,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 17 November 2013

ISSU KALIMAH ALLAH - PENDETA NASRANI SEPAKAT SALAHKAN UMNO



OLAK LEMPIT, Ahad 13 Muharram 1435 = 17hb November 2013. Nampaknya pertahanan kita mengenai ISLAM dan MELAYU semakin RAPUH. Issu KALIMAH ALLAH sudah di bahaskan di Peringkat Antara Bangsa. Mek Senah tak tau semua ini, Wak Sentot tak tahu perkara ini. Cah Kebaya takreti semua ini. Yang depa tahu adalah Kerajaan Zalim naikkan harga minyak, yang depa tahu Kerajaan Naikan harga barang, yang depa tahu Kerajaan makan duit rakyat.
 
Mata dan fikiran mereka telah di gelapkan. Mereka bukanya nak membantu Negara dan Kerajaan, tapi mereka lebih suka Kerajaan yang ada di tukar dengan Kerajaan Baru. Mereka tidak tahu Negara ini adalah lubuk rezeki yang di turunkan Allah kepada Umat Muhammad yang patuh dan TAUHID kepada Allah.
 
Tapi sedarkah kita, Allah mula menrunkan balanya ke atas kita sedikit demi sedikit. Sebelum ini kita Orang Islamelayu berada di Zon Selesa, tapi selepas  beberapa buah Negeri di Perintah dari "Orang Yang Gilakan Putrajaya".....kuasa kita semakin terhakis dan KAFIRUN mula menjadi PEMINTA sedekah yang memaksa kita BERKORBAN satu demi satu tunjang kekuatan kita. Tidak pernah dalam sejarah mereka mengacau Ugama kita...tapi kini semuanya mereka usik dan kacau sehingga kita MENIKUS KETAKUTAN kerana satu Puak Terlalu Gila nakkan Kuasa dan satu Puak lagi Takut Kehilangan Kuasa yang ada dan kini mereka telah menjadikan KALIMAH ALLAH sebagai senjata baru mereka untuk menyerang kita. Tapi kita masih BERSEKONGKOL dengan mereka. mana PERJUANGAN kita? Untuk apa PERJUANGAN kita? Mana MARUAH kita? Mana sudah pergi FALSAFAH kita? Biar puteh tulang jangan PUTEH MATA......mana dia? Lihat di bawah ini....
 
 Christian leaders from around the world, who congregated in South Korea last week, expressed concern over the controversial Allah ruling, saying the decision had increased religious tension in Malaysia.

The church leaders, who were attending a world assembly, voiced their concern and discontent over the situation in Malaysia where Christians were being denied their right to use the word Allah, said Council of Churches Malaysia (CCM) general secretary Reverend Dr Herman Shastri.

Herman, who attended the 10th General Assembly of the World Council of Churches (WCC) in Busan, said that a public statement issued by WCC following the assembly had noted that church leaders found that restrictions on the use of the word had worsened religious hatred and tension.

"Pro-government political parties have been responsible for intensifying the controversy,” said Herman, quoting the statement which called for the rights of religious minorities around the world to be respected and protected. - World Christian leaders voice concern over Allah ruling.
Sidang Raya Gereja Sedunia (WCC) yang beribu pejabat di Geneva menganggap “parti politik pro-kerajaan” di Malaysia adalah bertanggungjawab menghangatkan kontroversi Allah. Kenyataan tersebut dikeluarkan oleh perhimpunan agung WCC yang ke-10 pada minggu lepas, menurut Reverend Herman Shastri, setiausaha agung Council of Churches Malaysia (CCM).
Sejak bila pula pihak Kristian ini sibuk pasal Allah di Malaysia ? Semuanya bermula sejak tahun 2008, selepas PR menang 5 buah negeri. Tengok apa yang jadi apabila UMNO lemah. Orang yahudi, orang nasrani bertubi tubi menyerang orang islam di Malaysia.
Itupun ramai pemimpin UMNO yang masih tak sedar diri. Masih rasa diri tu bagus, masih rasa diri tu hebat. Musuh Allah dah sampai depan rumah nak tebas kepala, pemimpin UMNO ini masih bergelak sakan dalam rumah.


Ketua Pemuda UMNO atau lebih sesuai dipanggil Ketua Pemuda BN, dah memang tiada semangat jihad. Dia liberal. Mana peduli pasal pertahankan kalimah Allah atau jaga keselamatan bangsa melayu. Dia tengah sibuk nak popular dalam isu bola.
Puak PAS walaupun berjubah berserban, tapi mereka bukan pejuang islam. Mereka pejuang tali perut sendiri. Mana ada negara islam, hukum hudud dalam hati mereka. Itu semua mainan bibir saja. Dalam hati mereka, semua maki umat islam saja.
Orang islam kat Malaysia ni sedar sedarlah. Perang akhir zaman dah semakin dekat. Lengkapkan diri dengan senjata. Jangan bagi peluang pada orang orang kafir terus memijak maruah dan kesucian agama islam. 
 
 
AMUKANMELAYU - Hanya enam juta....mereka telah menjadi RAJA....bagai mana jika mereka BERKUASA?