,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Thursday 22 May 2014

TIGA KALI MELAYU DI ANJINGKAN DAP DALAM SATU HARI


RSN Rayer
Dalam satu hari kita dapat lihat 3 kali Melayu di ANJINGkan oleh Kafirun Cina DAP.


1. PDRM menangkap 13 Melayu yang masuk ke Dewan Undang Negeri mencari RSN Rayer dan Pemimpin UMNO minta maaf.



3. PAS menolak dari menyokong Ahlinya sendiri Nabi Bux dan sebaliknya menyokong Kafirun DAP


OLAK LEMPIT - 22 Rejab 1435, Khamis, Drama yang paling menarik, paling sadis dan paling menyayat hati! Maaflah kalau ada pihak-pihak di Pulau Pinang sana yang terasa sangat-sangat!
Tapi memang lucu sangat... terlalu lucu mengenangkan bangsa Melayu yang semakin layu, dan semakin mengecut bagaikan belon kembang dicucuk jarum!!!

Selepas 13 orang Pemuda UMNO Pulau Pinang menyerang dan menyerbu DUN Pulau Pinang untuk mencari ADUN Seri Delima, RSN Rayer, hari ini, wakil BN, Jahari Abdul Hamid akhirnya meminta maaf kepada DAP kerana perbuatan segelintir Pemuda UMNO yang melampau itu.

Isu asal iaitu PENCELAKAAN MELAYU UMNO oleh RSN Rayer langsung tidak lagi disebut dan dipedulikan. Yang penting adalah UMNO mesti minta ampun dan maaf.

Malang sungguh jadi Melayu di Tanah Melayu. Ingatkan PAS yang berdarah jihad cukup berani menegakkan umat Islam, alih-alih PAS pula jadi pak turut apa sahaja kehendak DAP. Harapkan UMNO untuk menunjukkan kepada bangsa Melayu negara ini yang mereka memang benar-benar menjaga Melayu, alih-alih mereka pula yang jadi kecut perut bila ditekan agar meminta maaf.

Maka betullah seperti yang diperkatakan oleh kebanyakan orang... MELAYU BERANI SAMA MELAYU SAJA. Buat perkumpulan seperti PEKIDA, ahli-ahlinya hanya berani calit dengan Melayu, kalau dengan India, kalau dengan Cina, mereka sanggup jadi bapok tak bertelur. Bahkan yang cakap gah dan angkuh, tiba-tiba sahaja jadi gangster yang minat baca novel cinta sambil menangis terkenyeh-kenyeh sebab sedih.

Apa yang berlaku di Pulau Pinang sudah cukup untuk membuktikan, drama TAMIL sudah semakin sebati dengan Melayu... justeru tidak hairanlah semakin ramai Melayu yang berwajah Tamil!!!

Politik bijak ler tuh kunun... sedangkan hakikatnya adalah POLITIK KENA PIJAK!!!

KAHKAHKAHKAHKAH... PANDAI SANGAT LER NIH... 
Selepas perdebatan yang begitu panjang, Ketua Pembangkang DUN Pulau Pinang, Datuk Jahara Hamid membuat permohonan maaf atas tindakan sekumpulan individu yang merempuh masuk ke DUN semalam sekali gus mencetuskan kekecohan.

"Tindakan itu salah dan melanggar peraturan. Kami bersedia memohon maaf.

"Untuk menyelesaikan masalah ini, kita mengakui banyak kesilapan yang berlaku oleh penceroboh. Itu jelas dari mula lagi.

"Tetapi ia juga salah apabila menggunakan perkataan kasar, lalu kami meminta Rayer memohon maaf," katanya.

Ketua Menteri Lim Guan Eng (DAP- Air Putih ) kemudian berkata, jika Jahara boleh meminta maaf, tidak ada masalah bagi penyokong BN juga menyokong usul tergempar untuk mengutuk protes dan pencerobohan di perhimpunan itu

Lim bagaimanapun tidak akan melayan gesaan mengarahkan Rayer memohon maaf untuk kenyataannya, yang dilaporkan mencetuskan protes semalam. - TMI.

