,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 11 June 2012

SAAYA YANG BERNAFSU RAJA, AIRMATA JADI TIDAK BRHARGA



Angkara ISLAMELAYU  YANG "BERNAFSU RAJA" Buatkan Ayahanda Tun Mahathir Menanggis sayu.

Pratonton angkara ISLAMELAYU BERNAFSU RAJA Buatkan Tun Mahathir menanggis. Tetapi ini bukan satu berita yang menyedihkan bagi petualang bangsa tetapi satu berita yang paling menggembirakan buat mereka. Wahal hakikatnya Tun Dr Mahathir menanggis bukan kerana Melayu yang tidak mengaku melayu tapi kerana mereka MUDAH LUPA sejarah silam dan sanggup kehilangan Tanah Melayu hanya kerana melayan nafsu serakah SAAYA yang BERNAFSU RAJA.

Hakikatnya ayahda tercinta menanggis kerana anak bangsa hanyut dalam mainan perasaan dan angan-angan yang tidak bertempat. Apalah yang nak dihairankan sangat kegembiraan PETUALANG BANGSA ini. Ini kerana mereka hanyalah perasit yang lahir di tengah bangsa untuk kita diberi masa mengenal PETUALANG yang sebenar yang sanggup menghancurkan PERADABAN bangsa dan memesongkan akhidah anakbangsa  bersekongkol dengan KAFIRUN hanya kerana GILAKAN KUASA.

Ayahda bingungkan anak bangsanya makin lupa asal usulnya, makin lupa bagaimana mereka merempat dan meminta. Tetapi sekarang anak generasi baru ini telah berjaya menikmati nikmat yang diperbaharui saban hari! Itu berkat dari allah keatas hasil usaha tokoh-tokoh melayu yang tidak penah berasa penat dan berputus asa berjuang dengan matalamat memberi satu wawasan buat generasi anak bangsanya yang akan datang! 

Tetapi anak bangsa generasi baru hanya berminat menyaksikan Tun Mahathir menanggis! Sekarang ini makin genarasi anak bangsanya ramai termakan dengan rayuan mainan perasaan orang yang ketakutan! dan Fatwa lebih berasaskan nafsu  yang semakin tertekan dengan kempunan dengan mengetepikan FATWA yang di keluarkan oleh MAJLIS FATWA yang di perkenan DYMM Seri Padukan Yang Di Pertuan Agung dan Baginda Sultan. Bukankah ini DURHAKA namanya?

Mungkin dengan kembali kita ke zaman asal yang penuh kedaifan! baru akan membuatkan kita sedar dan bersatu semula? Itulah yang membuatkan ayahda menanggis kerana dia sediri mengaku yang dia takut anak bangsa musnah dengan nafsu sendiri! Wajarkah kita endahkan tanggisan seorang yang benar-benar berjasa besar kepada Malaysia! Pratonton Angkara MELAYU MUDAH LUPA dan PENGKHIANAT BANGSA dan UGAMA Buatkan Tun Mahathir Menanggis sendirian kerana yang lain tidak memahami.......
amukanmelayu - kerana terlalu betolak ansur....sehingga kita lupa asalusul....