,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Tuesday 12 February 2013

GERUH - MELAYU KECUNDANG 6 - 0 DI TANGAN KAFIRUN



 
BERTIMPOH - Sopan dan menawan

Menyirap darahku bila ada yang "MENCARUT" dengan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agung, di beritakan pula ianya adalah budak "HINGUSAN" Lim Guan Eng. Lebih menyirap lagi darah tua ini bila ia berkata ""Di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina".

Bagaikan halilintar membelah bumi .....terpacul keluar dari mulut ini "Tak sadar di untung Kafirun ini"...........asal dari pendulang bijih timah dan menjadi boroh di pelabuhan, mohon simpati Tengku untuk terus bermastautin di sini, tanpa memikirkan resiko masa hadapanya Tanah Melayu ini dan kesan kepada Kehidupan Islamelayu yang sememangnya terkenal dengan "Kera di hutan di susukan, relakan anak mati dalam dakapan" mereka ini di beri kerayatan oleh Tengku. Mana demokrasinya. Inilah bermulaan demokrasi yang salah.

Sebagai Yang Di Pertua Pertubuhan Kebagsaan Melayu Bersatu, Tengku tiada hak untuk melakukan sedemikian rupa. Sebanyak 1 juta Keraayatan telah di keluarkan kepada KAFIRUN tanpa Tengku berunding dengan Orang Islamelayu dan tidak dibuat pengundian Sudi tau Tidak Orang Islamelayu menerima KAFIUN ini menjadi warga negara?

Islamelayu telah kalah 1- 0 di peringkat awal sedangkan wisel belum pun di tiupkan lagi. Dijanjikan setiap 1 juta keraayatan di beri akan di gantikan dengan 3 juta HEKTAR Tanah Simpanan Melayu..... Ini juga tidak pernah di tunaikan. Ini meletakkan Islamelayu telah kalah 2 - 0 kepada kafirun......tanpa di duga Singapura pula di Merdekakan 3 - 0 di minit awal kita di belasa Kafirun

Dalam DEB untuk mengimbangi Ekonomi Negara bereraskan kaum, telah di syaratkan setiapkompeni besar perlu Pengerusinyaadalah Islamelayu.... ini juga smakin sepi dan menjaikan Islamelayu ketinggalan 4 - 0. Untuk membangunkan sesuatu Bandar Baru, Tanah menjadi masaalah. Tanah berstatus Bebas hampir tiada lagi. Mata mula neling kepada Tanah Simpanan Melayu. Malang sungguh Bangsaku, akal sejengkal nak bermain di tengah Gelanggang, Tanah Simpanan Melayu di ambil dan di bangunkan tanpa menggantikanya semula......semua kawasan Bandar Baru ini di miliki dan di monopoli oleh Kafirun..... separuh masa pertama Islamelayu telah tersungkur 5 - 0. 

Jika dulu Penjajah membahagi-bahagikan Nusantara ini seperti Tanah Mak Bapak mereka, Tanah Melayu kepada British, Indonesia kepada Belanda, Sulu dan Mindanao kepada Sepanyol/Amerika dan Petani, British masukan ia kedalam Peta Thailand. Kini sejarah iru berulang semula. PP kepada DAP SOLID CINA, Selangor kepada PKR (campuran Melayu/Cina/Insia) Kedah kepada PAS SOLID MELAYU dan Kelantan kepada PAS SOLID MELAYU. 

Bertempik bersorak dan bertakbir sakan......PAS mampu tumbangkan UMNO/BN jika PAS DAP dan PKR bersatu. UMNO tumbang di Kedah, Kelantan telah lama menjadi milik PAS. Selangor kecundang di tangan PKR. PULAU PINANG semakin jauh meninggalkan  Islamelayu, Di pukul di palu gendang kemeriahan demokrasi. Tapi SPR mash juga tidak "BERSIH" dn menjadi dalang kemenangan UMNO. Jika Pilihanaya bersih, sepatutnya Putrajaya sudah menjadi milik PR. Siapa PMnya? 

Tapi malang sungguh nasib Islamelayu.....seperti tidak kesah dengan kehilangan PULAU PINANG kepada Kafirun......sepertimana kita kehilangan Pattani, Singapura dan Pulau Batu Puteh. Ini menjadikan dimasa rehat pun kita masih kena belasah dengan Kafirun 6 - 0. 

Kini semakin biadap Kafirun ini kepada kita. Kalau hati sudah suka....semuanya indah saja. Sanggup mendiamkan diri walau GERUH sudah mendatang.....Anak Melayu kehilangan JANTANnya kerana kita bukan lagi Islamelayu. Banyaknya Si Kitol dan Raja Mandaliar bersama kita....kehidupanya sama dengan kita malah SYUHADAHnya pun sama dengan kita. Mereka kebal dari DOSA.....mereka tak rasa bersalah walau pun mereka tahu yang hendak dijatuhkan adalah Islamelayu. Yang hendak di naikkan belum tentu siapa. Yang hendak di runtuhkan adalah negara sendiri, walau pun mereka tak tahu dimana mereka hendak MEREMPAT selepas ini. 


KURANG AJAR

Semuanya telah mereka cuba....azan di perlahankan, menipu, provokasi TBH, mengkristiankan budak Melayu, perangkap budak Melayu menjadi pelacur, mencampurkan lemak babi dalam makanan, menipu tanda halal, merasuah pegawai kerajaan, mempermainkan ayat-ayat suci Allah, mempermainkan azan, memaki hamun Melayu dan menghalau Islamelayu dari Kampung Halaman. Kini mereka menghalang perkembangan Islam pula.....mereka dah terlalu kurang ajar.....siapa yang mengajarnya?

