,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 10 March 2014

MAS FLIGHT MH 370 MISSING - Maaaaaaaa.......I know you there kan ma...!!!!


In Cabin
Terus terang, saya sebenarnya agak sayu nak siarkan rayuan anak-anak krew dan penumpang pesawat MH370 yang masih lagi dilaporkan hilang... Saya betul-betul tersentuh sehingga rasa ragu-ragu untuk siarkan di blog ni...

Namun demi menyedarkan segelintir pihak yang "buta hati", "buta perut" dan "buta segalanya" dalam kesedihan yang menimpa seluruh dunia, khususnya di negara kita, saya rasa saya perlu siarkan juga...

Saya dapat bayangkan...saya cuba letakkan diri sebagai salah seorang ahli keluarga mereka... dan rasa sebak hadir menyelebungi hati saya...

Lihat sendiri di bawah dan andaikan diri anda berada di tempat mereka....


Ya Allah... tabahkanlah hati anak ini...

Saya percaya...seluruh dunia berkongsi kesedihan anak ini bersama...