,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 1 April 2012

RENUNG SEJENAK....APA KATA SAUDARA-SAUDARA KITA YANG TERKORBAN DI TANGAN DAP, sedangkan kita berpegangan tangan tika darah saudara kita masih basah di tangan mereka?

ISNIN 10 Jamadil Awal 1433 - OLAK LEMPIT, Berfikirlah sebelum bertindak....akal di beri adalah untuk memikirkan apa yang hendak di lakukan dan iman adalah pengawalnya. Nafsu adalah sebahagian dari syaitan untuk menyesatkan kita. Sesuatu perkara di lakukan kerana melayan NAFSU....akhirnya kita akan menyesal.....lihatlah beberapa bukti yang akan membuatkan kita meyesal di kemudian hari. RASULLULLAH mengadakan PERJANJIAN sekiranya sesuatu perkara itu memihak kepada kesejahteraan ISLAM dan umatnya. Untuk itu....adakah kita menandatangani PERJANJIAN dengan kafir DAP ini yang telah melakarkan sejarah hitam kepada Orang Melayu Islam dan Negara? Fikir-fikirkanlah.

KUASA DAP bermula di sini,......



11-12 MEI 1969: Cina Rasis ini menjerit-jerit dalam ceramahnya "MALAI SI, MELAYU MASUK HUTAN, INI BANDAR CINA PUNYA, KAMI TIDAK TAKUT SAMA MELAYU' SAPU MELAYU' - Adakah anda kenal siapa manusia ini?

Buat anak-anak muda yang tidak pernah merasa sengsara hidup ketika tragedi berdarah 13 Mei, inilah orangnya yang kini disanjung dan menjadi bos besar kepada Pas dan PKR. Beliau kini bijak menyembunyikan wajah sebenar dirinya dalam perjuangan menuntut hak kesamarataan yang anda semua rasakan cool kerana merasakan ianya satu perkara yang normal dan adil.

Tetapi anda semua tidak sedar yang diri anda sendiri belum berupaya sepenuhnya untuk bersaing dengan kaum yang selama ini menguasai ekonomi negara. Dan dengan duduk bersekongkol menyokong perjuangan DAP dan PR ini, anda semua bukan sahaja mengkhianati titisan darah perjuangan nenek moyang kita yang gugur mempertahankan hak kita, bahkan kita juga bersetuju untuk menyerahkan apa yang menjadi perisai akhir kepada survival bangsa kita selama ini, iaitu kuasa politik.

STRATEGI DI ATUR BEGINI..............................

SETIAP PEKERJAAN BERMULA DENGAN NIAT. Tidakah anda merasa terhina atau anda sedang di pergunakan untuk kepentingan mereka yang sedang meruntuhkan UGAMA dan Peradaban Ugamabangsa ANDA SENDIRI?


Gara-gara bersemangat untuk memasang bendera parti PAS dan DAP , dua rakan maut terkena renjatan elektrik apabila sebatang buluh yang diguna untuk menggantung bendera itu terkena kabel elektrik bervoltan tinggi di Kampung Tengah, Bukit Panau, dekat sini malam Jumaat. Ketua Polis Daerah Tanah Merah DSP Abdul Aziz Mahmood ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian itu awal pagi Sabtu.


 PKR dan DAP BERGABUNG ADAKAH INI SATU PENGHINAAN ALLAH KEPADA PAS
Lapuran The Star - pada Wednesday March 21, 2012

Mengapa CINA PKR nak sangat bergabung dengan DAP?
Ini jawapannya........
PKR/DAP tak nak Islam.
PKR/DAP tak nak Hudud.
PKR/DAP tak nak Negara Islam
PKR/DAP tak nak Negara Kebajikan ikut cara Islam.
PKR/DAP bergabung, Kuasa politik Melayu Islam semakin terhakis.
PKR/DAP bergabung, Kuasa politik Dominan Cina ultra Kiasu DAP bertambah kuat dan kukuh.
Ini bermakna, kaum Cina/DAP enggan berkongsi kuasa dengan mana-mana kaum di negara ini.
Mereka juga enggan berkongsi kekayaan ekonomi NEGARA dengan mana-mana kaum di Malaysia.
PKR/DAP bergabung maka dengan sendirinya, Kuasa politik Melayu Islam semakin terhakis.
PKR/DAP bergabung maka dengan sendirinya Kuasa politik Dominan Cina ultra Kiasu dan DAP bertambah kuat dan kukuh.

Ini adalah bukti jelas halatuju perjuangan dan matlamat kaum Cina di dalam PKR dan DAP mereka memperjuangkan Apartheidisma dan Rasisma bagi kepentingan  kaum CINA untuk menakluk dan berkuasa di PACIFIC.

HARAPANNYA BEGINI...................

Melayu 13 juta.....cina 6 juta....india 1.8 juta dan Bumi sabah/serawak 2 juta. Kedudukan sekarang 13:9.8 juta. Mereka mengharapkan sangat perpecahan Melayu seperti yang jelaskan. Jika DAP menang dengan sokongan 2 lagi kumpulan Melayu, Singapura akan kembali kepada Malaysia dengan 2 juta raayat di Singapura dan 1 juta raayat Singapura luar negara....keseluruhan raayat Singapura jadi 3 juta dan di campur dengan 9.8 akan berlaku perubahan besar dalam sejarah POLITIK Nusantara....13 juta Melayu:12.8 juta Kafir.  Polis dan Askar Singapura akan di serap dan secara langsung menguasai Pasukan Bersenjata di Malaysia....hanya Allah yang mengentahui semuanya. Kita semakin terperangkap dengan situasi yang kita cipta sendiri.

KESUDAHANYA BEGINI

 KITA DI HINA SEPERTI ISRAEL MENGHINA RAAYAT PLASTINE

 YA ALLAH....AKU MOHON PADA MU YA ALLAH, ENGKAU BERILAH PETUNJUK KEPADA KAMI JALAN YANG LURUS SEPERTI YANG ENGKAU REDHAI

tangisanmelayu - kalau anda mengatakan DAP itu tidak benci kepada MELAYU ISLAM, senaraikanlah apa kebaikan telah mereka lakukan untuk kebaikan ISLAM......