,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 13 February 2012

KERANA "Y" NAJIB JUGA GAY.

Malang sungguh Pemimpin Melayu masa kini. Hampir semua mereka di nodai atau ternoda. Dari Perempuan simpanan, khalwat, zina dan GAY..... dan lebih malang lagi adalah wanita "Y" atau lelaki "Y" sering di kaitkan dengan mereka ini. Siapakah lelaki "Y" bersama Anwar? dan yang terbaru di Johor....sipa "Y" bersama Najib? Skendal sex dan moral ini semakin sinonim dengan Pemimpin Melayu. Ianya tidak lagi di bisikan di telinga, sebaliknya ia di bincangkan secara terbuka tanpa segan dan silunya lagi.

Krisis moral ini sudah lama menjalar dalam masyarakat dan Pemimpin Melayu. Ada yang tertangkap, ada yang terperangkap, ada yang di simpan begitu sahaja, ada yang bersatu di seberang, ada yang di nikahi dan ramai juga yang TERMAKAN JANJI. Kalau sudah acuanya begitu.....mustahil kuihnya pula menjadi lain kerana bagaimana ACUAN begitulah KUIHnya.

Belbagai di perancangan di buat supaya semuanya menjadi normal dan boleh di terima masyarakat. Terutama kepada Ahli dan pengikut mereka. Perlembagaan Negara atau Perlembagaan Parti semacam mati begitu sahaja. Di rangka Buku Jingga kalau di tambah "Y" maka jadilah Buku Jinggay. Isi kandungan Buku Jinggay ini menjadi kitab baru yang harus di terima pakai sebagai wadah atau panduan hidup setiap pengikut mereka. Melawan adalah satu perkara yang tidak boleh di lakukan kalau anda perpegang kepada Buku Jinggay. Walau pun tidak tercatit....anda dengan mudah akan di singkirkan. Ini berti mereka tidak pedulikan Ahli, tapi sebaliknya merubah cara berfikir orang-orang Melayu itu yang penting.

Makanan adalah amat penting kepada pembentukan hati Orang-orang yang Beriman. Jika perkataan HALAL tidak di pepularkan sangat....meneuteralkan orang Melayu akan menjadi mudah. Inilah yang berlaku sekarang ini. Mengunjungi gerai babi, sependudukan sebelum kawin, isteri keluar rumah tanpa pengentahuan suami, menjadi pelacur di waktu makan tengahari sudah menjadi perkara biasa Melayu ketika ini.

Banyak pemimpin dunia tersungkur dengan gejala sosial. Malah Bill Clinton juga mencari Pintu Keluar di White House hanya kerana perempuan. Tapi lebih parah di Malaysia, kehidupan GAY semacam budak baru mendapat lesen....kini bertaburan club GAY di KL secara terbuka atau tersembunyi. mual dan menjijikan. Tidak hairanlah banyak perempuan Melayu yang "Tertidur" dengan Awang Hitam...ini kerana Pemuda harapan Bangsa telah terlena kesiangan kerana letih semalam melayan Pemimpin Anugerah Tuhan. Selepas letih "bekerja" mari kita minum kopi dulu sambil makan karipap.

Gay dan "Y" sudah tidak dapat di pisahkan dengan pemimpin Melayu keseluruhannya. Sama ada di cari atau terperangkap....ini hanya Allah yang tahu. Lebih malang lagi, kini Najib juga sudah terperangkap dengan GAY yang sudah berusia 142 tahun. Adakah ini tanda kita boleh lagi hidup secara HARMONI untuk 1000 tahun akan datang? Jawapannya ada pada kaum Cina. Kalau kamu masih menghormati Melayu....Melayu juga tiada HAL untuk menghormati kamu. Tapi kamu hendaklah menjauhi GAY, Buku JINGGAY tapi tak mengapalah kalau Najib nak "ChingGAY" yang berusia 142 tahun itu di jadikan budaya MALAYSIA. Kerana ini tidak bersangkutan dengan pemujaan dan Ugama kamu. Salam Harmoni.....Islam itu adalah terbaik untuk manusia....hampirilah kami kerana Islam itu Univesal.

Isnin 21 rabiul awal 1433= 13/2/12 jam 08:57 pagi bersama Iman Al-Farris.