,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Thursday 16 February 2012

UMNO memang JAHAT

Tidak dapat di tutup lagi, UMNO memang jahat dan lebih jahat dari PAPA JAHAT. UMNO Bahagian Okinawa Tengah Jepun telah membayar kepada sebuah majalah di Bandar itu menerbitkan Gambar yang sungguh "SENONOH" dalam keluaran terbarunya....gambar itu menyerupai Ketua Pembangkang Perlimen Beringin Rendang. Ini adalah fitnah yang paling jahat setakat ini. Segala dakwaan pembangkang seakan tidak di pedulikan oleh UMNO. Tidak puas dengan fitnah itu....disakitinya dan di aibnya pula berulang kali dalam TV yang di kuasai Kerajaan.

Tapi issu ini nampaknya semakin sepi....tiba-tiba UMNO Dallas Cawangan Wold Streat Jernal pula mengupah seorang penulis memutarbelikan Ucapan Ketua Pembangkang itu di dalam majalah mereka mengatakan Ketua Pembangkang yang berUgama Islam itu sedia melindungi Israel. Sedangkan UMNO yang terlebih dahulu melindungi APCO sebuah Syarikat Israel. Di mainkan issu ini berulang kali sehingga meleleh nanah di telinga. Sehingga Tok Guru terpaksa campur tangan untuk meredekannya. UMNO harus "bertaubuat" dengan fitnah ini. Tok Guru sarankan Ketua Pembangkang Beringin Rendang menyaman Penulisnya kalau itu fitnah atau menarik balik ucapan itu. Dengan sinis UMNO berkata....bukanya perahu nak ditarik kalau terlajak. Maka ditambah pula dengan bidalan ini "Terlajak Perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya"

Nama Beringin Rendang dan raayat keseluruhannya di paksa menanggung resiko dengan ucapan itu. Sehingga Dereh Kg. Durian Lubuk juga menerima padahnya di hamun oleh Pelajar Plastine semasa lawatanya ke Lenggong tempuh hari. Tak cukup dengan itu. Seorang lagi penulis upahan UMNO telah meyelongkar Kecurian Pasir di Selangor.....habis surat-surat rahsia di keluarkan. Semua itu adalah AIB yang di buka oleh UMNO. Mana boleh buka aib orang.....

Dan hari ini keluar pula gambar superimpose yang di buat oleh Blogger Upahan UMNO menunjukkan Ketua Pembangkang meraikan "Upacara Agama Hindu".....ini adalah fitnah yang amat-amat tidak bertanggung jawab. Mana mungkin seorang yang berkawan dan sering mengambil pandangan Ulamak-ulamak tempatan dan Ulamak dunia Yusuf Al-Qardawi melakukan kerja-kerja SYIRIK seumpama itu. Ini semua perlu jelaskan.....walau pun sememangnya itu Gambar betul......kerana Hak Asasi Manusia membenarkan berbuat demikian. Ayat-ayat didalam Al-Quran pula mengatakan sembah berhala itu salah dan memakai atau menyerupai sesuatu amalan orang kafir itu salah.....melainkan kalau dia bukan SE ORANG PENGANUT ISLAM dan tidak beramal dengan KITAB AL-QUR'AN. Ehhhh betul ke ayat ini.

Jam 00:06 malam khamis 24 rabiul awal 1433=16/2/12. Iman baru tidur... meragam