,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 25 September 2013

TANAH MELAYU KE ARAH PEMERINTAHAN KOMUNIS DAN NEGARA BERPRESIDEN


BERMULANYA EPISOD PENGUSIRAN MELAYU DARI TANAH AIRNYA SENDIRI ADALAH KERANA KITA MEMILIH PEMIMPIN YANG TIADA AKAL YANG PANJANG DAN MELETAKKAN HAK BUKAN PADA TEMPATNYA

EPISOD PERTAMA - Ucapan Mat Sabu 2011

MAT SABU - Apa Idealoginya?
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kontroversi ucapan Mat Sabu 2011 muncul berikutan ucapan pemimpin PAS, Mohamad Sabu di Padang Menora, Tasek Gelugor, Pulau Pinang pada 21 Ogos 2011, kira-kira 10 hari sebelum ulang tahun kemerdekaan Malaysia . Petikan ucapan itu yang turut disiarkan dalam Youtube itu tentang pejuang atau pengganas terhadap Mat Indera dan 200 ahli Parti Komunis Malaya yang menyerang Rumah pasung Bukit Kepong di selekoh Sungai Muar pada 23 Februari 1950.

Beliau berkata :
".....Bukit Kepong, polis itu polis British, hak serang Bukit Kepong tulah pegawai kerajaan, ketuanya Mat Indra, Melayu, tetapi semua sejarah itu ditutup, Jins Samsuddin buat filem, Jins Samsuddin tu (orang) UMNO, cerita bukit Kepong, hak serang balai polis tu penjahat, polis tu polis British, sebelum merdeka negara kita diperintah oleh British, tapi dia buat filem yang hero hak pertahan balai polis, hak serang tu pengganas, padahal Mat Indra ketua penyerang balai polis tu dan akhirnya dia dihukum gantung di Jering Taiping, begitulah juga Tok Janggut, Tok Janggut ni lawan British, tapi sebelum British nak..nak bunuh dia, dia menghasut Sultan Kelantan untuk mengishtiharkan Tok Janggut sebagai penderhaka, bila ishtihar Tok Janggut sebagai penderhaka, barulah tok Janggut dihukum gantung di Pasir Puteh Kelantan. Semua sejarah negara kita bohong..."
Peristiwa Bukit Kepong berlaku kira-kira tujuh tahun sebelum Tanah Melayu mencapai kemerdekaan pada 31 Ogos 1957 dari penjajah British, tiga tahun selepas darurat diisytiharkan dan lima tahun selepas Jepun menyerah kalah dalam Perang Dunia II. Kejayaan PKM di Bukit Kepong disusuli pembunuhan Pesuruhjaya British , Sir Henry Gurney pada 6 Oktober 1951 di Gap, Bukit Fraser. Rundingan Baling pada 28 Disember 1955 nyata gagal meredakan perjuangan komunis. Kemuncak ancaman komunis (1948-1960) memaksa British membawa dan melatih 500,000 tentera dari Ghana, Kenya, Fiji, Nepal dan termasuk anak tempatan menentang 7000 ahli PKM.
Ucapan Mat Sabu itu bukanlah perkara baru tetapi dibangkitkan sejak sekian lama. Malahan perubahan sukatan pelajaran di Jepun mencetuskan kontroversi hampir serupa di negara itu.

Mat Sabu Hina Pejuang Islamelayu Dan Suka Mereka di Bunuh Oleh Cina Komunis Dan Islamelayu Yang Belot

27 August 2011- Tahniah Mat Sabu kerana akhirnya membuat pengakuan terbuka bahawa dia memang penyokong tegar komunis. Pengakuan bahawa komunis adalah pejuang sebenar berbanding orang-orang polis yang mempertahankan Bukit Kepong telah meletakkan Mat Sabu setara Chin Peng dan Rashid Maidin! Tahniah.. tahniah...! Akhirnya Pas bukan sahaja meninggalkan perjuangan Islam tetapi kini memperjuangkan komunis pula.


Pun begitu aku begitu sedih sebab dalam bulan Ramadan dan kita bakal menyambut 1 Syawal, Mat Sabu bercakap tanpa memikir hati dan perasaan anak cucu polis Bukit Kepong kerana mendakwa mereka adalah tali barut penjajah British manakala komunis yang serang dan takluk balai polis Bukit Kepong pula adalah pejuang sebenar.

Mengapa Mat Sabu  sanggup mengguris hati dan perasaan para pewaris polis di bawah ini yang berjuang mempertahankan tanah air? Hanya mereka yang telah TERPESONG atau yang sudah meninggalkan "ISLAM" atau tidak menganut Ugama Allah ini sahaja yang sanggup melukakan hati saudaranya se Ugama dan Sebangsa denganya.

Mat Sabun kata mereka ini mati kerana pertahankan British...

Para pejuang Melayu yang pertahan Bukit Kepong dihina nista oleh Timbalan Presiden Pas!

