,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Thursday 31 May 2012

KURANG AJAR

Semuanya telah mereka cuba....azan di perlahankan, menipu, provokasi TBH, mengkristiankan budak Melayu, perangkap budak Melayu menjadi pelacur, mencampurkan lemak babi dalam makanan, menipu tanda halal, merasuah pegawai kerajaan, mempermainkan ayat-ayat suci Allah, mempermainkan azan, memaki hamun Melayu dan menghalau Islamelayu dari Kampung Halaman. Kini mereka menghalang perkembangan Islam pula.....mereka dah terlalu kurang ajar.....siapa yang mengajarnya?

 Boon Chye PARTI KEADILAN fahaman KOMUNIS

Tindakan Ahli Parlimen Gopeng, Lee Boon Chye yang sengaja mencetuskan huru hara di Taman Desa Aman diselar oleh penduduk kawasan itu.

Petang semalam, Boon Chye telah membawa beberapa orang luar yang dipercayai bukan penduduk Taman Desa Aman bagi mengadakan demonstrasi bantahan ke atas pembinaan sebuah Sekolah Agama Rakyat (SAR) berhampiran taman permainan.

Berang dengan tindakan pemimpin Pakatan Rakyat itu, hampir 50 penduduk kawasan perumahan berkenaan tampil membuat bantahan selain mempertahankan pembinaan sekolah tersebut

Ketua Masyarakat Taman Desa Aman, Mohd Nawawi Che Eik, memberitahu demonstrasi tersebut diadakan bagi membantah tindakan Boon Chye yang dianggap menceroboh tapak SAR dan seterusnya mengganggu pembinaan sekolah tersebut.

“Kenyataan Boon Chye petang semalam hanyalah satu pembohongan apabila dia mengatakan tapak ini belum diluluskan lagi.

“Sebenarnya kita dah mohon untuk mendapatkan tapak tanah ini mengikut prosedur yang kerajaan tetapkan….kita dah dapatkan peruntukan sebanyak RM100,000 daripada kerajaan negeri dan RM20,000 lagi disalurkan oleh Majlis Agama Islam Perak bagi tujuan membina sekolah.

“Malah, pembinaan sekolah ini juga sudah mendapat persetujuan daripada penduduk setempat tetapi semalam Boon Chye datang membawa penduduk yang entah dari mana dan membantah kononnya sekolah ini nanti akan menganggu pemandangan penduduk berhampiran.

Bila Raayat hendak menjadi RAJA


Mahasiswa semakin biadap, hina Sultan Johor di twitter !


Budak Islamealyu ni dah semakin biaDAP ... ini lah hasil ajaran dan doktrin Bapak President kerana terlalu ingin menjadi PM kepada mahasewel2 yang menyokongnya . Kalau Najib di hina & gantung bunga kematian , ini adalah sebagai tanda meluahkan perasaan anakmuda yang kehilangan Jati Diri. Tapi kini kenapa pulak Raja-Raja Melayu?.

Demi pertahankan Nizar  ..Facebook SISWA JOHOR dedahkan mahasiswa ini bernama Haziq ....telah  menghina Sultan Ibrahim selepas baginda murka terhadap Nizar.



PROFILE 

Nama : Haziq Abdullah bin Abdul Aziz 
No matrik : IEB 110029 IC : 920929-13-5425
 Alamat asal : No 35, Jalan Ellis, 93300 Kuching, Sarawak. Pengajian : 

Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang (Tahun Pertama) IPT : Universiti Malaya

 LATAR BELAKANG 

Pernah terlibat demonstrasi mansuh PTPTN. 
Digantung satu semester akibat tindakan biadap dalam demo tersebut. 
Juga terlibat demonstrasi Duduk Bantah di Dataran Merdeka.
Penyokong tegar Anwar Ibrahim 



Anak sapa la ni.....

Berani tak bertempat, Pandai tak boleh di ikut dan bodoh tak boleh di ajar.



Bahasa CINA menjadi bahasa RASMI Malaysia?

IKON Kurang Ajar



TOK GURU, NAJIB dan seluruh pemimpin ISLAMELAYU....jangan bersekongkol dengan mereka,...mereka akan menipu kita.


Anak Cina Ugut bunuh PM! 

 Anak cucu mereka inilah yang ada dalam DAP

Aku mungkin tak perasan ada kes ugutan bunuh macam ni sama ada pernah disebarkan atau tidak sebelum ini.
Yang aku tau,sebelum ini ada student USM Transkrian, Nibong tebal nak bom helikopter PM yang dijangka mendarat di IPTA tersebut.Bagaimana pula kes ini?
Tak pernah keluarpun dalam media massa! Apa tindakan susulan?
Maaf kalau aku terlepas pandang.
Apa yang penting aku nak nasihatkan, perkara-perkara ugutan bunuh sebegini jangan buat main-main. Silap haribulan, boleh masuk dalam woo..


amukanmelayu - bahayanya semua orang tak suka kepada KERAJAAN MELAYU bersatu. Mereka dari pelbagai pertubuhan.....dan selepas mereka berjaya.....adakah Malaysia ini akan aman? Dimasa inilah kita akan merasai semua yang pernah "Orang terdahulu" melaluinya.....
 
.Tak Layak menjadi Warga Negara, kerana mereka tidak peka kepada Budaya Tempatan

Ular Lidi hendak menelan NAGA

Islamelayu yang hilang Adat dan Kesopanan 

Walau pun sekeping gambar...tapi sakitnya sampai kelubuk hati

Dewan Negeri Perak dah macam PASAR BORONG Selangor

BINGAI - Pandai tidak boleh di ikut dan bodoh tak boleh di ajar

nilah PADAHnya bila kita BERBAIK sangka dengan orang KAFIR. Sehingga kita tak mampu berfikir baik buruknya BERSEKONGKOL dengan mereka.

amukanmelayu - sesekali Pihak Berkuasa perlu mengistiharkan PERINTAH BERKURUNG, supaya para Peniaga CINA ni faham bagaimana berharganya kemanan pada parapeniaga.