,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 1 June 2012

PRU ke 13 ADALAH MASA YANG TERBAIK UNTUK KAFIRUN CINA MENAWAN MALAYSIA



JUMA'AT11 Rejab 1433 - OLAK LEMPIT, Perkembangan politik di waktu ini amat menarik, amukanmelayu menuruti setiap perkembangan yang berlaku dan amukanmelayu melihat dari perspektif UGAMA dan Bangsa. Dari 20 orang jutawan Malaysia, hanya 3 orang sahaja dari Islamelayu. Selebihnya adalah dari kaum KAFIR. Kekayaan mereka mampu untuk MEMBELI MALAYA keseluruhannya. Ini tidak termasuk "SIMPANAN GELAP" mereka.

 Fakta menggemparkan mengenai Cina!
  • Komuniti besar yang merangkumi 55 juta ekspatriat (pengembara)
  • Jumlah aset terkumpul mencecah 2 trilion dolar
  • Rangkaian pengaruh yang bersepadu dan penuh impak
  • Platform ekonomi yang nyata kukuh di Lautan Pasifik
  • Bercita-cita mempengaruhi ekonomi Barat
  • Organisasi yang mempunyai keupayaan kuasa yang hebat
Mengikut Sterling Seagrave, penulis buku ini yang tinggal bertahun-tahun di Segi Tiga Emas, dia telah membuat kajian terperinci mengenai kegiatan China di Nusantara. Satu dari Peringatan Ketua Perang China di jadika pedoman mereka untuk bergerak di Nusantara. "Jangan Biarkan Derap Tapak Kaki Kita Berbunyi, Biar Kedatangan Kita Tidak Di Sedari". Ini adalah salah satu amalan yang mereka pakai dalam menggerakan PENAWANAN EKONOMI China ke atas Nusantara. Mengikut penulis, China di Nusantara bergerak bagaikan sebuah negara Bayangan atau HALIMUNAN. Merekamempunyai askar, polis, pentadbir dan Bank. Duit cash yang bergerak dalam PASARAN GELAP mereka adalah 8 billion satu hari.

Siapa Polis mereka, Askar mereka dan Bank mereka? Mungkin anda tidak faham atau terkejut.....salah satu dari Bank mereka adalah "Pemimjam Along". Pada dasarnya kita melihat, Along adalah Bank. Sebenarnya adalah salah. Along adalah penyimpan dan Peminjam adalah BANK. Mereka bergerak pantas dan mereka menjana keuwangan mereka melibehi Bank-bank komusial. Jika kita menyimpan di bank faedahnya hanyalah 2% setahun, sedangkan Along menyimpan pada kita(Pemimjam Along) adalah 10% setiap hari dan lambat bayar "Bunga" menjadi pokok. 

Mereka bergerak dalam pasaran gelap yang sukar di kesan. Rumah Urut, perjudian, perlacuran, penyeludupan, Along,  Trading, penipuan, dadah dan bermacam-macam lagi yang tidak terfikir oleh kita. Dalam sejarah Singapura, pernah Kerajaan Singapura(British) meminjam dari pada kumpulan Gengstar Singapura untuk membayar gaji Kakitangan Kerajaan dan setiap Ahli Politik ada seorang Samseng(Konsi Gelap) di belakang mereka. Kegiatan haram Kongsi Gelap ini akan di lindung oleh Ahli Politik. ini termasuklah LKY satu ketika dulu.

Penukaran sistem Monarki di Malaya kepada Demokrasi telah diambil peluang sepenuhnya oleh Kongsi Gelap ini untuk bergerak secara sah di sisi undang-undang dan dengan sistem TIMBALBALAS antara samseng dan Ahli Politik, perkara ini semakin sukar untuk di kesan. DAP dan PAP sebahagian besar dari Ahli-ahlinya adalah berasal dari Kongsi-kongsi gelap ini. Apabila mereka menjadi ahli politik....maka kerja-kerja kotor yang mereka usahakan dulu di teruskan oleh orang lain dan menjadi penyumbang kepada dana untuk mereka bergerak dalam politik. Ini menjadi kekuatan Kafir di Nusantara tanpa kita sedari.

Kini Para Taikon Cina yang kaya raya yang pada asalnya menyokong Kemerdeka Malaya dan mendapat Keraayatan serta faedah darinya telah mengubah pendirian mereka dari menyukung Pemerintah Islamelayu kepada menyokong PARTI yang kental semangat PERKAUMANYA seperti DAP dan PAP. Sekarang mereka telah berjaya mengawal Pergerakan dan Perkembangan Nasionalis Islamelayu. Dalam perkembangan ini hanya Indonesia, Mindano/Sulu, Brunei dan Pattani Darul Salam sahaja yang akan terselamat. Ini kerana semangat Nasionalis mereka yang mengekang pergerakan KAFIRUN Cina di Negara masing-masing.