Tapi sebenarnya kita harus faham kalau Mat Sabu tiba-tiba berubah perjuangan daripada mempejuangkan negara Islam kepada menyokong perjuangan komunis. Pertama sebabnya dia sememang tiada tempat untuk memimpin Islamelayu, tak faham sejarah atau hendak mengubah sejarah. Kedua sebab sememangnya perjuangan mereka sangat-sangat di ragui dan amat bertentangan dengan "AMANAT TGHH dan AMANAT AL-MARHUM USTAZ FADZIL NOOR. Sementelahan pula sedang "ASYIK" sangat berkawan dengan komunis dan bersama-sama para komunis untuk menakluk Malaysia hanya kerana NAFSU SERAKAH GILAKAN KUASA.

Mat Sabu boleh bebas bercakap sebab ini Negara Demokrasi yang sememangnya bertentangan dengan Islam. Tapi apakah perasaan anak cucu para pejuangan bila melihat bapa atau datuk mereka dibakar hidup-hidup seperti ini oleh "pejuang" kebanggaan Mat Sabu ini? Lihatlah sebahagian mayat-mayat yang rentung terbakar bersama balai polis Bukit Kepong. Tapi Mat Sabu tak peduli itu semua...


Gambar-gambar sebenar orang Melayu yang dibakar hidup-hidup oleh komunis ketika mereka mempertahankan Bukit Kepong.

EPSOD KE DUA - NGO Cina peringati pejuang Komunis dan Kuomintang di Seremban

TUGU KOMUNIS - Percayalah, TUGU sebenarnya adalah KEJAYAAN KOMUNIS memesongkan AKHIDAH MELAYU

Sebaik saja tentera Jepun menakluki Malaya dan Singapura, kampetai Jepun telah mengarahkan pembunuhan elemen-elemen anti Jepun di kalangan masyarakat Cina.

Puluhan ribu kaum Cina terbunuh dengan sekurang-kurang 50 ribu mati di Soo Ching Masaccre (pembunuhan beramai-ramai Soo Ching).

Kumpulan anti Jepun kaum Cina ini dibiayai oleh tentera Komunis dan Nasionalis dari China.  Baca WIkipedia SINI

Baru-baru ini, pada Ogos 11hb, satu upacara perletakan kalungan bunga di Tugu Peringatan bagi  mangsa dibawah pemerintahan Tentera Jepun di tapak perkuburan Sendayan Seremban telah blangsung. Tujuannya adalah memperingati rakyat yang terkorban semasa penaklukan Tentera Jepun pada tahun-tahun 1941 hingga 1945.

TUGU KOMUNIS - Tugu ini akan menggantikan TUGU PAHLAWAN

Majlis dianjur oleh Dewan Perniagaan Cina, negeri Sembilan dan disokong oleh enam buah NGO Cina Negeri Sembilan. Seramai 100 orang wakil NGO-NGO Cina Negeri Sembilan termasuk wakil rakyat Pakatan Rakyat negeri Sembilan seperti Chai Tong Chai- Adun PKR Chuah dan Chew Seh Yong- Adun DAP Bahau.

Majlis ini merupakan aktiviti tahunan Tugu tersebut bagi kali ke 68 sebagai memperingati mangsa korban di Negeri Sembilan semasa penaklukan Tentera Jepun disamping bagi meraikan Sambutan Hari Keamanan Sedunia 815 dan selepas ini ianya akan menjadikan HARI KEJAYAAN KOMUNIS

Sebanyak 96 buah Persatuan Cina Negeri Sembilan telah mengambil bahagian meletakan kalungan bunga. Turut sama hadir adalah wakil dari Universiti of The Ryuyus Jepun dan Persatuan Persahabatan KuoMin China. Kehadiran mereka ialah mengumpul bahan sejarah zaman penaklukan Tentera Jepun di Malaya.

Anonymous says:- ISLAMELAYU YANG MERENUNG NASIB MASA DEPAN ANAK CUCUNYA

August 14, 2013 at 5:49:00 PM GMT+8
Nampaknya tanah kubur Cina bukan main besar lagi! Tapi semalam dilapurkan di P. Pinang, tanah perkuburan Islam makin SEMPIT!

Lepas itu kubur Cina pula buat tugu sanjung KOMUNIS -apa nak jadi ni! Kat Jerman/Barat pun, kalau mengagungkan Hitler/Nazinya akan dipenjara - apalagi buat tugu pd mereka! Memang makin KURANG AJAQ CINA DAPBANGKAI/PKR!

Tengok PENGHINAAN makin GANAS dari CINABANGKAI BERULAT DAPigs! JANGAN sekali bagi peluang mereka berkuasa kat seluruh Tanah Melayu ini! P. Pinang dan Selangor mesti DIAMBIL BALIK, demi KESELAMATAN umat Islam/Melayu, yg. makin diPIJAK dgn begitu HINA oleh bangsa PENDATANG yg dibawa British-Zionis laknat ini!

