,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Saturday 9 November 2013

MELAYU DAH TIADA TELUQ


MELAYU DAH TIADA TELUQ - DAP Ceroboh Surau Tasik Prima Hanya PAK IMAN dan BILAL sahaja yang ada.......

Bila kata Cinabeng (baca: DAP) memang memusuhi Islam dan umatnya, bahkan mencari-cari jalan untuk memusnahkan Islam dengan segala macam kaedah yang mereka tahu, termasuklah berselindung di sebalik HAK ASASI serta perundangan, ramai pulalah geng-geng Melayu-Bumiputera yang cepat-cepat membela mereka dengan alasan, MEREKA CINA DAN MEREKA BUKAN ISLAM!
Secara rasminya, sudah 56 tahun Cina menjadi sebahagian daripada rakyat Malaysia setelah British memaksa raja-raja Melayu menerima imigran sebagai rakyat negara ini jikalau mahu Tanah Melayu merdeka.
Bermakna sudah tidak timbul ayat MEREKA CINA DAN MEREKA BUKAN ISLAM kerana masa yang sebegitu panjang, apatah lagi Islam sendiri merupakan Agama Rasmi Persekutuan yang termaktub dalam Perlembagaan, sudah cukup untuk membuatkan mereka faham.
Sebelum DAP dapat banyak kerusi Parlimen, sebelum PKR dan PAS bersekongkol dengan DAP, perkara ini langsung tidak timbul. Walaupun ada rungutan tetapi mereka tidak bertindak biadap.
MELAYUKU - Melayu hanya ada "KOTE" bila sesama Melayu sahaja.
Sama jugalah seperti pembakaran mercun, perarakan berhala, mahupun muzik tarian naga dan tarian singa yang begitu membingitkan, tidak pernah dirungutkan oleh masyarakat Melayu-Islam-Bumiputera. Semuanya diterima sebagai sebahagian daripada budaya negara ini.
Malangnya, puak kiasu yang sedang berusaha memansuhkan Melayu dari Malaysia dan Islam sebagai agama rasmi, sedang begitu aktif melaksanakan kerja-kerja jahat mereka.
Siang tadi, satu laporan polis telah dibuat di Balai Polis Puchong oleh sebilangan anak muda Melayu-Islam yang berang dengan tindakan sekumpulan Cinabeng yang menceroboh masuk ke sebuah surau di Tasik Prima dan kemudian mengarahkan agar volume azan diperlahankan!
Lebih malang lagi, Cinabeng-Cinabeng tersebut turut memberi amaran kepada umat Islam yang sedang menunaikan solat Maghrib di surau tersebut agar umat Islam itu faham, Puchong merupakan kerusi Parlimen yang dikuasai DAP!
Agak menarik memandangkan umat Islam di Tasik Prima masih menahan sabar dan tidak bertindak balas walaupun mereka mempunyai hak, terutama dengan peristiwa pencerobohan tersebut. Sebaliknya mereka sekadar berdiam diri dan kemudian membuat laporan polis sambil mengadakan tunjuk perasaan dengan kain rentang di hadapan balai polis, sebelum kemudiannya pulang ke kediaman masing-masing untuk meneruskan kehidupan.
Buat masa sekarang, tiada sebarang pemimpin Melayu-Islam, parti politik Melayu-Islam dan puak-puak pembela hak asasi yang muncul untuk menyokong umat Islam di Tasik Prima. Bahkan berita tentangnya juga dipendam dan dipengapkan seolah-olah, DAP dan Cinabeng merupakan kuasa yang tidak boleh sama sekali disanggah mahupun dikalahkan. Melayu-Islam-Bumiputera perlu tunduk kepada segala kehendak dan tuntutan DAP.
Menariknya, para pemimpin DAP pula sedang sibuk mempromosikan fahaman Malaysia Malaysian mereka walaupun pada dasarnya DAP memusuhi Melayu, Islam dan Bumiputera yang menjadi teras negara ini! SUMBER
LEBIH MENDUKACITAKAN, PAS YANG DICANANGKAN KONONNYA PENEGAK AGAMA ALLAH JUGA DILIHAT TERUS SETIA DAN BERSEDIA UNTUK MEMPERKUKUHKAN IKATAN MEREKA BERSAMA PAKATAN RAKYAT. INI DIBUKTIKAN MELALUI KENYATAAN YANG DIKELUARKAN PEMIMPIN PARTI ITU MELALUI AKHBAR RASMI ONLINE PAS IAITU HARAKAH SEPERTIMANA YANG ADMIN KONGSIKAN DI BAWAH INI;




AMUKANMELAYU - Melayu dah menjadi bubur di kerjakan oleh PENJAJAH KAFIRUN Cina. Tapi yang duk diatas masih nak menjaga KERUSI takut di ambil orang, sedangkan Keadaan Sebenar, kerusi itu sudah tinggal bekasnya sahaja.