,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 6 February 2013

HIJRAH ARTIS - BERSEDIAKAH PAS MENDIDIK MEREKA ATAU MEREKA DI BIARKAN TERSASAR JAUH KERANA KEPENTINGAN PAS




 

  JALAN YANG LURUS - MENGAPA PAS MENJADI PILIHAN ARTIS?!!

Di bawah ini adalah senarai artis-artis yang telah menyertai PAS dan PKR atau pro kepada PAKATAN RAAYAT:



Akhil Hayy dan isteri barunya, Waheeda


Pak Jabit Hantu Mak Limah - Sebenarnya dia ini lebih pro kepada PKR


Zahid AF - Kecewa sebab sering tidak mendapat perhatian


Azmil Mustafa - Bekas ROMEO Ali Setan kini menjadi ekstremis PAS


Bob Lokman - Artis yang masuk PAS seorang Pengkarya yang hebat


Ringgo Arrow - Sama kes macam Bob Lokman.


Yassin - Bekas pelajar SMKA Maahad Hamidiah Kajang yang popular dengan lagu-lagu nasyid menubuhkan Brothers.


Amy Search - menghadapi kekeliruan ketika mencari sinar hidayah dan taubat. Kini semakin sedar.



Yang di atas tadi itu adalah yang sudah sedia menyertai/menyokong PAS. Namun, hari ini dikhabarkan ARTIS bagaikan sinonim dengan PAS. Kenapa?





Ini baru betul-betul dinamakan Transformasi! Daripada Ulama'  kepada ARTIS....... tapi benarkah mereka terdidik dengan ilmu ugama atau ada udang di sebalik batu? atau PAS pandai mencuri peluang menggunakan khidmad mereka untuk menarik gulungan muda menyertai PAS atau PKR? atau terdesak sangatkah PAS ketika ini, sampaikan semua "SAMPAH" dalam UMNO dan artis-artis yang suam-suam kuku ini kutipnya?

Tidakkah PAS merasakan mereka semua ini adalah akan menyumbang kepada kerosakan IMEJ ULAMAK yang selama ini di bawa oleh PAS atau sememangnya PAS sudah rosak dan PERJUANGAN ISLAM itu semakin di rendahkan demi untuk meraih UNDI sebagai jalan pintas ke PUTRAJAYA? Kalau itu yang cuba di transformasikan oleh pemimpin PAS.....nyatalah PAS sudah betul-betul rosak dan pemimpin yang bukan dari kalangan ulamak ini sedang MENDURHAKAI PERJUANGAN mereka yang terdahulu memimpin PAS......jika kurang di beri perhatian kepada masaalah moral kepada artis-artis ini, PAS akan menghadapi MASAALAH MORAL yang terlampau bila artis-artis ini akan berkongsi pentas dengan pemimpin-pemimpin muda yang sudah di ketahui umum menghadapi masalah "SAPU BINI" kawan. 

Maki hamu dan cerca nista juga nampaknya sudah semacam darah daging kepada mereka ini.....yang nampak baiknya adalah menutup aurat bagi yang perempuan.....













 








AMUKANMELAYU - pada yang benar-benar hendak berubah dan sudah di ketahui pun kebaikkan dan berubahan yang mereka bawa.....amukanmelayu amat bersyukur kehadrat Allah kerana mereka telah berubah....usaha PAS telah menampakkan hasilnya walau pun sedikit.