,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 8 November 2013

BAGI PAS "KARPAL SEPERTI KUTU DI ATAS KEPALA"


LKS ANGGAP PEMIMPIN ISLAMELAYU NI SEMUA "BUTA HURUF"


Pemimpin kesayangan PAS


OLAK LEMPIT, Khamis 03 Muharram 1435 = 07hb November 2013. Di petik dari atikal asal semut hitam.Melihat dari kenyataan-kenyataan PENJAJAH KAFIRUN DAP ini akan membuatkan sesiapa yang BERDARAH PAHLAWAN akan menyirap darah sampai ke kepala. 

 Kalau kita baca secara terperinci dengan apa yang dinyatakan oleh LKS ni, maksud tersiratnya adalah semua Pemimpin Islamelayu ni sama ada dari PAS atau UMNO adalah pemimpin yang dungu dan bodoh. Penulis membuat kesimpulan sedemikian.
LKS tampil untuk mempertahankan Karpal tu hari ini menyatakan bahawa kenyataan media Karpal telah diputarbelitkan.

Siapa yang putar belitkan kenyataan Karpal tu? LKS kata pihak media yang sengaja memutarbelitkannya supaya pemimpin PAS pun jadi keliru.

Maka, tak salah jika kita katakan bahawa niat sebenar  LKS ni adalah untuk menuduh pemimpin PAS tu semuanya tak reti membaca.

Dia anggap pemimpin PAS yang mengecam saranan serta cadangan Karpal  sebelum ini sebagai satu tindakan yang tidak relevan dan terlalu emosi.

Bagi dia, pemimpin PAS tu semuanya telah terpengaruh dengan media sehingga membuatkan mereka mengecam kenyataan Karpal secara terang - terangan.

Mungkin bagi LKS juga, kepimpinan PAS tu semuanya DUNGU dan BONGOK sebab mudah sangat terpengaruh dengan emosi bila ianya menyentuh sensitiviti Politik Bangsa.

Apa yang jelas, sokongan LKS kepada Karpal  tu bukan sesuatu yang baru. Benda ni dah lama diulang - ulang kepada seluruh rakyat Malaysia.

Nak pulak dari kalangan orang Melayu yang beragama Islam. Dah berbuih dah mulut penulis memberbicarakan soal ni. Dah naik kebas tangan menaip mendedahan demi pendedahan di buat untuk menjelaskan niat sebenar  PENJAJAH KAFIRUN DAPigs.

Hakikatnya, dari dulu, kini dan selama - lamanya, PENJAJAH KAFIRUN DAPigs tidak akan senang dengan orang Melayu. Diorang tetap akan cuba sedaya upaya untuk menghapuskan kepimpinan Melayu. Tapi semua itu Orang Islamelayu tidak pernah mengambil peduli.

Niat sebenar mereka ini kalau boleh, PENJAJAH KAFIRUN DAPigs ni nak Melayu ni terus tunduk dan duduk bawah tapak kaki diorang buat selama - lamanya. Bagi diorang, Melayu ni setaraf kuli je sebenarnya. Dalm buku yang di karang oleh China dari Tanah Besar yang berniaga di sini dia mengatakan "KAFIRUN CINA" ni panggil kita Orang Islamelayu ni "ORANG HUTAN". Itu pandangan PENJAJAH KAFIRUN DAPig pada orang Melayu. 
Tapi masih ada lagi orang Melayu yang sanggup berkorban demi puak - puak KAFIRUN DAPigs ni. PAS terus bertepuk bertampar dengan DAP, sama juga dengan UMNO yang masih MENGHARAP sokongan kaum KAFIRUN Cina sehingga lupa kepada PEJUANGAN ASAL ORANG ISLAMELAYU dan Perjuangan PAS itu sendiri.


Diorang anggap KAFIRUN DAPigs ni pemimpin Terbaik yang pernah diorang temui sehingga tahap ada yang menyamakan pemimpin KAFIRUN DAPigs ni dengan tokoh Islam.

  
"Saya lebih rela makan babi bersama Lim Guang Eng dari makan ayam dengan Najib."


Malah, ada yang sanggup buat lebih ekstrem daripada itu itu. Ada yang sanggup makan BABI dengan PENJAJAH KAFIRUN DAPigs sebab percaya bulat - bulat dengan apa yang diorang perjuangkan.

Nah!! Sekarang dapatlah habuan dari KEDEGILAN ISLAMELAYU PAS. Kemana pergi semua janji manis mu untuk mempertahan KAFIRUN Karpal dan LGE? Kenapa kita MEMPERSENDAKAN AMANAT RASULLULLAH supaya kita berwaspada dengan KAFIRUN? Tidakkah kita tahu yang kita telah merosakan "KETUANAN ISLAM"(Bukan Ketuanan Melayu) yang di bina Rasullullah dan KETUANAN ISLAM ini di teruskan dengan KHALIFAH KESULTANAN ISLAMELAYU. 

Tapi kita terlalu menyanyung "KHALIFAH LGE" yang dengan sendirinya kita menghina Khalifah-Khalifah yang terdahulu kerana gelaran itu hanyalah untuk ORANG ISLAM. Buat apa sekarang nak menyalak macam Anjing Gila pada Karpal  tu. Macam dah tak tentu arah. Bukankah kita jugak yang kata,  sanggup mati untuk Karpal.

AZIZ WOK - Perancang KEJATUHAN Singapura kepada KAFIRUN
Bukankah PAS adalah PARTI ISLAM. Kenapa kita tak sanggup mati kerana ISLAM dan kenapa kita tidak mengambil peluang yang di hidangkan ini untuk kita memerangi mereka yang menghina ISLAM ini supaya kita memperolehi SYAHID? Apakah ganjaran yang kita dapat dari ALLAH jika kita mati mempertahankan Karpal? Apakah nak kata penulis SPIN kenyataan-kenyataan yang terhambur keluar dari mulut-mulut orang yang mengatakan memperjuangan ISLAM? 


AMUKANMELAYU - Semua ini PAS yang mulakan dan PAS juga perlu selesaikan perkara ini. Ingat....PAS bukan milik PAKATAN RAKYAT, ianya adalah  milik Orang ISLAMELAYU sama seperti UMNO.