,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Saturday 25 February 2012

UMNO ni JAHAT sungguh rupanya.


OLAK LEMPIT : 3 rabiul Akhir, perrhhhhh.....riuh sekampung hari ni, ada USTAZ tuttut kene tangkap pasal "NGENTOT" dengan bini orang....Astarafirullahhualzim....malu, kejam, memualkan dan mengAIBkan. Habis reputasi semua USTAZ di Malaya ni. Ini semua satu perangkap. Siapa yang menahan perangkap? Atau adakah ianya satu "KOSPIRASI" baru yang di cipta untuk menutup kes melindungi KESELAMATAN ISRAEL? Bukankah sudah ada dua KAPAL yang berlabuh di West Port sebagai "SPIN" untuk menutup kes tersebut? Atau ini semua kerja UMNO untuk menutup kes dua kapal yang berlabuh itu.....

Berapa banyak pula UMNO bayar kepada Anwar untuk di beri kepada Ustaz terbabit kerana setuju untuk menjadi "KAMBING PUTEH"? Dimana UMNO ambil duit tersebut? Adakah Najib terpaksa mengambil dari peruntukan BR 1Malaysia untuk diberi kepada Ustaz tuttut?.

Semua ini adalah FITNAH semata-mata. Ini adalah kerja UMNO untuk mengAIBkan sesiapa sahaja di sekeliling Anwar. Hanya UMNO sahaja yang mampu mereka cerita seperti ini. UMNO memangnya tidak pernah sunyi dengan fitnah. Siapa yang tangkap? Kata cerita, suaminya yang report....siapa yang beritahu suaminya? Kenapa pula Jabatan Ugama boleh berada tepat pada masanya? Ini mesti kerja UMNO.

UMNO memang jahat....suami budak ini pun jahat...pejabat Ugama juga jahat. Sudah di sangkut di pintu bilik "Don't Disturb"....kenapa masih di ganggu mereka yang sedang berehat?. Sampai orang pakai tuala pun nak di hebahkan. Ini adalah hak peribadi seseorang dan juga hak asasi manusia. Tak puas lagikah memalukan sesama ISLAM ni? Banyak orang yang derita dengan KES ini tapi ada juga orang yang seronok. Mungkin sudah tiba masanya AHLI POLITIK MELAYU menubuhkan club "KESBO" - Kelab Sapu Bini Orang.

Pernahkah anda bertanya....siapakah PAKAR PERANG SARAF dalam UMNO satu ketika dulu? Semuanya ini adalah untuk mencari ISSU baru kerana nak menutup kes WSJ-ISRAEL.