,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Tuesday 21 February 2012

TSUNAMI PRU KE 13

OLAK LEMPIT : 29 Rabiul Awal 1433 - WSJ, Isu Pasir Selangor, Hassan Alli kene PECAT, NFcop, BR1M, Najib vs Anwar sambut Thaipusam, MB Trengganu vs PARTI AJARAN SESAT, Hassan Ali dan JATId dan yang terbaru "Tendang Kereta di Semerong vs Pecah Kereta di USJ. ini adalah issu-issu yang akan di ketengahkan semasa KEMPEN PRU 13 nanti. Kalau di perhatikan, issu-issu kerajaan untuk di hentam oleh PR pada kali ini adalah kurang. Berlainan sekali dengan PR....dengan menjadikan Anwar sebagai KETUA dalam Pakatan dan hampir semua IDEA nya di ikuti.....PAS terperangkap dengan "POLITIK LICIK" Anwar Ibrahim.....ini menjadikan PAS terbelah dua. Satu mengikut Hassan Ali dan satu lagi kekal bersama PAS. Sementara DAP masih dapat mengawal ahli-ahlinya.

Dari semua Issu-issu di atas.....nampaknya Orang Melayu akan terus hanyut dengan Termakan Janji dan Perpecahan. Kaum Cina telah meminikankan Issu-issu mereka dengan ini mereka ada peluang untuk membantu PAS dalam meyakinkan Orang Melayu yang DAP bukan PARTI Perkauman. Inilah yang terjadi sekarang ini. PAS dengan berani membawa Penceramah-penceramah Cina menggunakan PENTASnya. Banyak Melayu yang TERGODA dengannya. Mereka ini adalah jenis Melayu yang SYOK tanpa berfikir. Melayu jenis ini adalah mereka yang hampir tidak tahu langsung TIPU MUSLIHAT kaum PENDATANG ini dan mereka tidak merasakan apa-apa walau pun di tipu.

Dengan PAS terlalu memihak kepada Cina ia dengan sendirinya amat menguntungkan Kaum Cina. Walau pun tidakmenjadi Ahli DAP tapi dengan memberi UNDI kepada DAP samalah seperti MENJUAL Tanah Melayu ini kepada Cina. Dimasa ini adalah masa yang sangat-sangat memihak kepada Cina. Untuk menghadapi pilihanraya.....dana adalah amat penting. Ini kerana sekurang-kurangnya satu calon memerlukan RM 400,000.00 bermula dari PENAMAAN CALON hinggalah ke hari mengundi. Untuk mengumpulkan dana-dana ini, semua sumber untuk mendapatkannya perlu digunakan sepenuhnya, seperti menjual pasir, pembalakan, perlombongan dan menjual tanah Kerajaan.

Inilah yang sedang berlaku sekarang ini. walau sapa pun menang dalam PRU ke 13 nanti, yang untung tetap Cina. Melayu semakin terhimpit dan tiada bezanya ANTARA ISRAEL dan PLASTINE dengan MELAYU dengan CINA. Kita sama-sama Islam yang di TEKAN kerana NAFSU HALOBA kita. Assalamualaikum.