,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 15 March 2013

ISLAMELAYU - INIKAH YANG SAUDARA MAHU?


ARAB SPRING MAHU DIMULAKAN DI NILAI OLEH AHLI PARTI SOSIALIS MALAYSIA DI NILAI NEGERI SEMBILAN !!

Pemberontakan ala Arab Spring sudah memang dirancang oleh pihak Ketua Pembangkang dengan rapi kerana telah tidak yakin boleh mengalahkan BN dalam PRU13 secara bersih kerana peningkatan sokongan terhadap BN kian menyerlah dan kepopualriti Najib kini mengatasi Anwar. 
Peristiwa Lahad Datu ' akan terjadi di banyak  tempat lagi di Sabah untuk menghuru harakan Malaysia dan memburukkan nama baik Malaysia dan DS Najib dimata dunia  khusus nya dunia Islam seolah olah Tentera kerajaan  diangotai oleh  orang orang Islam kini berperang dengan orang Islam.

Di Negeri Sembilan  pula kita mula mengesani parti pembangkang cuba membakar sentimen keganasan dan menghasut pendatang  khususnya pendatang Vietnam  untuk mogok dan jangan hadir bekerja. Pekerja Vietnam berkenaan telah membuat laporan polis  di Balai Polis Nilai pada 14 hb March di mana dalam laporan mereka , mereka telah memaklumkan bahawa  mereka telah didatangi oleh 4 orang  lelaki India dari Parti Sosialis Malaysia (PSM) yang menaiki  sebuah kereta Wira Hijau no pendaftaran NBT 7807. Salah seorang Lalaki India ini etlah memberika  kad nama kepada mereka dan menghasut mereka untuk mogok dan buat kekacauan.
Mereka ini seolah olah mahu mencetuskan huru hara. Apakah halnya seorang ahli Parti menemui pekerja asing untuk menghasut mereka. Ini ada kaitannya dengan serangan penganas di Lahad Datu.' Rakyat perku berhati hati apabila didatangai oleh dalang dalang parti seperti ini.
Inilah kad pengkhuanat yang cuba mencetuskan keganasan berkenaan.

OELH : CILI API BLOGGERS.