,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Thursday 28 March 2013

WARKAH KEPADA WAN AZIZAH - SEDIKIT PUN TIDAK MENDATANGKAN CEMBURU KEPADA ANWAR


 


SURAT KEPADA DATIN SERI WAN AZIZAH, ISTERI DATO' SERI ANWAR IBRAHIM

Salam Datin Sri Wan Azizah isteri kepada Dato Sri Anwar Bin Ibrahim ketua umum Pakatan Pembangkang. Tujuan saya mengarang artikel ini bukankah dengan niat untuk mengaibkan keluarga Datin Sri tetapi lebih kepada seorang anak yang sayangkan Datin Sri sekeluarga sesama umat Islam.

Datin Sri, saya percaya Datin Sri telah mengetahui berkenaan video yang saya keluarkan tempoh hari yang mana video tersebut memaparkan kemesraan Dato Sri Anwar Ibrahim dan seorang mahasiswa berumur 19 tahun didalam sebuah bilik hotel.

Apa yang saya nak nyatakan hari ini adalah tindakan Dato Sri Anwar Ibrahim yang menggunakan menantu Datin Sri suami kepada Nurul Izzah . Raja Shahril suami kepada Nurul Izzah telah dipergunakan oleh Anwar Ibrahim untuk membawa beliau ke lokasi lokasi liwat sekitar Kuala Lumpur dan lembah Klang dengan menggunakan kenderaan Kia Spectra milik keluarga Datin Sri.

Saya beranggapan Datin Sri tidak tahu mengenai pekara ini walaupun dalam hati saya mengesyaki Datin Sri tahu apa yang dilakukan Anwar Ibrahim dengan menggunakan menantu Datin Sri sebagai ALIBI ketika beliau menjalankan kerja kotor beliau meliwat anak muda.

Saya seorang Islam dan saya telah belajar daripada apa yang saya pernah dedahkan perihal Dato Sri sebelum ini yang melanggan pelacur China sepertimana yang didedahkan Dato Eskay. Saya telah mengeluarkan video seks tersebut untuk paparan umum dan saya lihat Dato Sri malah Datin Sri dan Nurul Izzah juga bersama sama menafikan aksi didalam video tersebut sebagai Dato Sri Anwar Ibrahim walaupun video tersebut 99.9% tulen dan pelakunya adalah Anwar Ibrahim.

Untuk kali ini saya harap supaya saya tidak mengeluarkan video tersebut kerana adengan yang berlaku adalah antara lelaki sesama lelaki. Satu benda yang begitu aib untuk keluarga Datin Sri jika ianya tersebar apatah lagi melibatkan menantu Datin Sri sebagai orang yang menghantar Dato Sri meliwat mahasiswa itu.

Untuk makluman Datin Sri dan juga para pembaca, video tersebut hanya berada di tangan saya dan saya tidak pernah memberikan kepada sesiapa sekalipun melainkan memberi kepada beberapa orang rakan Blogger untuk tontonan. Video yang saya ada berwarna dan mempunyai audio yang jelas dan ianya juga telah disahkan oleh pengarah strategik PKR Rafizi Ramli sendiri. Atas sebab sebab tidak mahu mengaibkan Datin Sri dan keluarga saya pohon agar Datin Sri dapat menasihati Dato Sri untuk kembali ke pangkal jalan.

Datin Sri, sebagai seorang isteri semestinya mentaati perintah suami apatahlagi perkahwinan antara Datin Sri dan Dato Sri adalah antara dasar suka sama suka walaupun mendapat tentangan daripada ayah Datin Sri. Namun dalam isu ini saya rasa Datin Sri perlu menasihati Dato Sri agar berhenti dari melakukan kegiatan sumbang dan adalah lebih baik berundur dari pentas politik untuk mengelakkan diaibkan dengan lebih dasyat lagi.

Ehsan satu satunya anak lelaki tunggal Datin Sri yang kini tinggal di New York juga mengharapkan sedemikian kerana beliau sudah tidak tahan lagi dengan pendedahan demi pendedahan yang menimpa Papa nya. Apakah Datin Sri mahu Ehsan anak lelaki tunggal dalam keluarga Datin Sri membuang keluarganya dek kerana video yang akan dipertontonkan kelak? Apakah Ehsan dan juga anak anak Datin Sri yang lain sanggup untuk melihat video tersebut?

Saya masih lagi menimbang untuk tidak mengaibkan Dato Sri Anwar Ibrahim. Apa yang saya mahukan beliau berundur dari pentas politik dan bertaubat dari melakukan apa yang dilakukannya waktu ini. Saya yakin jika beliau berundur secara terhormat rakyat akan mengerti dan akan kagum dengan apa yang dilakukan Dato Sri Anwar Ibrahim.

Mungkin Dato Sri Anwar Ibrahim boleh mengatakan apa yang berlaku adalah konspirasi politik. Namun apa yang pasti menantu Datin Sri tahu apa yang berlaku. Cukuplah dengan saya memberikan butiran kejadian tersebut menggunakan Kia Spectra untuk menghantar Dato Sri Anwar. Cukuplah setakat disitu apa yang saya maklumkan buat Datin Sri.

Akhir kata dari saya buat Datin Sri sekeluarga, berhenti dari terus diaibkan kerana kuasa yang diidamkan hanyalah duniawi semata mata. Namun jika Aib yang melanda keluarga Dato Sri Anwar Ibrahim ini sudah pasti 7 keturunan sekalipun akan melekat dibibir rakyat Malaysia dan juga Dunia. Fikirkanlah kesan anak anak dan cucu Datin Sri. Fikirkanlah dengan mendalam apa yang saya katakan ini. Sesungguhnya Allah maha mengasihi dan mengampuni umatnya.

Salam Datin Sri, semoga keluarga Datin Sri tidak mendapat aib yang lebih dasyat dek kerana keegoan Dato Sri Anwar Bin Ibrahim. Jumaat ini saya harap Dato Sri Anwar Ibrahim berundur.

Psssttt.... Gua nyatakan dengan ikhlas demi menjaga aib sesama umat Islam.

- Nukilan Papa Gomo 27hb Mac 2013 jam 3.30 pagi

AMUKANMELAYU - Dendam yang membara menjadikan Ketua Pembangkang kehilangan arah.