,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Thursday 9 August 2012

KAFIRUN YANG PALING JAHAT SELEPAS YAHUDI



Tokey Rumah Urut


Mengikut Sterling Seagrave, penulis buku "CINA PENAKLUK BISNES LAUTAN PASIFIK" yang tinggal bertahun-tahun di Segi Tiga Emas, dia telah membuat kajian terperinci mengenai kegiatan China di Nusantara. Satu dari Peringatan Ketua Perang China di jadika pedoman mereka untuk bergerak di Nusantara. "Jangan Biarkan Derap Tapak Kaki Kita Berbunyi, Biar Kedatangan Kita Tidak Di Sedari". Ini adalah salah satu amalan yang mereka pakai dalam menggerakan PENAWANAN EKONOMI China ke atas Nusantara. Mengikut penulis, China di Nusantara bergerak bagaikan sebuah negara Bayangan atau HALIMUNAN. Merekamempunyai askar, polis, pentadbir dan Bank. Duit cash yang bergerak dalam PASARAN GELAP mereka adalah 8 billion satu hari.

Siapa Polis mereka, Askar mereka dan Bank mereka? Mungkin anda tidak faham atau terkejut.....salah satu dari Bank mereka adalah "Pemimjam Along". Pada dasarnya kita melihat, Along adalah Bank. Sebenarnya adalah salah. Along adalah penyimpan dan Peminjam adalah BANK. Mereka bergerak pantas dan mereka menjana keuwangan mereka melibehi Bank-bank komusial. Jika kita menyimpan di bank faedahnya hanyalah 2% setahun, sedangkan Along menyimpan pada kita(Pemimjam Along) adalah 10% setiap hari dan lambat bayar "Bunga" menjadi pokok. 
Mereka bergerak dalam pasaran gelap yang sukar di kesan. Rumah Urut, perjudian, perlacuran, penyeludupan, Along,  Trading, penipuan, dadah dan bermacam-macam lagi yang tidak terfikir oleh kita. Dalam sejarah Singapura, pernah Kerajaan Singapura(British) meminjam dari pada kumpulan Gengstar Singapura untuk membayar gaji Kakitangan Kerajaan dan setiap Ahli Politik ada seorang Samseng(Konsi Gelap) di belakang mereka. Kegiatan haram Kongsi Gelap ini akan di lindung oleh Ahli Politik. ini termasuklah LKY satu ketika dulu.
Penukaran sistem Monarki di Malaya kepada Demokrasi telah diambil peluang sepenuhnya oleh Kongsi Gelap ini untuk bergerak secara sah di sisi undang-undang dan dengan sistem TIMBALBALAS antara samseng dan Ahli Politik, perkara ini semakin sukar untuk di kesan. DAP dan PAP sebahagian besar dari Ahli-ahlinya adalah berasal dari Kongsi-kongsi gelap ini. Apabila mereka menjadi ahli politik....maka kerja-kerja kotor yang mereka usahakan dulu di teruskan oleh orang lain dan menjadi penyumbang kepada dana untuk mereka bergerak dalam politik. Ini menjadi kekuatan Kafir di Nusantara tanpa kita sedari.
 
 
Hukuman jika tak bayar pinjaman Ah Long

Kini Para Taikon Cina yang kaya raya yang pada asalnya menyokong Kemerdeka Malaya dan mendapat Keraayatan serta faedah darinya telah mengubah pendirian mereka dari menyukung Pemerintah Islamelayu kepada menyokong PARTI yang kental semangat PERKAUMANYA seperti DAP dan PAP. Sekarang mereka telah berjaya mengawal Pergerakan dan Perkembangan Nasionalis Islamelayu. Dalam perkembangan ini hanya Indonesia, Mindano/Sulu, Brunei dan Pattani Darul Salam sahaja yang akan terselamat. Ini kerana semangat Nasionalis mereka yang mengekang pergerakan KAFIRUN Cina di Negara masing-masing.

Dengan PEMBERIAN Singapura oleh Tengku kepada LKY sebenarnya telah memberi kemenangan moral dan kejayaan yang tidak di jangka oleh Kafirun Cina sebenarnya. Bertiti-tolak dari Kemerdekaan Singapura itu, mereka melepaskan LKS untuk menawan Malaysia pula melalui DAP. Walau apa pun alasan yang UMNO berikan, ianya adalah satu kesilapan yang amat besar dalam sejarah Islamelayu moden. Beberapa tahun sudah kita kehilangan pula Pulau batu Puteh.....sekali lagi kita menangis.....kafirun Cina terus menggila. Sampai kini PAS mempersalahkan UMNO tapi amukanmelayu menyalahkan Tengku dan UMNO.


amukanmelayu - PAS....UMNO....PERKASA....PAKEDA....SILAT/GAYUNG, kembalikan semula MARWAH Islamelayu.