,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 10 February 2012

Budak MELAYU KFC balun Sepet di ICT

Hayyya...oiiii hayyya....menjerit-jerit sepet kene balun dengan budak dapor KFC. Dengan izin....kahkahkahkah....terkejut BEWAK semua sepet. Dulu dengan bangganya DAP menghalau Melayu di KL dengan penyapu. Lihat semula tragedi 13 Mei....ini hukum karma namanya. Dulu kamu menghalau kami dari Tanah Tumpah Darah kami. Kini kami bertebaran di setiap penjuru Malaya ni. Ada aku kesah.

Sepat....Aki nak ingatkan kamu. Di atas kepala PDRM itu di junjung Allah dan Muhammad. Kamu sangat benci dengan Polis. Ini realiti....kamu menjalankan kerja-kerja haram hampir semua perniagaan kamu. Kamu bukan sahaja memaki-hamun budak Melayu KFC, tp kamu juga dah lama memakihamun PDRM. Kamu juga melepaskan anjing bila tahu POSMAN nak menghantar surat saman, kamu juga menghalau kakitangan kerajaan yang datang untuk buat bancian di rumah kamu, Kamu memakihamun pekerja kaunter bank hanya kerana duit kamu hilang beberapa sen dalam buku kamu, sedangkan semua ini bukan salah pekerja kaunter.

Dah lama Orang-orang tua bersabar. anda ingat budak-budak tak tau semua ini? Mereka lagi bijak....mereka sangat pandai. Malah mereka boleh Bankrapkan kamu kalau mereka mahu. Bila kamu menghadapi semua itu....PDRM juga yang kamu cari. Kamu mengadu pada DAP. Dia buka boleh bikin apa.....dia cuma dapat bising dalam Paper saja. Tp...kurang dari 5 jam....semua alamat, no rumah dan apa pekerjaan kamu semua mereka tahu. Mereka bukan samseng, tp mereka bijak.

Janganlah selalu mengundang padah...akhirnya dia datang juga. Kamu hanya berani dengan kawan yang ramai atau berselindung di sebalik undang-undang....tp budak-budak ini berselindung di sebalik kepuasan. Mereka berani dan mereka hanya akan baik kalau orang baik dengan mereka.

Pesan Aki.....layanlah manusia ini dengan bahasa yang baik....bukan layan mereka dengan mengukur jumlah wang dalam poket kamu. Kerana Bangsa kamu sangat sombong dengan Melayu kerana kamu merasakan poket kamu "BERWANG".....sedangkan budak-budak Melayu ini kalau di kacau berlebihan mereka akan menjadi "BERUANG".

Aki Aji 18 Rabiul Awal 1433=Jumaat 10/2/12 jam 16:19 petang