, bila-bila boleh pusing. Karpal ingatkan Tian Chua, Anwar memiliki rumah dan harta di Amerika, jika dia kalah dia boleh pindah di sana. Karpal meminta Tian Chua fokus kepada bagaimana menjayakan DAP menjadi PM Kristian yang pertama di Malaysia. 
  • Karpal kata undang-undang di Malaysia boleh diubah dengan syarat DAP mesti menang 80 Kerusi Parlimen dan PKR mesti menang 30 Kerusi Parlimen. Karpal juga ingatkan Tian Chua gunakan PAS hanya untuk lemahkan UMNO sahaja. 
  • Minggu depan (April 2012?), LGE akan ke Singapura untuk kali ke 12 dalam tempoh tidak sampai 14 bulan. 
Kita tunggu............ sumber

Andai Melayu masih belum faham mengenai perancangan ini, ia bermakna rancangan mereka akan dicapai dengan mudah. Mereka telah lama berusaha agar orang Melayu gagal dalam ekonomi dan kekuasaan kewangan menjadi milik mutlak mereka. 
Melalui wang, mereka membeli semuanya termasuk kuasa politik. Mereka sudah begitu hampir memiliki semuanya berkat kerelaan dan sokongan bangsa Melayu dan umat Islam sendiri. Selain Yahudi (Zionis USA) kini muncul pula penghulur dana yang baru kepada PR iaitu kaum Nasrani (Jesuit?).

Keadaan semakin gawat. Siapakah yang akan dipersalahkan nanti? DAP atau kita sendiri?

Sayangnya UMNO dan PAS masih mahu terus memusuhi satu sama lain melalui muslihat Anwar Ibrahim. Inilah punca malapetaka yang menghancurkan Islam dan Melayu. Kami sayang UMNO kerana mereka telah buktikan kejayaan menjaga dan memajukan bangsa. 
Menjadi pengawas dari ditindas oleh pedagang kaum mendatang yang rakus. Kami sayang PAS kerena perjuangan Islam mereka yang kukuh. Mengutamakan Islam dari yang lain (kecuali sekarang?).

Kami mahu mereka bersatu demi masa depan Melayu dan Islam. Jika tidak...........



KOMEN:
Dalam buku kompilasi tulisannya  Looking Back, Perdana Menteri Pertama  Malaysia Tunku Abdul Rahman Putra dalam  mengulas dakwaan Lee Kuan Yew bahawa orang Melayu datang ke negara ini hanya 700 tahun dahulu, telah berkata " Keluarga saya keturunan Mongols dari India,kapal mereka pecah di Langkawi 1,200 tahun dahulu dalam pelayaran  ke China. Marong Maha Wongsa mengasaskan dinasti Kesultanan Kedah yang wujud sehingga ke hari ini.
"Nama Kedah tertera di atas peta tertua  Semenanjung Tanah Melayu"
Kata Tunku lagi," Bagi Lee Kuan Yew  hak saya adalah hak saya dan hak awak adalah hak saya"- Man Banun Sg. Petani Kedah.
 
 
Dalam umurnya sekarang melebihi 90 tahun, Menteri Mentor Singapore Lee Kuan Yew(LKY) mengakui tidak lagi dapat mengelak diri dari memikirkan hari kematiannya. Ketika diinterbiu pada umur 89 tahun LKY berkata beliau tidak ada sebab boleh mengelak dari persoalan ini.

Dalam buku terbarunya One Man's View of The WORLD yang mungkin telah dibaca oleh ramai orang, pada bab "Personal Life",LKY yang tidak percaya kepada wujudnya tuhan dan alam akhirat menyatakan bahwa beliau seorang atheist yang tidak percaya kepada mana mana agama tetapi tidak menapikan dan tidak pula mengakui adanya Tuhan. Dia tidak percaya akan dapat menemui lagi isterinya. .

" I do not laugh at people who believe in God. But I do not necessarily believe in God-nor deny that there could be one," katanya..

Isterinya yang telah meninggal dunia juga tidak percaya kepada agama. Seorang kawan yang cukup kuat berpegang kepada agama akhirnya berpisah dengan isterinya kerana setiap kali berjumpa cuba mengkristiankannya. Isterinya meanggap ini sebagai perbuatan bodoh.

LKY - Kematiannya dalam KEMPUNAN PM Malaysia
Apa yang difikirkan oleh LKY dalam munggu saat kematiannya ialah apakah dia akan mati dengan pantas kerana serangan stroke atau stroke otak yang akan menyebabkannya terbaring lama di katil dalam keadaan setengah sedar.

Antara keduanya LKY memileh untuk mati dengan pantas. Beliau telah pun memberikan" Arahan Perubatan Terdahulu" ( Advance Medical Directive- AMD ) supaya sekiranya beliau terpaksa diberikan makan menerusi tube dan tidak mungkin akan puleh dan tidak boleh lagi bergerak, maka doktornya hendaklah melepaskannya pergi dengan segera ( mematikannya ).