1. http://www.pisau.net/dap-desak-kongsi-rumah-ibadat/, DAP Desak Kongsi Rumah Ibadat,
Posted by: pisau in Berita Nasional; dan

2. http://bbcdrasmi.blogspot.com/2013/08/tanah-wakaf-dijadikan-tempat-ibadah.html#disqus_thread,
Tanah Wakaf dijadikan tempat ibadah bukan Islam di Pulau Pinang.

Si CINA DAP ini nak MENIPU, kononnya umat Islam bersembahyang di gereja! Sebenarnya banyak gereja hampir-KOSONG (tak cukup orang) telah DIJUAL/diPAJAK kpd umat Islam, sebab si Barat-Zionis nak KEUNTUNGAN. Dan umat Islam di Barat sebab dilarang buka masjid,apalagi yg. besar, di mana-mana, kerana ramai si barat-Zionis benci kat Islam/umatnya (tersembunyi selalu), maka umat Islam terpaksa membeli gereja yg. sudah dibina dan di kwsn yg diperuntukkan utk rumah ibadat (sedangkan si Barat-Zionis asyik MELALAK “demokrasi/hak asasi kesamaan agama dan bangsa“ – tapi dia sendiri tak buat; dasar si HIPOKRIT)! Dan berani tak si CINA DAP MENCEROBOH kuil India – mungkin kepala pun hilang!

Jadi jgnlah si CINABANGSAT DAPKURAP ini nak MELALAK dgn menipu fakta! Dan kenapalah Jbtn agama Islam P. Pinang begitu TAKUT, sampai tanah wakaf boleh jadi tpt tokong CINA?! JAWI kena masuk campur sebab ISLAM adalah AGAMA PERSEKUTUAN!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi keenakan nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

EPISOD KE TIGA - Dua Individu Ditahan Polis Disyaki Seludup Abu Mayat Chin Peng


alt 
 
KUALA LUMPUR 25 Sept - Dua lelaki ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang kerana disyaki menyeludup abu mayat bekas Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya (PKM), Chin Peng.

Individu berkerakyatan Thailand dan warganegara Malaysia dari Pulau Pinang tersebut ditahan malam tadi sejurus selepas kapal terbang dari Thailand menggunakan penerbangan Thai Airways mendarat.

Kedua-dua individu tersebut kemudiannya dibawa ke Balai Polis Bayan Baru dan kesemua barangan suspek termasuk bagasi dirampas.

Menurut Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi, pihaknya kini masih menjalankan siasatan bersama pegawai tertinggi di peringkat pusat.
alt
TAHNIAH PDRM
Hadir sama dalam sidang media tersebut, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Asst Komisioner Nasir Salleh, Ketua Polis Daerah Balik Pulau Superitenden Mohd Hatta Mohd Zain dan Ketua Polis George Town Asst Komisioner Gan Kong Meng.

Kira-kira jam 9.55 malam tadi, kelihatan kehadiran anggota polis yang ramai dikawasan ketibaan lapangan terbang termasuk anggota berpangkat atasan menimbulkan spekulasi bahawa kedua-dua individu yang ditangkap cuba untuk membawa masuk abu mayat Chin Peng ke dalam negara.

Menurut sumber polis, kedua-dua individu tersebut juga menghadiri majlis pengkebumian Chin Peng di Thailand dan membawa beberapa barang kenangan berkaitan bekas pemimpin komunis tersebut.

Rakyat tempatan yang ditahan dipercayai adik kepada bekas Ketua Menteri Pulau Pinang.

EPSOD KE EMPAT 
  

Akhirnya ia akan menjadi "REPUBLIC RAKYAT MELAYSIA" dengan bantuan "MELAYU-MELAYU MURTAD" yang tidur sebantal dengan DAP, MCA, GERAKAN DLL Parti Kafirun di Malaysia ini.

NAFSU - Tiada siapa pedulidengan LUAHAN HATI saudara kita ini.
PRESIDEN - Akan menggantikan AGUNG dan di gilirkan mengikut 4 parti ini




AMUKANMELAYU - Biar pun Aku keseorangan.....akan Aku pertahankan Tanah Melayu ini secara Aku. Jika siang menjadi hak kamu, tp malam ianya akan menjadi HAK Aku.....jika siangnya menjadi REBUBLIK tapi malamnya akan tetap perjuangkan ianya kekal dengan TANAH MELAYU dan Sultannya. Aku tidak akan benarkan kamu hidup dengan aman walau pun satu saat dengan izinnya jua akan Aku pertaruhkan nyawa Aku yang tua ini biar pun mati sebagai gantinya. Biarlah Aku mati kerana MEMPERTAHANKAN TANAH MELAYU ini dari Aku di hina kerana menjadi BALACI KAFIRUN......Kejatuhan SINGAPURA kepada PENJAJAH CINA ADALAH kerana OTHMAN WOK dan TERJAJAHNYA TANAH MELAYU ini kerana MAT SABU dan kuncu-kuncunya