Dengan PEMBERIAN Singapura oleh Tengku kepada LKY sebenarnya telah memberi kemenangan moral dan kejayaan yang tidak di jangka oleh Kafirun Cina sebenarnya. Bertiti-tolak dari Kemerdekaan Singapura itu, mereka melepaskan LKS untuk menawan Malaysia pula melalui DAP. Walau apa pun alasan yang UMNO berikan, ianya adalah satu kesilapan yang amat besar dalam sejarah Islamelayu moden. Beberapa tahun sudah kita kehilangan pula Pulau batu Puteh.....sekali lagi kita menangis.....kafirun Cina terus menggila. Sampai kini PAS mempersalahkan UMNO tapi amukanmelayu menyalahkan Tengku dan UMNO.

Semangat Kafirun Cina kini samalah dengan semangat Orang-orang Islamelayu semasa menuntut kemerdekaan dulu. Kini mereka sedang berusaha untuk KEMERDEKAAN dan memilikcinakan Malaysia ini. Dengan kuasa ekonomi dan kuasa politik yang mereka ada kini, mereka hampir kepada GARISAN PENAMAT. Perpecahan Islamelayu melalui PAS dan UMNO sangat-sangat menguntungkan mereka. Mungkin sukar untuk mempercayaai sebenarnya kuasa politik kini di tentukan oleh PELOBI-PELOBI Politik dari Kafirun Cina ini.

Semangat nasionalis ini semakin menebal sejak PR di tubuhkan. Anak-anak Islamelayu yang suatu ketika dulu dihantar keluar negara kini telah pulang dan memegang jawatan-jawatan penting dalam kerajaan. Mereka ini adalah Pelapis dan sebahagian besarnya BOLEH MEMBUAT KEPUTUSAN. Mereka ini tiada langsung semangat nasionalis Islamelayu. Mereka ini dikenali dengan BLIND COLOUR(Tiada Keutamaan kepada Islamelayu, semua sama-rata) Sedangkan semasa kita menuntut Kemerdekaan dulu kita bersatu tak kira apa jua kefahaman) Semangat inilah sekarang berada denga Kaum Kafirun Cina.

Doktor Cina akan memberi ubat yang lebih baik kepada Cina, Polis Cina akan berusaha untuk melepaskan cina yang bersalah, Cikgu Cina akan memberi markah yang baik kepada pelajar cina, Pensyarah Cina akan berusaha untuk memberi pointer yang tertinggi kepada mahasiswa Cina, peniaga Cina akan memberi harga yang istimewa kepada pembeli Cina dan DAP menggunakan kuasa yang ada untuk mencinakan semua jalan dan pentadbiran berunsur pemikiran Cina di Penang dan Selangor.

PRU ke 13 ini adalah masa yang terbaik untuk Cina menguasai PUTRAJAYA. PM pertama selepas PR raayat mengambil-alih Putrajaya adalah Islamelayu, tapi mereka akan menggunakan tekanan yang PM ini adalah Islamelayu yang tidak condong kepada ISLAM. Terus terang amukanmelayu katakan, mereka akan melantik Dato' Sri Anwar Ibrahin atau dari kalangan PARASIT didalam PAS sebagai PM dan Tuan Guru Haji Hadi akan disingkirkan begitu saja. Sepertimana PAP melantik President pertama Singapura adalah dari Islamelayu.

Satu perubahan besar akan berlaku dalam sejarah politik tanahair. Singapura akan di bawa masuk semula bersatu dengan Malaysia. Ini adalah gula-gula paling sadis akan berlaku. PAS akan mencanangkan yang mereka telah berjaya mengembalikan Singapura bagai PINANG PULANG ke Ganggang. Ini telah dinyatakan oleh LGE beberapa tahun yang lalu.


Pada 17 Januari 2010, Lim Guan Eng ingin memperkenalkan konsep Middle Malaysia. Perkara ini telah diucapkan Guan Eng dalam Konvensyen DAP Kebangsaan di Ipoh. Apa yang diperkenalkan oleh DAP ini sama dengan apa yang mahu dibawakan oleh Parti Buruh di Israel. Iaitu Middle Israel.




Kembali kepada rancangan DAP dan PAP, jika anda telah membaca anda akan nampak betapa perancangan DAP sudah mendatangkan hasil apabila orang melayu sendiri menyokong mereka dalam melaksanakan agenda Malaysian Malaysia.

Perancangan sulit DAP untuk menukarkan negara ini menjadi sebuah republik berjalan lancar. Pernah dedahkan lirik lagu kebangsaan sudah pun ditukar dan dinyanyikan oleh DAP semasa pilihanraya kecil Parlimen Sibu.Beberapa bloger telah mendedahkan butir lirik negaraku yang mengantikan nama raja kepada Presiden.