Atas kapasiti apa Datuk Jahara Hamid minta maaf? Kenapa perlu minta maaf? Kalau macamnilah Pemimpin Melayu yang ada, lebih baik jangan jadi PEJUANG atau ahli Politik. Belum berjuang dah mengaku kalah. Siapa boleh jelaskan yang masuk dewan tu Orang UMNO? Siapa boleh jelaskan kenapa haram tak boleh masuk dewan, sedangkan dewan tu rakyat yang punya. Inikan Kerajaan Rakyat. Memual dan memalukan..........UMNO di CELAKAKAN dan dalam masa yang sama PAS pula mencemuh Ahli Sendiri yang bertanding calon Bebas di Bukit Gelugor dan mereka secara TERANG PAS menyokong Calon DAP yang menolak HUDUD.


Dalam satu hari kita dapat lihat 3 kali Melayu di ANJINGkan oleh Kafirun Cina DAP.


1. PDRM menangkap 13 Melayu yang masuk ke Dewan Undang Negeri mencari RSN Rayer dan Pemimpin UMNO minta maaf.


Sejak hari penamaan calon, banyak pihak sebenarnya terkejut dengan aksi yang di tunjukkan oleh PAS yang memilih untuk taat setia kepada DAPigs.

Pesuruhjaya PAS Negeri Pulau Pinang , Mat Sabu awal-awal lagi keluarkan perintah supaya jentera PAS bagi membantu DAPigs dalam Pilihan Raya Kecil Bukit Gelugor.

Serentak dengan itu maka bergeraklah seluruh jentera PAS , berganding bahu membanting tulang membantu Anak Karpal tu dalam pertandingan 4 penjuru tersebut.

Tetapi ada sesuatu yang jauh lebih dasyat berlaku. Ahli PAS Gombak, Nabi Bux yang turut bertanding telah dinafikan hak keahliannya hanya kerana dia memilih untuk bertanding.

Pemimpin PAS pada awalnya telah menafikan keahlian Nabi Bux namun kemudiannya bertukar nada setelah Nabi Bux menunjukkan BUKTI keahliannya sebelum ini.

Semenjak itu , tidak ada mana-mana pemimpin PAS yang berani untuk mengesahkan sama ada Nabi Bux itu adalah ahli PAS atau tidak. 

Sebaliknya, ada suara-suara sumbang yang mahu dia dikenakan tindakan daripada parti. Jika suara-suara sumbang itu benar, maka sudah pastilah Nabi Bux adalah ahli parti PAS!

Di sebabkan kehadiran Nabi Bux, maka seluruh jentera PAS telah di arahkan supaya membantu calon DAP yang terang-terangan menolak cadangan melaksanakan hudud.

Dalam sidang medianya semalam, Nabi Bux menyatakan rasa kecewa dan sedih apabila melihat muslimat PAS begitu tekun dan bersungguh-sungguh membantu kempen DAPigs.

Malah sampai ada yang sanggup meredah waktu senja di kala laungan azan maghrib sedang berkumandangkan di surau serta masjid yang berhampiran.

Muslimat PAS tersebut masih dilihat lebih memberikan tumpuan terhadap kerja mereka berkempen dengan calon DAPig yang sudah tentu tidak menunaikan solat.

Tambah memalukan ialah apabila para muslimat PAS tersebut turut di tegur oleh orang ramai yang dalam perjalanan ke masjid menunaikan tanggungjawab sebagai seorang muslim.

Ini membuktikan bahawa PAS lebih sanggup berkorban masa demi memperjuangkan Kafir yang menolak Hudud dari nak menegakkan Islam sampai tahap solat pun sanggup dilengah - lengahkan. Semuanya demi kuasa, bukan kerana nak memperjuangkan Islam sangat pun!!!

Selagi Hampa tak BERSATU, lunyailah hampa di kerjakan oleh DAP



AMUKANMELAYU - Biarlah kita balek kepada Undang-undang Rimba kalu ianya dapat mempertahankan Tanah Melayu ini.