,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 17 February 2012

TANGISAN ARAB di BAWAH TELAPAK KAKI ISRAEL vsTangisan MELAYU MELUTUT PADA CINA

Salam Jumaat dan dengan ucapan kembali ke Asal Kita hari ini 25 rabiul awal 1433=17/2/12. Risau resah dan gundah gulana dengan "KEMOROSOTAN" kuasa Melayu juga dengan tren "MENAGIH UNDI" yang keterlaluan pada pemimpin Melayu dari Bangsa Pendatang. Kejayaan kita ke atas Bangsa Pendatang hampir tiada langsung bila di bandingkan dengan kejayaan mereka ke atas kita. Bermula dengan "MENYERAPKAN" sekolah Melayu kepada sekolah kebangsaan dan menghapuskan tulisan JAWI dengan sendirinya "MELUPUSKAN" jati diri Melayu itu sendiri.

Mengekalkan sekolah Tamil dan Cina dengan tulisan Bangsa Pendatang ini di jadikan Bahasa Utama di sekolah Jenis Kebangsaan dengan sendirinya kita membiarkan mereka bergerak bebas dalam masyarakat Melayu. Inilah BATAS pertama yang kita letakkan pada mereka dan mereka gagal memahami budaya tempatan. Jurang perbezaan ini semakin ketara bila mereka dapat berhubung terus dengan Negara Asal Nenek moyang mereka. Mereka mengimport budaya asal masuk kenegara kita sewenang-wenangnya. Ini menjadikan mereka merasakan mereka hanyalah "PERANTAU" dengan mendapat keraayatan Negara kita. Contohnya, sedarkah kita banyak dari PENJENAYAH di Malaysia akan bersembunyi di Chenai atau Hong Kong.

Berapa banyak India yang masuk ke Malaysia menyerap masuk kedalam masyarakat india tempatan atau Cina dari tanah besar menyerap masuk kedalam masyarakat cina tempatan? Ini menjadikan Negara kita sebagai syurga Pendatang Cina dan India. Kesilapan demi kesilapan kita lakukan. Ini bermula dengan "KEMERDEKAA" sedangkan kita tidak pernah dijajah sebaliknya Inggeris Campur Tangan di Malaya. Selepas itu kita menerima Pendatang Cina dan India di terima sebagai keraayatan. Membenarkan mereka menubuhkan sekolah berteraskan Bangsa sebaliknya kita menghapus sekolah Melayu. Menerima budaya mereka sebagai sebahagian dari budaya Negara dan dalam masa yang sama kita meninggalkan budaya Melayu menjadikan kita tersisih di bumi sendiri.

1 Malaysia menjadikan "SENJATA" makan tuan. Mereka menggunakan sepenuhnya peluang ini untuk menaCina dan mengIndiakan Malaysia. Kalau anda melayari FB-FB anak-anak cina Generasi ke tiga dan keempat ini.....mereka merasakan Negara ini adalah milik mereka....antara perkataan yang di catitkan adalah "Cibai Melayu....pegi Balik Indon la"...... ini sangat bahaya kepada cucucicit kita. Kaedah Kuota yang di popularkan satu ketika dulu adalah tangga untuk mereka memijak kepala kita. Kerana sistem ini hanya di guna pakai di Jabatan Kerajaan sahaja...sedangkan dalam sistem Swasta tidak di pakai.....ini perkara yang baik kalau di gunakan sepenuhnya. Seperti menseimbangkan pengguna di satu-satu kawasan.....ini berti lesen perniagaan di keluarkan mengikut keperluan Bangsa di kawasan tersebut berteraskan kuota.

Penguatkuasaan menjadi semakin lemah dengan gejala rasuah yang semakin tidak dapat dibendung.....jenayah kolar puteh seakan-akan tidak dapat di kesan oleh pihak berkuasa. Ini menampakkan Melayu terlalu jahat kerana di penjara hanya banyak di huni oleh Melayu dengan jenayah kecil. Sedangkan cd haram, judi haram, pelacuran dan pemerdagangan manusia di kuasa oleh kaum pendatang. Untuk merosakan Umat Islam sama ada di Arab atau Nusantara hanyalah dengan meletakkan "Orang" yang paling jahat dan tidak mengikut undang-undang kedalam Negara Mereka membuatkan Eropah dan US boleh tidur lena.

Dari hanya 54 keluarga Yahudi di bawa masuk ke Plastine....kini mereka memonopoli 3/4 dari bumi Plastine. Mereka membesarkan penempatan Yahudi dikawasan-kawasan Arab secara merampas dan menghalau secara kejam. Tp di Malaysia....Cina menghalau kita dengan mengubah pesepsi Dunia keatas Malaysia sebuah Negara Islam terlebih dahulu. Seperti Patong terbesar di Asia, tanah Perkuburan Cina Terbesar di Asia, Pesta Tanglong dan Chinggay terbesat didunia....membina perumahan mewah di kawasan Melayu dan membina ladang babi terbesar di Dunia dengan sendirinya menjadikan Malaysia itu Negara mereka tanpa perlu mereka menjadi PM. Siapakah di belakang mereka? Di belakang mereka adalah "PENGUNDI" yang merasakan mereka pandai dan pengikut tegar.

Penyatuan Malaysia dan Singapura adalah pelengkap kepada penjajahan bentuk baru. Dengan penyatuan ini, secara langsung Tentera Malaysia akan di serap kedalam Angkatan Tentera Singapura dan PDRM akan di serap kedalam POLIS SINGAPURA. Seperti kata Tun Razak.....untuk menguasai Politik hendaklah menguasa tentera. Pada saat itu....tangisan Melayu lebih kuat dari tangisan Arab di Bawah Tapak Kaki Israel. Kita akan melutut merayu supaya jangan di usir ke Indonesia.