,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 12 June 2013

ISLAMELAYU MENJADI DAYUS KERANA KITA DI PIMPIN OLEH MEREKA YANG DAYUS


Facebook Menghina Nabi Muhammad S.A.W


Nauzubillah siapa kah yang membuat page ini sanggup menghina Nabi Muhammad S.A.W. Sepatutnya pekara sebegini tidak berlaku. AMUKANMELAYU mendidih darah dengan pekara ini, sebgai umat nya dan orang islam pekara ini perlu di ambil tindakkan yang sewajarnya.
Tidak perlu lagi SKMM untuk pantau dan mengambil tindakkan terhadap orang yang membuat page ini dan jabatan agama islam juga, tapi KITA UMATNYA sudah sampai masanya dan  perlu mengambil tindakan seperti seorang ISLAM yang mempertahankan ugamanya dan kalau perlu berjihad kita berjihad. Page ini terlalu melampau menghina Nabi Muhammad dan orang islam dengan meletakan gambar babi  dan mengatakan MUHAMMAD bukan NABI tapi BABI!!!!!


1 comments:

Anonymous said...
Ya! Allah! engkau maha mengetahui dan maha bijaksana! tolonglah kami umat Islam! yang selalu di hina dan engkau turunlah bala keatas mereka yang sengaja menyiarkan gambar dan perkataan-perkataan yang menghina kekasihmu.

Biadap!!! Khalid Ismath Dakwa Perjalanan Isra' Dan Mikraj Nabi Bermula Dari Rumahnya!!!


 
Ini Abang dia

Sesuatu yang perlu diambil ingatan, sikap sesetengah golongan di dalam pembangkang yang sering membuat kenyataan "BODOH" hingga tak masuk akal. Malah mereka ini sering menjadi agama sebagai dalil bagi menghalalkan kenyataan bagi meyakinkan pembaca waima rakyat sekaligus.
Penyakit ini umpama menjadi wabak yang tak dapat dibendung khusus di dalam PAS. Gelaran "ustaz anugerah " berasaskan pakaian serban dan berjubah beserta janggut sekelumit maka kenyataan dikeluarkan umpama fatwa; tak boleh ditegur hingga boleh dijatuh hukum "berdosa" dan boleh masuk neraka.
Wabak telah menjadi barah dalam PAS. Tambahan pula golongan syiah telah menyusup masuk ke dalam Parti PAS hingga tak terbendung lagi hingga mempengaruhi ahli-ahli PAS yang penganut Ahli Sunnah Wal Jamaah. 
Khalid Ismath, penganut Syiah adalah contoh yang merosakkan hingga virus syiah dah merebak dalam diri, mempersendakan Rasulullah SAW menjadi perkara biasa. Khalid Ismath yang hilang harga diri berlawak dengan diri nabi dan peristiwa israk dan mikraj.
Sekiranya perkara yang sebegini tidak diambil tindakan penguatkuasa, ditakuti akan berjangkit kepada golongan Ahli Sunnah Wal Jamaah.
Namun, apa yang pasti, "amaran" adalah budaya penguatkuasa Malaysia yang paling "popular" bahkan yang pernah ditangkap pun hanya diambil "kenyataan" dan dilepaskan dengan alasan biasa "tiada cukup bukti" sebagai mengaburi mata rakyat bahawa tindakan sudah diambil.
#RakyatCerdik

  

 
  
SABAR : AL - LIWA' di bakar
 

 
 
  
  

 
  
 
 
   

 
  

 
  


PERJUANGAN - TEOH BENG HOCK lebih di hargai dari RASULLULLAH

AMUKANMELAYU - kuasa ada, suara ada, peralatan peperangan ada, Tanah Air milik kita ....tapi kenapa kita takut? Kita takut kerana kita ada PEMIMPIN yang pengecut dan kita ada pemimpin yang pandai bercakap tapi tak buat, kita ada pemimpin yang DAYUS dan ianya menjadikan kita dayus dan kita juga memiliki banyak PEMIMPIN yang melebihkan dunia.....kemewahan mereka dengan anak isteri mereka.......perhatikan pemimpin kita tak kira PAS, UMNO dan PKR. Rumah mereka, kereta mereka dan kemewah yang mereka miliki.....semuanya tertipu dengan kelicikan IBLIS melalui NAFSU mereka dan sesungguhnya UMAT MU YA RASULLULLAH SEDANG SANGAT SAKIT DAN MENDERITA.............