,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 18 November 2013

AKU MEMANG RESIS - KAFIRUN PENJAJAH CINA KURANG AJAR


AKU MEMANG RESIS - Kafirun CINA Belasah Dan Ludah Penguatkuasa Melayu.... masihkah ANDA (ISLAMELAYU) menyokong mereka? 

 

Memang spesis mata sepet pemakan babi jenis lahanat...!



OLAK LEMPIT, ISNIN 14 Muharram 1435 = 18hb November 2013. Nampaknya pertahanan kita mengenai ISLAM dan MELAYU semakin RAPUH

Apa perasaan anda bila melihat Video di bawah ini? Penulis dapat rumuskan, Tanah Melayu bukan lagi milik kita. Kita bagaikan Bangla yang menjaga "PARKING". Bila di asak dengan cacian dan maki hamun....teluq terus masuk kedalam. Tiada apa lagi yang nak di harapkan kepada Pemimpin Melayu dan seolah-olah kita tiada lagi PEMUDA HARAPAN BANGSA. 

Bila melihat kejadian ini. Penulis teringatkan Budak-budak KFC yang membelasah Kafirun Cina di Shah Alam suatu ketika dulu. Rasanya penulis ingin berjumpa denganya, mungkin dia adalah SPESIS TERAKHIR pemuda Melayu yang ada TELUQ. Kepada Pemuda PAS dan UMNO, tak payahlah nak menunjukan HERO semasa PILIHANRAYA dan bila ada PEMILIHAN PARTI sahaja. Pergi melingkuplah dengan PARTI hangpa yang memecahbelahkan Orang Melayu tu. Ini penulis nak kata pada hangpa......"Aku tak hadaplah Pemuda macam hangpa".

Lihatlah Video ini, Punyalah biaDAP dan tersangat sangat kurang ajarnya mereka..... Lihatlah kelakuan samseng menggila mereka yang berani menyerang pengguatkusa penguatkusa  yang SEBANGSA dengan kita,... Islamelayu. Apa Perasaan Anda. Saksikan video dibawah ini;


http://youtu.be/8H_prlM410k

AMUKANMELAYU - Mana-mana Pemimpin Politik yang duk menjilat PUNGKOQ Cina sampai sanggup nak makan babi dan yang duk meluluskan KAFIRUN ni membotakkan BALAK dan mengaut semua pasiaq dan mencuri SUBSIDI secara terang-terangan tu.....pergi melingkuplah dengan POLITIK hangpa. Kami tak perlukan hangpa dalam hidup kami.