,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Saturday 2 August 2014

ANTHONY LOKE - CINA DAN INDIA PERLU MENGOSONGKAN TANAH MELAYU KEPADA MELAYU


Sanggupkah Kita Menghirup Darah Saudara Kita di Palestin Menerusi Penyengutuan Dengan DAP?

Dari awal lagi, DAP sememangnya kuat menyokong Zionis Israel. Apabila Kerajaan Singapura yang diterajui PAP, bapa kepada DAP sebelum parti tersebut disingkirkan dari Malaysia pada tahun 1965, mengeluarkan pelbagai berita dan cerita untuk menyokong tindakan Zionis membunuh rakyat Palestin, DAP secara terbuka menyokong tindakan PAP itu.

Malah DAP selama ini pun berjuang agar Malaysia mengadakan hubungan diplomatik dengan Israel kerana menurut mereka, pemencilan Israel oleh Malaysia merugikan negara ini.

Yang tidak diberitahu oleh DAP ialah, mereka mendapat latihan, bantuan serta diberikan kursus promosi, publisiti serta media oleh Zionis sama ada yang berpangkalan di Singapura, Australia, Amerika Syarikat, United Kingdom, mahupun di negara haram Israel sendiri.

Sebab itulah, selepas tahun 2008, kita dapat melihat perubahan besar dan drastik dalam DAP terutama strategi-strategi yang mereka atur. Pendedahan yang DAP dan PKR menerima bantuan daripada Soros serta beberapa pertubuhan neo-Zionis, membuktikan hubungan akrab DAP dan PKR dengan golongan laknatullah itu.

Kita baca dan nilaikan sendiri apa yang dikatakan oleh Anthony Loke, salah seorang pemimpin utama DAP yang sebelum ini bukan main kuat lagi menghentam PAS kerana enggan tunduk kepada kehendak DAP dan PKR dalam isu perebutan jawatan Menteri Besar Selangor.

Selain Anthony Loke, seorang lagi CINA-YAHUDI yang menjadi ahli politik di Malaysia adalah Teresa Kok. Cina-Yahudi atau Yowtai merupakan golongan yang paling tidak dikehendaki di negara asal mereka dan kebanyakan daripada mereka melarikan diri selepas Revolusi Kebudayaan ke negara-negara asing, termasuklah ke Malaysia.


DI GAZA  ADALAH BERTEMBUNGAN DUA BANGSA, YAHUDI DAN ARAB, BUKAN PERTEMBUNGAN UGAMA. TETAPI DI MALAYSIA PERTEMBUNGAN 3 BANGSA DAN UGAMA, APA LU MAU CERITA?

 

Ini yang terbaru sedang diperkatakan di laman FB. Nampaknya cinabeng DAP ni semakin hari semakin melampau. Disebabkan sudah tiada ISA, ini la jadinya.

Perempuan jalang ni pulak bila dah kantoi suruh laki cinabeng sipemakan babi buat repot kata akaun dia kena hack la, ornag salah guna la. Pukimak betul la bila check balik memang sah akaun dia.

Sebab dah kecoh so dia tukar cerita. Tapi sedih aku sebab jalangan babi ni masih lepas bebas dan takde apa-apa tindakan diambil terhadap dia.
Bukan sikit tau anak haram ni menghina. Aku ada beberapa soalan kepada pihak berkuasa dan Peguam Negara yang pondan nak mampos, rasanya telur dia ni sebesar biji saga kot.

Soalannya korang nak tengok sampai jadi rusuhan kaum ke baru korang nak bertindak? Kenapa bab melayu laju je pihak berkuasa dan Peguam bajingan Negara ambil tindakan?