,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 6 June 2012

PTPTN untuk Pelajar Baru UNISEL di bekukan sementara untuk memberi laluan kepada Kerajaan Selangor menyediakan pendidikan percuma

RAFIZI terkucil dalam seluar kerana Pembekuan PTPTN Pelajar Baru UNISEL oleh KHALID NORDIN





Benar kata Iman Shafie - Kalau berdebat dengan orang BODOH...memang kita akan kalah.

Kenyataan Rafizi yang mengamuk kepada Khaled Nordin pasal pembekuan pinjaman PTPTN kepada pelajar baru UNISEL nampaknya  juga turut dikecam penyokong Pakatan . 

Ibarat senjata makan tuan ..itu perumpamaan terbaik untuk jambu PKR ini . Dia sendiri yang mulakan nak mahsuh PTPTN tapi hari ini marah pulak PTPTN sekat pinjaman kepada UNISEL .

Di bawah ini adalah kenyataan penyokong PKR yang kecewa dan marah dengan kenyataan bodoh  Rafizi yang pertikaikan pinjaman PTPTN dibekukan di UNISEL . Dia cuba melontarkan pandangan inilah peluang terbaik untuk Pakatan di negeri Selangor mampu memberikan pendidikan percuma .




Nampaknya penyokong mereka sendiri sudah mula  membuka mata melihat janji palsu Pakatan mahu hapus PTPTN dan memberikan pendidikan percuma .  Kesilapan Rafizi melutut desak pinjaman PTPTN diberikan kepada pelajar UNISEL membuatkan ramai orang dah tak yakin Pakatan boleh beri pendidikan percuma .

Mereka hanya mempolitikkan sahaja isu PTPTN ini untuk hadapai PRU 13 bagi menarik sokongan anak muda ..



amukanmelayu - telah dijaja seluruh Negara...mansuhkan PTPTN. Ini belum mansuh lagi, baru di bekukan.....kenape nak marah...tak fahamlah dengan BODOH SOMBONG NI.