,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Saturday 7 September 2013

NAJIB - JANGAN KHIANAT KEPADA BANI TAMIM.....KERANA KAFIRUN TIDAK AKAN MELANTIK KAMU SEBAGAI KHALIFAH.


Dah Tiba Masanya Najib Razak Jadi "PEMANDU" Sendiri....




Kan cantik kalau Najib pandu sendiri sambil sesekali
minta tip dari "orang lama" kat sebelah tu...
Telah terlalu banyak diperkatakan rakyat terutama sekali komuniti bloggers tentang PEMANDU yang menjadi "ketaksuban" Perdana Menteri kita selama ini.Dari berbagai akronim ETP,GTP,NKRA dan ntah apalagi dari mangkuk "sup alphabet" yang dah sampai rakyat tak boleh nak hafal,sehinggalah kepada "langkah dan tindakan sumbang" kerajaan yang dikatakan berpandu kepada NASIHAT yang diterima dari sekumpulan mangkuk mangkuk hayun berbagai agenda sulit ini.


Perpatah orang putih Amerika ada berkata..."Tak tumbuh tak melata,tak sungguh takkan sampai hari hari orang kata.."

Jadi Perdana Menteri Orang Melayu ini kenalah dengar apa rakyat kata walaupun belum pasti dia akan bersetuju untuk melakukan sesuatu...

Bayangkanlah kerajaan yang dipimpin oleh orang Melayu dan berPerdana Menterikan orang Melayu dikawal oleh PEMANDU yang rata rata dikawal oleh ORANG BUKAN MELAYU (17 orang Cina atau separuh Cina dan hanya 6 orang yang Melayu atau tak berapa nak Melayu kalau ikut pendedahan blogger The Unspinner dan OTB).Kepalanya Idris Jala (yang nama macam Melayu tapi bukan Melayu dan beragama Kristian) walaupun yang dikatakan "penuh berkuasa" adalah Omar Mustapa Ong yang hanya tahu bawa "ong" untuk diri dia sendiri dan meninggalkan "suey" untuk kita semua.

PEMANDU ini pula kalau ada orang Melayu pun bukan senonoh sangat perangai mereka.Ada yang jenis lepas matahari terbenam jalan pun tak berapa nak lurus sebab kepala dah ting-tong perut pula dah dipenuhi ARAK.Maka kalau terserempak tengah malam dengan Minah ini dalam keadaan separuh sedar(mabuk) tak banyak bezanya dengan JALANG yang setiap malam berpeleseran di Jalan Bukit Bintang mencari pelanggan.Spesis macam inilah agaknya yang saban waktu duk bagi nasihat kat Perdana Menteri Orang Melayu kita.Sebab itulah agaknya Perkasa Orang Melayu dah mula nak jadi Pekasam ketika ini.

Budaya guna PUNASIHAT 25% ini Paklah lah yang jadi pencetusnya dengan mengenalkan BUDAK TINGKAT 4 yang dikepalai "Menantu Babah".Semua ahlinya "budak berhingus " tapi punya selera dan nafsu besar bila berbicara tentang KUASA,sehingga berani nak mengangkat "kepala" mereka untuk jadi Perdana Menteri sebelum mencecah umur 40 tahun.Begitulah RIAK nya mereka memikirkan Fa So La Tido akan memerintah berpuluh tahun macam Tun Mahathir.Tapi KUASA ALLAH TAALA mengatasi segala perancangan jahat manusia,belum sempat klimax Paklah mengalami "pancutan kurang matang" (premature ejaculation),maka hari ini terpaksa memakai title "Mantan Perdana Menteri" setelah dipaksa turun takhta oleh majoriti rakyat yang dah tak boleh tahan dengan kerenah Keluarga Penyamun ini lagi.