 Boon Chye PARTI KEADILAN fahaman KOMUNIS

Tindakan Ahli Parlimen Gopeng, Lee Boon Chye yang sengaja mencetuskan huru hara di Taman Desa Aman diselar oleh penduduk kawasan itu.

Petang semalam, Boon Chye telah membawa beberapa orang luar yang dipercayai bukan penduduk Taman Desa Aman bagi mengadakan demonstrasi bantahan ke atas pembinaan sebuah Sekolah Agama Rakyat (SAR) berhampiran taman permainan.

Berang dengan tindakan pemimpin Pakatan Rakyat itu, hampir 50 penduduk kawasan perumahan berkenaan tampil membuat bantahan selain mempertahankan pembinaan sekolah tersebut


Ketua Masyarakat Taman Desa Aman, Mohd Nawawi Che Eik, memberitahu demonstrasi tersebut diadakan bagi membantah tindakan Boon Chye yang dianggap menceroboh tapak SAR dan seterusnya mengganggu pembinaan sekolah tersebut.

“Kenyataan Boon Chye petang semalam hanyalah satu pembohongan apabila dia mengatakan tapak ini belum diluluskan lagi.

“Sebenarnya kita dah mohon untuk mendapatkan tapak tanah ini mengikut prosedur yang kerajaan tetapkan….kita dah dapatkan peruntukan sebanyak RM100,000 daripada kerajaan negeri dan RM20,000 lagi disalurkan oleh Majlis Agama Islam Perak bagi tujuan membina sekolah.

“Malah, pembinaan sekolah ini juga sudah mendapat persetujuan daripada penduduk setempat tetapi semalam Boon Chye datang membawa penduduk yang entah dari mana dan membantah kononnya sekolah ini nanti akan menganggu pemandangan penduduk berhampiran.


Bila Raayat hendak menjadi RAJA


Mahasiswa semakin biadap, hina Sultan Johor di twitter !


Budak Islamealyu ni dah semakin biaDAP ... ini lah hasil ajaran dan doktrin Bapak President kerana terlalu ingin menjadi PM kepada mahasewel2 yang menyokongnya . Kalau Najib di hina & gantung bunga kematian , ini adalah sebagai tanda meluahkan perasaan anakmuda yang kehilangan Jati Diri. Tapi kini kenapa pulak Raja-Raja Melayu?.

Demi pertahankan Nizar  ..Facebook SISWA JOHOR dedahkan mahasiswa ini bernama Haziq ....telah  menghina Sultan Ibrahim selepas baginda murka terhadap Nizar.



PROFILE 


Nama : Haziq Abdullah bin Abdul Aziz 
No matrik : IEB 110029 IC : 920929-13-5425
 Alamat asal : No 35, Jalan Ellis, 93300 Kuching, Sarawak. Pengajian : 


Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang (Tahun Pertama) IPT : Universiti Malaya


 LATAR BELAKANG 


Pernah terlibat demonstrasi mansuh PTPTN. 
Digantung satu semester akibat tindakan biadap dalam demo tersebut. 
Juga terlibat demonstrasi Duduk Bantah di Dataran Merdeka.
Penyokong tegar Anwar Ibrahim 



Anak sapa la ni.....


Berani tak bertempat, Pandai tak boleh di ikut dan bodoh tak boleh di ajar.





Bahasa CINA menjadi bahasa RASMI Malaysia?


IKON Kurang Ajar
 


TOK GURU, NAJIB dan seluruh pemimpin ISLAMELAYU....jangan bersekongkol dengan mereka,...mereka akan menipu kita.

Anak Cina Ugut bunuh PM! 

 Anak cucu mereka inilah yang ada dalam DAP

Aku mungkin tak perasan ada kes ugutan bunuh macam ni sama ada pernah disebarkan atau tidak sebelum ini.
Yang aku tau,sebelum ini ada student USM Transkrian, Nibong tebal nak bom helikopter PM yang dijangka mendarat di IPTA tersebut.Bagaimana pula kes ini?
Tak pernah keluarpun dalam media massa! Apa tindakan susulan?
Maaf kalau aku terlepas pandang.
Apa yang penting aku nak nasihatkan, perkara-perkara ugutan bunuh sebegini jangan buat main-main. Silap haribulan, boleh masuk dalam woo..

amukanmelayu - bahayanya semua orang tak suka kepada KERAJAAN MELAYU bersatu. Mereka dari pelbagai pertubuhan.....dan selepas mereka berjaya.....adakah Malaysia ini akan aman? Dimasa inilah kita akan merasai semua yang pernah "Orang terdahulu" melaluinya.....
 
.Tak Layak menjadi Warga Negara, kerana mereka tidak peka kepada Budaya Tempatan

Ular Lidi hendak menelan NAGA

Islamelayu yang hilang Adat dan Kesopanan 


Walau pun sekeping gambar...tapi sakitnya sampai kelubuk hati


Dewan Negeri Perak dah macam PASAR BORONG Selangor


BINGAI - Pandai tidak boleh di ikut dan bodoh tak boleh di ajar


nilah PADAHnya bila kita BERBAIK sangka dengan orang KAFIR. Sehingga kita tak mampu berfikir baik buruknya BERSEKONGKOL dengan mereka.


AMUKANMELAYU - 800 tahun ISLAM di Cardoba.....akhir kecundang juga..... sudah lama dan beratus tahun "MEREKA" bersama dengan kita.....tapi ISLAM bukan pilihannya. Moralnya KAFIRUN CINA bukanlah RAAYAT yang baik kepada Duli Tuanku dan juga bukan kawan yang baik kepada Islamelayu.  Jauhilah dengan "Kelicikan Politik Kafirun Cina"........kita akan selamat jika berpegang kepada "Al-Quran dan Sunnah Rasul.

 .