,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 16 September 2013

BANI THA MIM TANAH KERAMAT - CHIN PENG MATI KEMPUNAN KERANA DURHAKA


Najib Razak Tidak Akan Benarkan Mayat Ataupun Abu Chin Peng Dibawa Pulang Ke Malaysia

TEGAS - Lihatlah berapa ramai Isteri menjadi Janda dan anak menjadi yatim kerananya.
KOTA KINABALU 16 Sept. - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan, kerajaan tidak akan terlibat dalam sebarang urusan pengkebumian bekas pemimpin Parti Komunis Malaya, Chin Peng yang meninggal dunia pagi ini di Bangkok, Thailand.
Selain itu, katanya, kerajaan juga sama sekali tidak akan membenarkan abu mayat pengganas yang banyak melakukan kekejaman terhadap rakyat dan negara itu dibawa pulang ke negara ini walaupun diminta oleh ahli keluarga mendiang itu. - UTUSAN
Tahniah Dato Sri Najib Razak yang faham apa yang kami mahukan. Sesungguhnya Chin Peng tidak layak untuk diberikan apa apa penghormatan mahupun abu nya dibawa pulang ke Malaysia.


Lokasi Chin Peng Disemadi Diketahui; SELEPAS USAHA MEMBAWA BALIK MAYATNYA KE MALAYSIA DIKATAKAN WUJUD

PETALING JAYA: Bekas pemimpin Parti Komunis Malaya Chin Peng meninggal dunia di Bangkok hari ini setelah gagal memenuhi hasrat terakhirnya untuk kembali ke Malaysia.
Beliau meninggal dunia di sebuah hospital di ibu negara Thailand pada kira-kira pukul 6.30 pagi akibat sakit tua, menurut Bangkok Post.
Berusia 90 tahun, Chin Peng dilarang kembali ke Malaysia setelah bersetuju Parti Komunis Malaya pimpinan beliau mengikat perjanjian damai dengan Malaysia pada tahun 1989.
Chin Peng dilahirkan pada tahun 1924 dan menjadi Setiausaha Agung PKM pada tahun 1943.
PKM melancarkan perang gerila terhadap penjajah British dan memperhebatkannya walaupun setelah Malaysia mencapai kemerdekaan pada tahun 1957.
Berasal dari Sitiawan, Chin Peng dikaitkan dengan kematian ribuan penduduk dan pasukan keselamatan dalam usaha menjatuhkan British dan kemudiannya kerajaan Malaysia.
Bagaimanapun Malaysia menjadi satu-satunya negara di rantau ini yang berjaya menumpaskan ancaman Komunis yang menular ke negara-negara jiran seperti Vietnam dan Kemboja.
Chin Peng menghabiskan sisa-sisa hidupnya dengan berkempen untuk kembali ke Malaysia, khususnya untuk menziarahi pusara ibu-bapanya di Sitiawan.
Bagaimanapun kerajaan Malaysia menolak permohonan itu kerana menghormati balu dan anggota keluarga prajurit dan orang awam yang terbunuh akibat perang gerila itu. 
Kematian Chin Peng pada ulang tahun ke 50 penubuhan Malaysia dijangka sekali lagi membuka pelbagai persoalan mengenai pemimpin komunis kontrovesi itu.
Adalah difahamkan mendiang akan disemadikan di Bangkok oleh anggota keluarga. ~Antarapos

Mendiang Chin Peng Mati Dalam Sanjungan Anak Durhaka...

Sejarah tidak akan pernah menipu... Sejarah juga telah membuktikan sejahat dan sejahil manapun kita, akhirnya nanti kita akan menemui ajal... Firaun pernah wujud juga mati... Hitler pernah wujud juga mati... Begitu juga halnya dengan Chin Peng, beliau juga pernah wujud dmuka bumi ini dan akhirnya mati pada tanggal 16 Sepptember 2013 pada usia 90 Tahun...
 
