,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Saturday 9 November 2013

SAMPAI BILA UMNO NAK KENA KENCING DENGAN CINA NI?


Penting diketahui ramai khususnya pemimpin MELAYU


Betulkah UMNO dan pemimpinnya masih bodoh? Sila baca catatan berikut;
OLAK LEMPIT, Sabtu 05 Muharram 1435 = 09hb November 2013. Pada Isnin, 16 September 2013, penulis telah menyentuh tentang kerjasama PAS dengan PR dengan menggunakan "TAHALUL SIYASI" di bawah tajuk TAHALUL SIYASI PAS MEMPORAKPERANDAKAN ISLAMELAYU. Tapi ini lebih hebat. UMNO di RATAH dengan Kafirun Cina dari pelbagai arah. Dua tulang belakang politik Melayu(UMNO dan PAS) seperti di rasuk SYAITAN. Mereka sudah tidak menghiraukan DENYUT NADI Orang Melayu lagi.

Mereka semakin menggila kerana undi Cina. Sehingga habis "PADI DALAM KEPUK" di beri kepada Kafirun Penjajah ini hanya kerana "UNDI". PAS dan UMNO berlumba-lumba untuk mengambil hati malah mempertahankan apasaja yang di buat KAFIRUN PENJAJAH CINA walau pun perkara yang jelas KAFIRUN ini menyerang ISLAM. Betul kata Prof. Ridhuan Tee Abdullah yang Melayu telah kehilangan telur.

Umat Islam Mengikuti Jejak Langkah Yahudi Dan Nasrani.
 
Peristiwa Akhir Zaman, Hadis 5


Ertinya:
Daripada Abu Sa’id al-Khudri r.a berkata, “Rasulullah S.A.W bersabda, “Kamu akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka.”
Para sahabat bertanya, “Ya Rasulullah, apakah Yahudi dan Nasrani yang Engkau maksudkan?” Nabi S.A.W menjawab, “Siapa lagi kalau bukan mereka?”
Hadith riwayat Muslim.
From Abu Sa’id al-Khudri reported that, “The Prophet said,” You will follow the footsteps of the nations before you, span by span, cubit by cubit until if they entered a lizard’s hole you would follow them too. ”
The companions asked, “O Messenger of Allah, the Jews and the Christians that you mean?” The Prophet said, “Who else if not them?”
Hadith narrated by Muslim.

Keterangan:
Umat Islam akan mengikuti jejak langkah ataupun gaya hidup orang-orang Yahudi dan Nasrani sehinggakan dalam urusan yang kecil dan perkara yang tidak munasabah. Contohnya; seandainya orang Yahudi dan Nasrani masuk ke lubang biawak yang kotor dan sempit sekalipun, orang Islam akan terus mengikuti mereka.
Pada masakini kita dapat menyaksikan sendiri kenyataan sabdaan Rasulullah S.A.W ini. Ramai orang Islam yang kehilangan pegangan di dalam kehidupan. Mereka banyak meniru ‘cara hidup’ Yahudi dan Nasrani sama ada secara sedar atau tidak. Ramai orang Islam yang telah terperangkap dengan tipu helah Yahudi dan Nasrani malah ramai pula di kalangan kita yang menjadi alat dan tali barut mereka.
Ya Allah, selamatkanlah kami daripada mereka!

Belum sempat jadi Wakil Rakyat dan tertipu
 
Cina Tetap Cina

Saya baru terbaca satu artikel dalam Utusan Malaysia oleh Datok Ahmad Faris bin Abdul Halim - beliau mengulas berkenaan PRK DUN Sg Limau Kedah.

Beliau mendedahkan :

1. Pada PRU13 hanya 180 cina (10% dpd 1800) undi BN .... BN Kalah.
2. Semasa kempen PRK Sg Limau - penglibatan MCA/Gerakan macam " nak tak nak saja " atau sekadar " melepaskan batuk di tangga ".
3. Sambutan cina Sg Limau hangat sekali bila Lim Kit Siang turun padang, dan sangat dingin bila pemimpin MCA/Gerakan turun.

Saya tak tahu siapa tipu siapa. Adakah Muhyidin tipu cina atau cina tipu Muhyidin. Tetapi saya berani kata yang kena tipu adalah Muhyidin, yang nampak bodoh adalah Muhyidin. Rupa-rupanya pengundi cina lebih cerdik daripada Muhyidin.

Walau pun Muhyidin beri 2.4juta kpd sekolah cina, namun hati cina tetap cina yang tak dapat dibeli dengan 2.4juta. Wang mereka sapu tetapi sokongan tetap juga kepada DAP.

Najib dah terkena (tertipu) pada PRU13. Di Klang 60ribu cina turun sambut Najib. Najib senyum sampai ke telinga gah beritahu satu negara " orang cina dah kembali kepada BN ". Tetapi pada lewat tengah malam keputusan PRU13, Najib dengan bermuka sardin, bermuka tempe memberi tahu satu dunia " Tsunami cina menyebabkan BN hampir kalah ".

Baik Muhyidin mahu pun Najib. Tak serik-serik masih juga percaya kepada cina, masih juga nak pujuk cina, kalau pujuk free lantak lah, tapi ini pujuk dengan berjuta-juta RM ... sakit hati dan semakin meluat orang melayu kepada Umno.

Kalau Najib dan Muhyidin mahu orang melayu terus mempertahankan Umno pada PRU14, renti kan lah " kerja bodoh " itu. Saya berani berkata DALAM PRK CINA AKAN ADA RAMAI JUGA YANG UNDI BN, TETAPI BILA DALAM PRU ... SORRY LA BRO NAJIB DAN MUHYIDIN... KERANA MEREKA MAHU DAP MENGGANTIKAN UMNO.

Saya nak ingatkan Najib dan Muhyidin, YANG MAHU UMNO TERUS MENJADI PEMERINTAH ADALAH ORANG MELAYU ... MAKA BERI LAH PERHATIAN KEPADA ORANG MELAYU.

Sesungguhnya kenyataan NAJIB MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA PENGUNDI CINA kerana mengundi BN pada PRK Sg Limau ... adalah menafikan sumbangan undi orang melayu kepada Umno. Cukup cukup lah ... kerana PRU14 belum tentu cina yang sama akan undi Umno sekali lagi.


AMUKANMELAYU - PRU KE 14, UMNO dan PAS....yang di kejar tak dapat dan di kendung keciciran. Tengok kepada "SOKONGAN" semasa kempen, memang sukar untuk KAFIRUN menang pilihanraya. Tapi apabila di terjemahkan kedalam kertaa undi......Melayu hanya menang sorak, sedangkan kampung dah lama TERGADAI.