Arahan ini telah ditandatangani oleh seorang peguamnya dan seorang doktor LKY menyatakan bahawa setiap hari yang dilaluinya sekarang dirasainya semakin meletihkan dan semakin kurang aktif. Apapun yang diusahakannya dan didisplinkan dirinya tetapi keadaannya tetap merosot.

Bagi LKY kepuasan hidupnya yang paling besar ialah dapat menggunakan masa bertahun tahun mengumpul sokongan, menjadikan Singapore meritoctratic, bebas dari rasuah dan kesaksamaan antara kaum. -  ZAM


PENDATANG MELAYU LEBIH CERDIK DARI CINA DAN INDIA.

BAGI LEE KUAN YEW "HAK SAYA HAK SAYA ,HAK AWAK 

HAK SAYA" TUNKU.



    SUBKY ABDUL LATIFF Pengasas suara Pas Harakah dan juga bekas tokoh wartawan Utusan Melayu yang banyak mengembara dalam dunia kewartawanan dari menerbitkan akhbar  sendiri Suara Rakyat,Suara Merdeka dan sehingga menjadi  Ketua  Pengarang Watan akhbar harian  yang  telah ditutup,telah memberikan logik yang menarik tentang Melayu lebih cerdik dari Cina dan India  dalam buku terbarunya Propagandis Zaman(PZ).

Buku ini cukup berguna kepada saya kerana mengingatkan saya kepada zaman zaman kecerian di Utusan juga personaliti personaliti yang terlibat tetapi ini tidak akan saya sentuh sekarang   sebaliknya saya hendak fokuskan kepada logik Subky dalam menolak  dakwaan PAP atau Lee Kuan Yew yang  di hayati oleh DAP sekarang ini tentang  orang Melayu juga adalah pendatang ke Tanah Melayu seperti orang Cina dan India.

Sebenarnya ini adalah pandangan Subky dalam suatu forum di University Malaya lama dahulu semasa masih di Utusan  tentang dakwaan Lee Kuan Yew semasa dalam Malaysia bahwa Melayu bukan kaum yang mula mula tiba ke rantau alam Melayu ini terutama di semenanjung.

 Subky memberikan pendapatnya secara sinis dan menyindir kerana beliau tidak mahu teperangkap dalam provokasi LKY yang hendak mencari populariti di kalangan orang Cina diatas isu isu yang menyakitkan hati orang Melayu dan membanggakan kaum Cina.

Sebenarnya :LKY sendiri tidak berperkauman  Cina tetapi dia suka menunggang harimau untuk naik keatas. Dia sendiri  nak jadi orang putih, nama sebenarnya Henry Lee  dan dia telah berjaya memutihkan fikiran orang Singapore.yang berwarna putih langsat.


Kata Subky di muka 268 -269 PZ " Katakanlah provokasi itu benar. Memang benar orang Melayu sama sama tiba di alam Melayu khususnya di Tanah Melayu dengan tok nenek orang -orang Cina dan India,baik dari Mongolia atau daratan Asia Tengah yang lain, maka ia menandakan tok nenek saya orang Melayu dulu itu kumpulan pengembara yang cerdik dan pintar,jauh lebih pintar dan cerdik daripada tok nenek Lee Kuan Yew dan tok nenek Rajaratnam.

"Saya tak kata tok nenek Lee Kuan Yew dan tok nenek Rajaratnam dulu itu bodoh tetapi tak sepintar politik nenek saya.

" Cerdiknya tok nenek saya dulu telah dapat menamakan Semenanjung Tanah Melayu itu negeri orang Melayu.Macam mana tok nenek orang Cina dan tok nenek orang India yang sama sama tiba itu diam dan biarkan saja tok nenek saya menjadikan semenanjung itu milek ketuanan Melayu.


" Saya tak dapat hendak membayangkan betapa lemah dan uzurnya orang -orang Cina dan orang-orang India yang sama sama datang dulu boleh membiarkan orang Melayu membolot ketuanan rantau ini. Tentu nenek saya berjaya menundukan tok nenek orang Cina bahawa alam ini adalah alam Melayu,bukan alam Cina kerana alam Cina ada di tempat lain iaitu di Tanah Besar China dan tok nenek Rajaratnam juga dapat tok nenek saya yakinkan alam India ada di benua India."

Suadara Subky.! Tahniah!  Walaupun logik ini dikeluarkan  lebih 40 tahun dahulu tetapi  masih boleh sah terpakai hingga sekarang. Jika Melayu tak pintar dan halus budi bahasanya( Melayu yang turut berdemonstrasi  bodoh sikit ) maka tentulah Raja Raja Melayu tidak  memerentah sejak lebih 50 tahun merdeka  dan bila  yang bodoh  provokasikan  13 Mei, maka  mereka tertolak sepuluh lima belas  tahun  kebelakang kerana membangkitkan dinamisme Melayu dan Tsunami Cina 2013 suatu rahmat menjadikan orang Melayu lebih  kreatif dan lebih agresif dalam dinamisme mereka.


AMUKANMELAYU - Secara JELASnya, Cina tidak di perlukan di NUSANTARA. Sudah sampai masanya, Cina di HALAU dari Nusantara jika mahu WARGA NUSANTARA bergerak bebas seperti dahulukala.