,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 2 September 2013

QUINCY LIM JATUH CINTA DENGAN ABANG BOTAK MALAM MERDEKA


Abang Botak Rampas Bendera ANAK CINA MAIN API


Aku tabik kepada abang BOTAK yang berani dan tanpa diarah merampas Bendera Anak Haram KOMUNIS CINA DAP BABI yang dibawa oleh Si Tua Kutuk Tak Sedar Diri A.SAMAD SAID dan ADAM ADLI.


Aku bukan maki hamun tapi tiada kata itulah kata-kata paling lembut yang mampu aku gelarkan kepada ANAK-ANAK HARAM yang dibayar upah untuk menjahanamkan negara.

Abang BOTAK ini berani dan dengan jelas mempertahankan kedaulatan negara tapi apa tindakan kerajaan?

Diplomasi dan demokrasi terpimpin makan dengan itu kerajaan tidak akan mampu mengusik malah mencuit walau seinci pun Si ANAK-ANAK Haram itu walaupun jelas mahu menggulingkan negara secara terang-terangan.

Hari ini mungkin ada Abang Botak dan beberapa lagi HERO yang lepas yang tidak didendang untuk mempertahankan negara tetapi jika berterusan kerajaan melindungi si ANAK-ANAK HARAM ini pasti kerajaan ini akan tumbang ke tangan mereka.

Dan akhirnya, pengkhianat yang sebenar-benar pengkhianat adalah pemimpn dalam kerajaan yang membiarkan musuh negara berbuat sesuka hati.

Jangan kacau mereka asal jawatan kita selamat dan kita akan terus kaya. Pergi Mampos Rakyat!!!

Jangan marah aku cakap camtu sebab korang yang mintak!!!! 



  QUINCY LIM SANGAP MENDAKWA POLIS MELAYU BABI

Berikut kenyataan Quincy Lim, hasil daripada screen shot akaun facebooknya.

Saya tidak pasti samada dia pelajar INTI International University & Colleges, seperti dicatatkan.  Jika benar, tidak sukar untuk mencari gadis ini dan menasihatkannya.

Di bawah, status dimuatnaik beserta komen Quincy dan beberapa  rakannya.

Komen Quincy berbaur perkauman itu dikongsikan bersama saya oleh rakan dari Sarawak.


Quincy, polis Melayu BUKAN babi, polis INDIA dan CINA juga bukan babi, begitu juga dengan polis lain. Mereka semua  manusia seperti awak, tidak berekor dan tidak sentiasa menjulurkan lidah

Untuk pengetahuan awak,  majoriti polis berbangsa Melayu dan mereka dibantu oleh polis berbangsa lain di Malaysia untuk memastikan awak, keluarga serta rakan taulan berpeluang hidup LEBIH selamat.   

... selamat menari dan menjadi pelajar.

Molek sekiranya Quincy memohon maaf di atas keterlanjuran kata itu jika enggan banyak laporan polis dibuat terhadapnya.  Jika Quincy ditahan untuk tujuan siasatan, kelak polis akan bertanya ...

"Awak hebohkan di facebook mengatakan polis babi ke?"

Setelah semua urusan selesai,  Quincy dipersilakan untuk berjumpa saya dan mendaftar untuk menyertai Bengkel YBBM, klik di sini supaya boleh ditanamkan dengan kemahiran berkomunikasi secara lebih beradab.


AMUKANMELAYU - Kemana Abang Botak ni.....sudah belapa lama talak jumpa....lindu maaa..............