Maka akan tercatit dalam Sejarah Malaysia Moden bahawa...Tun Abdullah Ahmad Badawi adalah satu satunya Perdana Menteri Malaysia yang terpaksa turun tahta atas desakan rakyat.Amacam untuk pengakhiran sejarah politik Paklah yang dimulakan dengan kilauan kegemilangan dan berakhir dengan episod penghinaan..?

Hari ini era pemerintahan DS Najib Tun Abdul Razak,satu nama GAH keturunannya dalam perjuangan Melayu membangunkan negara dan rakyat amat mengharap suatu kelainan dari apa yang pernah dilalui di Era Paklah.Sepenggal telah berlalu,nampaknya tidak banyak berubah dari segi plot dan jalan ceritanya...yang berubah hanyalah para pelakonnya....

Kalau dulu kita ada Budak Tingkat 4 kini kita ada PEMANDU yang perangai dan gerak-kerja mereka tak banyak berbeza..

Kalau dulu kita ada Khairy KJ sebagai kepala segala musibah..kini Omar Ong,Idris Jala jadi pencaturnya sambil KJ mengambil peranan "feeder" ,dan kalau kita nak kaitkan dengan KRO&NIPO maka Nazir Razak "tukang sapu segalanya"...

Itu belum masuk FLOM yang dulu ada tapi kini sudah ditiadakan,dan PERMATA NEGARA yang tidak mendatangkan kilauan kepada rakyat yang ramai kecuali "the selected one".

Jadi kata peribahasa orang London....PI MAI PI MAI DUK TANG TU JUGAK.

Seingat aku selama 22 tahun pemerintahan Tun Mahathir tak ada segala bana "badan penasihat" yang perlu memberi nasihat untuk pembangunan dan kesejahteraan negara.Kita ada Economic Planning Unit (EPU) dan badan badan lain dalam kerajaan yang mengawalselia segala aspek mengenai pentadbiran negara.

Ada masaalah...???

Tak ada kan?

Bahkan kehidupan waktu itu lebih makmur,tenteram dan aman jika nak dibandingkan dengan hari ini diera dua PERDANA MENTERI DENGAN PUNAHSIHAT,CON-SULTAN DAN CON-SETAN mereka.


Jadi suka aku menasihatkan Najib Razak,baliklah semula kepangkal jalan bila anda telah disesatkan oleh PEMANDU yang anda percayai selama ini.Rampas balik steering bas itu agar PEMANDU anda tak bawa kita semua masuk gaung macam Tragedi Genting Highland yang dah beberapa kali berlaku.

ANDA MOHD NAJIB,WARIS KEPADA ALMARHUM TUN ABDUL RAZAK SILA PANDU BAS KAMI INI SENDIRI.

Dan jika anda tidak yakin minta Bekas Pemandu Tun Mahathir memberi anda tunjuk ajar bagaimana untuk memandu secara berhemah.

PENTING: PENOLAKAN MELAYU PRU 14!!! 

IMAN AL FARRIS - 2 TAHUN MOHON JADI STAFF "PEMANDU"

 


PM diatas bakal terima tsunami Melayu nanti dalam PRU14 jika Najib terus pandang rendah perasaan Melayu Islam. Biarlah kali ini Tun M tak nak lagi tegur kelemahan dalam pemerintahan Najib yang banyak guna nasihat dari PEMANDU yang diketua oleh kaum bukan Melayu Islam iaitu Koh Tsu Kon seorang Cina yang mungkin kristian atau buddha dari penang dan Idris Jalal seorang kristian dari Sabah dan sebenarnya ramai mereka dalam PEMANDU adalah dari kaum bukan melayu dan kalau melayu sekalipun adalah dari jenis yang liberal kaki mabuk seperti betina bernama Farah Intan Burhanudin.
Kami akan terus bersuara selagi masih hidup. Samada Najib berundur dan Melayu Islam terbela atau 
kami diambil nyawa oleh Allah swt.
Dalam PRU12 tahun 2008, Tun M secara konsisten tegur kelemahan dan kesilapan Pak Lah. Sehingga Melayu sedar akan kesilapan Pak Lah yang banyak terima nasihat dan idea bodoh daripada penasihat Tingkat 4 sehinggalah melayu bangkit dan marah. Hasilnya Pak Lah akur dan berundur.
 
