,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Tuesday 23 October 2012

DO'A MENGHALANG DARI TERKENA SIHIR


Video Panas!!! Ini Cubaan Pakatan Rakyat Untuk Menyihir Pejuang Melayu Pulau Pinang Yang Kantoi?!!!




Tindakan bertali arus Persatuan Mukabuku Pulau Pinang yang mendedahkan kepincangan yang dibawa oleh Pakatan Rakyat semenjak memerintah Pulau Pinang nyata menghadirkan rasa kurang senang Pakatan Rakyat.

Video di bawah ini PM perolehi daripada facebook fanpage Persatuan itu sendiri (KLIK SINI) yang memperlihatkan bahawa sememangnya Pakatan Rakyat Pulau Pinang sudah menemui jalan buntu bagi menghalang pendedahan yang dilakukan persatuan tersebut sehinggakan terpaksa menggunapakai jalan "halus" bagi menghalang mereka.



Selaku seorang yang beragama islam, PM percaya kebanyakan pemimpin PAS Pulau Pinang pasti tahu hukum perlakuan seperti ini. Persoalannya, adakah PAS juga bersekongkol melakukan perkara tidak bertamadun ini?

Namun, bagi yang tercari- cari doa bagi menghindari gangguan sihir dan syaitan, doa di bawah ini mungkin boleh dijadikan amalan;


أَعُوذُبِكَ بِكَلِمَاتِ اللهِ التَّامَّةِ مِنْ شَرِّمَا خَلَقَ وَذَرَأَ وَبَرَأَ وَمِنْ شَرِّ مَا يَنْزِلُ مِنَ السَّمَآءِ وَمِنْ شَرِّمَا يَعْرُجُ فِيهَا وَمِنْ شَرِّ فِتَنِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَمِنْ شَرِّ كُلِّ طَارِقٍ إِلَّا طَارِقًا يَطْرُقُ بِخَيْرٍ يَا رَحْمَنُ.


Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna yang tidak dapat ditembusi oleh orang baik ataupun jahat, daripada segala kejahatan yang Dia ciptakan, Dia tanamkan dan Dia adakan, serta kejahatan yang turun daripada langit dan yang naik kepadanya dan dari kejahatan yang ditanamkan dalam bumi dan yang keluar darinya daripada kejahatan malam dan siang, kejahatan setiap yang datang melainkan yang datang dengan kebaikan, wahai Yang Maha Pemurah.


*amalan sihir adalah perbuatan yang dilaknat Allah. Sihir juga boleh memberikan keburukan yang teramat sangat kepada mangsanya termasuklah kematian. Zaman sekarang, manusia nak senang, suka guna sihir. Tak fikir dosa pahala. Semoga kita dihindarkan Allah dari gangguan sihir dan syaitan ini. InsyaAllah.
 
amukanmelayu - harus berhati-hati dengan SIHIR....mereka yang menghantarnya adalah ISI NERAKA dan mereka tidak takut kepada ALLAH.....