,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 26 February 2012

Maruah TERGADAI kerana UNDI

OLAK LEMPIT - 4 Rabiul Akhir 1433, Seorang mubaligh Kristian bernama THOMAS LEE SENG HOCK dengan lantangnya menemplak PAS mengenai cara PAS berDAKWAH. Kata-kata kurang ajar SEPET ni telah di siarkan dalam Blog Lim Kit Siang DAP juga ada di siarkan dalam HARAKAH




Di antara artikel kurang ajar mubaligh tersebut :

The problem is not the PAS Islamic agenda per se, but the stupidity of its leaders, who are not too intelligent, let alone intellectual.

Despite so many of them having purported doctorate degrees, they are going about promoting their PAS Islamic ideology the wrong way, by stressing and emphazing on petty irrelevant matters of non substance such as protesting against concerts by foreign artistes, moral policing of personal behaviour, banning fo Valentine celebration, objection to even healthy entertainment joints like cinemas, enforcing dress code on the women folks, and going on witch-hunting at Christian churches for so-called apostates, etc.

In the process of such silly and senseless practices, they frighten off the non-Muslims and brought about a lot of ill-wills and caused a lot of anger among the non-Muslims more

Terasa hangit telinga Aki membacanya. Dengan kata tepat dia mengatakan "Ulamak-ulamak" PAS ni BODOH dan lebih memedihkan hati lagi.....sampai saat ini belum ada PAHLAWAN-PAHLAWAN PAS yang suka "Menjaga Keselamatan" sepet-sepet ni yang bersuara atau sememangnya sudah tiada suara lagi. Ini betul-betul bala.....sehingga tak berhenti-henti bala yang menimpa PAS sejak berkawan dengan PR ni.

Dalam soal maruah ULAMAK ni, JATI tidak boleh tengok saja. Ini perlu di tentang habis-habisan. Jangan kerana kita marahkan PARASIT kita biarkan AHLI-AHLI bawahan dan ULAMAK yang tidak berdosa tu menjadi mangsa. Aki juga hairan, kenapa DEWAN ULAMAK dan PEMUDA PAS juga sunyi tidak bersuara. Kenapa biarkan Ulamak bersendirian dalam menghdapi semua ini.

Sudah jelas dengan ayat yang bermaksud "kamu dengan agama kamu dan kami dengan UGAMA(Islam)kami". Jangan campuri urusan Ugama kami. Tapi kenapa kita biarkan perkara ini berlaku lagi. Janganlah kita jadi pengecut kerana nak menjaga supaya "UNDI" terus menjadi milik kita dan menetukan kita "BOLEH" berkuasa tapi pada hakikatnya kita telah kalah bila "PERASAAN TAKUT" ada di dalam lubuk hati kita. Ini adalah janji ALLAH.....dia akan menarik perasaan berani dan yang tinggal adalah perasaan takut. Ayat ini diturunkan mengenai orang kafir.....tapi kalau kita dah mengikut cara hidup dan berpolitik cara kafir, tidak kemungkinan juga ayat ini di turunkan kepada "KAMU" pemimpin MELAYU ISLAM yang telah MENDUSTAI SYARIAT RASULLULLAH.