Jika nenek moyang kita yang menderita semasa Komunis bermaharaja lela dahulu masih hidup, pastinya mereka tidak akan lupa kejahatan Chin Peng... Hanya pembangkang yang tidak tahu sejarah sahaja yang akan menyatakan Chin Peng adalah Pejuang... Walhal hakikatnya, Orang Melayu yang hidup kketika zaman 'Kegemilangannya' sangat tahu siapa sebenarnya Chin Peng...
Bila tarikh kematiannya jatuh pada 16 Seotember 2013, ianya adalah tarkh yang cukup signifikan bagi rakyat malaysia... Ya! anak-anak muda tidak pernah merasai kesengseraan hidup di zaman Komunis, mereka ketika ini hanya dapat merasainya dalam bentuk pembacaan, namun, kesengseraannya telah dipikul oleh nenek moyang kita terdahulu...
Apa yang pelik, ada juga manusia yang buta sejarah! Tambah menghairankan lagi, mereka-mereka ini terdiri dari kalangan aktivist pembangkang yang sukaa buat hal untuk meempopularkan diri sendiri... Kasihan!

GUAN ENG DIKEJARKAN KE HOSPITAL TERKEJUT DENGAN KEMATIAN IKON DAP CHIN PENG........

CEMAS
Ketua Menteri Lidah Bercabang Dikejarkan ke Hospital kerana kurang sihat sebentar tadi. Ini adalah petanda sumpahan rakyat Pulau Pinang menjadi kenyataan. Bukan sedikt tapi banyak sangat kekejaman pada rakyat yang telah dilakukkan oleh Ketua Menteri Paling Celaka didalam sejarah Pulau Pinang.
MKP bukan membuat tomahan akan tetapi ini kejadian betul-betul. Kalau nak tomah bukan standart MKP namanya... Bukti mengatakan bahawa kaum sebangsa dengan Guan Eng pun tak suka padanya MKP dedahkan didalam Video dibawah.
Jika korang mengatakan MKP cuba menfitnah Guan Eng ini adalah bukti yang telah dikeluarkan oleh Guan Eng sendiri..


KARPAL JADI KOMA BILA DENGAR CHIN PENG TELAH MATI!

Akhirnya Chin Peng bapak komunis Malaysa sudah mampos dan puak pakatan anak haram kata dia adalah pejuang. Puak Pakatan ni memang spesis anjing yang tak boleh nak diajar. Yang komunis dan pembunuh melayu kata mereka adalah pejuang yang memerdekan negara.

Apa punya haramjadah la mereka ni? Aku cukup gembira kerana matinya seekor komunis. Arghhh! Anjing seperti dia tak layak dipanggil manusia pun. Tolonglah wahai kerajaan Malaysia yang berdaulat, janganlah kamu dengar cakap pembangkang dan benarkan mayat ataupun abu si Chin Peng ni kembali ke negara ini.

Kami anak jati Malaysia tidak mahu si pembunuh melayu ini diraikan dan dibawa ke bumi Melayu ini.

Nampaknya pembangkang kat Malaysia ni semakin hari menjadi semakin bebal. Perjuangan mereka sudah semakin terpesong dan aku harap rakyat Malaysia akan jauhi mereka ini. Yang sebenar pejuang mereka tak pedulikan tapi si komunis yang banyak membunuh melayu ni jugak mereka nak jadikan pejuang.

Ada tambahan lagi ni, aku diberitahu para pejuang maya pro PAS kata si Chin Peng ni Wali Allah! Nauzubillah, aku tak tau nak kata apa lagi dah..

Lagi satu, KPN TS Khalid kata Chin Peng tak pernah jadi warganegara Malaysia.Tak pasti apakah dia warganegara Thai.Tak ada sebab mayat nak dibawa balik- petikan Agendanews

Yang paling penting sekali, hari ini adalah hari Malaysia dan kita rakyat Malaysia mendapat berita yang sangat baik ini, si pengkhianat komunis pembunuh melayu mati pada hari ini, maka kita akan ingat selama-lamanya hari ini, dimana mamposnya seekor komunis cinabeng pembunuh melayu.


AMUKANMELAYU - Ramai lagi anak-anak durhaka yang akan menerima TULAH Sumpahan Keramat Do'a Merdeka.