,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 19 April 2013

DAP TELAH TERLALU MELAMPAU, APA TINDAKAN ISLAMELAYU?


Pengurus Hong Leong Bank Paksa Kakitangan Undi DAP

Polis repot dan tadi(1)
 REPORT - Laporan POLIS yg di buat ke atas KES Tersebut

DAP dan Pakatan Rakyat kelihatan amat terdesak untuk menang dalam PRU kali ini. Walaupun tuduhan-tuduhan liar dilemparkan terhadap UMNO dan Barisan Nasional, khususnya yang membabitkan PDRM dan ROS, ternyata punca dan masalahnya adalah daripada DAP sendiri. Namun seperti biasa, berbanding menyalahkan diri sendiri mahupun mengakui kesalahan mereka, DAP sebaliknya  menjadikan pihak lain sebagai kambing hitam.
DAP dan Pakatan Rakyat sekarang ini sedang menyalahkan UMNO dan Barisan Nasional kononnya memaksa para guru mengundi Barisan Nasional. Namun sedar tidak sedar, sebenarnya tuduhan-tuduhan tersebut sengaja dilemparkan bagi melindungi perbuatan penyokong DAP sendiri, terutama yang mempunyai kuasa, bermata sepet dan berfahaman Chauvinisme yang amat menebal.
Sylvia Ng
Satu laporan polis telah dibuat terhadap seorang pengurus Bank Hong Leong cawangan Gelang Patah yang bernama Sylvia. Pengurus bank berkenaan ketika dalam satu mesyuarat telah memberi kata dua kepada kakitangan bank terbabit. Sesiapa yang tidak memangkah DAP yang calonnya adalah Lim Kit Siang, dia sendiri akan memastikan mereka DIPECAT.
Berikut adalah perincian latar belakang Pengurus Bank terbabit:
Nama: Sylvia
Bangsa: Cina
Jawatan: Pengurus Cawangan Hong Leong Bank Nusa Bistari
Alamat: No. 2A, Jalan Jati 1 Taman Nusa Bistari, Jaya
No. Tel: 013-7707588
No. Tel Pejabat: 07-5112826
Bank mgr paksa undi dap
Ugutan yang dibuat oleh Sylvia terhadap kakitangan bank terbabit dibuat secara terang-terangan. Kakitangan akhirnya mengambil keputusan untuk membuat laporan polis berhubung salahlaku yang ditunjukkan oleh penyokong tegar DAP berjawatan Pengurus Bank Cawangan itu.
Tindakan dan ugutan yang dilakukan oleh Sylvia adalah menyalahi peraturan Pilihanraya di negara ini. Setiap orang bebas memilih wakil atau calon mereka sendiri.


AMUKANMELAYU - DAP itu KOMUNIS itu DAP......PAS telah terperangkap dengan POLITIK Cina dan mereka sukar untuk keluar.....samalah bila  kita terperangkap dalam kegiatan Kongsi Gelap. Jalan keluarnya hanya mati .....................................