,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 3 March 2013

Portal LGBT Kutuk Kerajaan Malaysia


Najib Razak Bayar Media Antarabangsa Kutuk Anwar Ibrahim?


Pakatan mula panik untuk menepis laporan Berita Luar Negara mengenai penglibatan Anwar di Lahad Datu dan mereka mula menggunakan Portal LGBT untuk menepis semua BUKTI yang ada.

Dari semalam lagi blog-blog Pakatan sudah mula menyerang Perdana Menteri dan menuduh mengikut kenyataan dari satu 'media antarabangsa' yang belum tentu sahih infomasinya. Baca dulu artikel dari Keldaiandaily kat bawah ni hingga habis,

Media antarabangsa mendedahkan perbuatan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengupah media Amerika Syarikat untuk memburuk-burukkan reputasi Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Bayaran dibuat kepada beberapa wartawan konservatif Amerika yang bekerja di Huffington Post, San Francisco Examiner, Washington Times, Natinal Review dan Red State.

“Maklumat diperoleh Jabatan Keadilan yang difailkan bawah Akta Pendaftaran Agen Asing untuk menyerang tokoh pro-demokrasi itu. Kempen itu bermula Mei 2008 hingga April 2011 dan ia diketuai oleh Joshua Trevino.

“Trevino menerima bayaran USD389,724,70,” tulisan portal BuzzFeed bertarikh semalam, dipetik .

Mengikut portal itu, antara 10 nama yang terlibat memburuk-burukkan nama Anwar ialah Ben Domenech; Pengarah Pusat Demokrasi Amerika, Rachel Ehrenfeld; Editor majalah Commentary, Seth Mandel; Penulis Red State, Brad Jackson dan beberapa nama lagi.

Ben Domenech, bekas blogger Washington Post menulis mengenai senario politik Malaysia.

“Tugas saya ialah menulis tentang pergaduhan politik di sana dan memberi pendapat saya sendiri,” katanya dipetik portal berpangkalan di Manhattan, New York itu.

Naib Presiden Yayasan Dasar Awam Texas, Chuck Devore berkata, ia perkara biasa untuk diupah dan dibayar oleh sumber luar.

“Ia bukanlah sesuatu yang luar biasa bagi penulis bebas untuk dibayar dari pelbagai sumber, seperti yang dilakukan oleh Trevino,” katanya lapor BuzzFeed.

Sam Mandel pula mengakui dibayar oleh Joshua dan tidak mengetahui wujudnya entiti lain di belakangnya.

“Saya penulis blog berkaitan isu Israel dan anti-semitisme. Kemudian Joshua hampiri saya dan memperkatakan tentang Anwar yang membuat komen anti-semitik dan bergabung dengan organisasi anti-Israel.

“Saya tidak mengetahui ia ada kaitan dengan kerajaan Malaysia dan saya hanya tahu, saya dibayar oleh Joshua,” katanya dipetik ~ Keadilandaily

Tengokl kat bawah ni,


Jadi tak hairanlah kalau portal Buzz ni menyokong Anwar. Malah Mc pun nak tanya juga kat portal LGBT tu, berapa pula Anwar bayar dia untuk kutuk Kerajaan Malaysia? heh..

Kenapa agaknya golongan songsang di Malaysia hatta dunia menyokong Anwar? Mc rasa anda semua tahu jawapannya! Anwar pun sama macam dorang juga!!


AMUKANMELAYU - Periksa dan selidik....... darimana sumber berita ini.....kenapa perlu kita PERCAYA pada paper yang hendak kebebasan ber LGBT ni......