Seluruh Islamelayu tidak tahu bahawa Singapura memang merancang untuk kembali bersatu dengan Malaysia,tetapi dengan bersyarat Umno harus dihapuskan. Itulah kenyataan Lim Kuan Yew( Klik Sini Rahsia DAP) .Ketika Singapura bersatu dengan Malaysia disinilah bermulanya bangsa melayu dan bumiputra menjadi minoriti apabila plan yang dirancang pada 1963 akan berjaya. Mengikut bancian terakhir raayat Islamelayu Malaysia hanyalah 13 juta dan Islamelayu Singapura 530,000 orang( = 13, 530,000 orang Islamelayu.) Perhatikan Kafirun Cina, 6 juta Cina Malaysia + 4.5 juta Kafirun Cina Singapura + 2 juta Kafirun India(= 12.5 juta.....ini belum di campurkan dengan perpecahan Islamelayu yang menyokong DAP)

Malangnya nasib Islamelayu yang tiada semangat NASIONALIS ini. Bagaikan kiambang....yang memperjuangkan Islam tiada kesampaian dan yang mempunyai semangat Nasionalis juga tidak kesampaian.

Semasa zaman Tunku,Malaysia dan Singapura bersatu mengguna pakai Perlembagaan Persekutuan Bahagian 1. Apabila parlimen dikuasai oleh DAP dan pakatan, mereka akan menggunakan kuasa yang ada untuk menerima masuk negeri atau wilayah kedalam persekutuan.




Saat penerimaan Singapura menjadi salah satu negeri didalam Malaysia. Lim Kuan Yew dan PAP akan menuntut semula bahawa rakyat Singapura boleh mengundi diseluruh kawasan,negeri Semenanjung.

Ketika itu kemasukan rakyat Singapura sudah pasti akan mengatasi jumlah majoriti kaum melayu dan bumiputra. Dalam masa yang sama kerusi parlimen yang ditandingi sudah pasti akan menempatkan calon calon yang dikehendaki oleh DAP.

Baca cita cita Lim Kuan Yew untuk menjadi perdana menteri Malaysia dan juga pendedahan Tun Mahathir mengenai hasrat Lim Kuan Yew: Klik Sini Rahsia DAP terbongkar

Sebelum ini ramai yang berasakan adalah tidak mungkin negara ini akan jatuh ketangan asing. Sebenarnya inilah realiti dan perancangan yang dibuat secara halus hinggakan orang Islamelayu gagal sama sekali untuk melihat disebabkan perbezaan fahaman politik.

Sebenarnya sokongan yang dilakukan oleh melayu PAS dan PKR kepada DAP sebenarnya adalah "SOKONG MEMBAWA REBAH" sokongan yang membabi buta dan dibuat hanya berdasarkan kebencian terhadap PEMERINTAH ISLAMELAYU tanpa mengambil kira siapa dan apakah sebenarnya yang ada didalam HATI KAUM KAFIRUN seperti yang selalu dan tercatit didalam Al-Quran:

Tafsir Al-Qur’an Surat Ali Imran Ayat 118: Jangan Mudah Percaya Dengan Orang Kafir

Allah ta’ala berfirman,
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ لا يَأْلُونَكُمْ خَبَالا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الآيَاتِ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ
“Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu ambil menjadi teman kepercayaanmu orang-orang yang, di luar kalanganmu (karena) mereka tidak henti-hentinya (menimbulkan) kemudharatan bagimu. Mereka menyukai apa yang menyusahkan kamu. Telah nyata kebencian dari mulut mereka, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka adalah lebih besar lagi. Sungguh telah Kami terangkan kepadamu ayat-ayat (Kami), jika kamu memahaminya.” (QS. Ali Imran[3]: 118)
Tentang sebab turunnya ayat di atas, Ibnu Abbas menjelaskan, “Ada beberapa orang kaum muslimin yang menjalin hubungan dekat dengan beberapa orang Yahudi mengingat mereka adalah tetangga dan orang-orang yang pernah saling bersumpah untuk saling mewarisi di masa jahiliyyah lalu Allah menurunkan ayat yang berisi larangan menjadikan orang-orang Yahudi sebagai teman dekat karena dikhawatirkan menjadi sebab munculnya godaan iman. Ayat yang dimaksudkan adalah ayat di atas.” (Riwayat Ibnu Abi hatim dengan sanad yang hasan).
amukanmelayu - Ya Allah....hamba mu ini telah berusaha untuk menyedarkan mereka yang dalam kegelapan ini, tapi mereka adalah dari kalangan yang sukar untuk di sedarkan.....hamba mu bermohon kepada mu ya Allah....Engkau satukan hati kami untuk kami menegakkan Ugama Mu di Bumi Malaysia ini. Sesungguhnya hamba Mu berserah kepada Mu yang maha bijaksana ya Allah.