 "PEMANDU" BAWAH UMUR





The Unspinners ada mendedahkan senarai SEBAHAGIAN dari kakitangan PEMANDU.

Ini baru sebahagian kerana senarai penuh masih boleh diperolehi kerana ada ramai lagi konsultan luar yang dibawa masuk dimana ada antara mereka adalah budak kucirat baru kerja dua tiga tahun dah diberi gaji pangkat Jusa C dan travel naikk Business Class.

Kalau nak turunkkan subsidi, kerajaan perlu turunkan subsidi gaya hidup untuk mereka-mereka ini yang menerima gaji berlebihan dari keupayaan dan pengalaman sebenar.

Dari senarai seramai 17 itu, 9 cina, 6 melayu dan 2 India. Kami tak timbukan isu kaum tapi agak-agak dari 17 cina itu, ada 10 tak undi BN untuk mereka jadi penasihat dan merangka polisi kerajaan?

Dari 6 Melayu itu pun, rupanya tak boleh diharapkan mereka ini benar-benar membantu kerajaan dan menjaga kepenitngan orang Melayu. Ada dah masuk orang putih macam satu email yang kami terima berikut:

PEMANDU .... is infested with PR/BERSIH supporters and has become an opposition Trojan Horse right in the heart of the PM's dept.


Scores of Pemandu senior staffers are totally unqualified to justify their HUGE salaries and perks. Many are outright incompetent and indeed a threat to our nation's security.

I give you one such glaring example below.

This person, Farah Intan Burhanudin barely made it thru UIA (with a couple of repeats) and was a total washout at Zaid Ibrahim & Co.  After getting laid off from ZICO, she reappeared out of nowhere into a key post in Pemandu. She handles PDRM programmes and KPIs and monitors the police force on behalf of Najib and previously for Hishammuddin H. Onn as well. Hishammuddin thr weakling was in her pocket and she -- in HIS name -- could summon CPOs and OCPDs to her beck and call.

Her partying lifestyle, heavy drinking and expensive trips overseas (disguised as "working visits") are well known in the office, where she is known as the Party Queen of Pemandu.

Her promiscuous liaisons with foreign men makes her vulnerable to undue influence by foreign interests and she could even be blackmailed into divulging national secrets to her foreign seductors.
 
Farah Intan is a security threat. Her lavish lifestyle, promiscuity and drinking habit makes her TOTALLY UNSUITABLE for her job. How can this drunk slut be advising softy Najib on anything? In the interest of our nation, pls get her and others like her removed from Pemandu. 


 
 
Pls see below the lifestyle of Farah Intan, a Najib advisor who will ruin our nation if left unchecked.
 


Pic 1 - Walking drunk on the backstreets of KL.
Pic 2 - On holiday with  foreign boyfriend.


Pics 3 & 4 - On the lap of a foreign (agent?). She is in Pemandu; ini sudah kena "di Pandu."
 


Pic 5 - More drinking parties with Singaporeans and other foreigners.
Pic 6 - Her Facebook page. More drunkard fooling around.
 


Pic 7 - Record of disciplinary action by Bar Council - for numerous unethical public behaviour ...

AND this person right now is in the PM's dept. advising Najib and the cabinet over national security issues. Unbelievable!

Isy isy ...
tiadakah pelajaran agama atau pemahaman moral langsung yang dipelajarinya di UIA? 

AMUKANMELAYU - Kemerosutan "SOKONGAN KEPADA UMNO" bukan kerana KAFIRUN.....tapi kerana ISLAMELAYU tak suka kepada NAJIB dan Kabinet "MERAPU NAJIB"