,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 9 March 2012

PRESIDENT, PM, MENTERI, MB dan exco akan di tentukan oleh PELOBI....undi hanyalah syarat pilihanraya sahaja. Tahniah kepada agen-agen Yahudi di Tanah Melayu



    Malaysiakini mengesahkan bahawa perpecahan PAS Kedah telah memalitkan arang ke muka PAS. Ini jelas Malaysiakini turut membantu usaha parasit untuk menentukan siapa MB Kedah yang mereka suka atau selari dengan kehendak PRESIDENT Malaysia. 

   Paraparasit pula adalah pendokong kepada kehendak PRESIDENT, sementara PRESIDENT pula mengikut apa yang telah di tetap oleh Sang Penguasa Dunia, Amerikana.....dan Amerikana pula mengikut apa yang telah di tentukan oleh Pelobi Kepada White House, pelobi ini pula menerima arahan dari Telaviva.....jika "Pilot Trek" penukaran MB Kedah ini berjaya.....maka kerusi Najib juga akan di buat dengan cara yang sama. Lebih mudah lagi kalau raayat turun ke jalan raya. Dah lama PR mengalunkan demokrasi telah mati di Malaysia, sebenarnya dia baru bermula......satu perkara yang mudah mengenali idea Yahudi.....mereka akan nyanyikan sesuatu perkara itu terlebih dahula....selepas itu baru mereka lakukan. Kalu dia katakan demokrasi itu telah mati.....sebenarnya mereka sedang merancang untuk membunuh demokrasi.

Seperti kes Lynas....mereka menentang berterusan projek itu walau pun pakar dari kalangan mereka sendiri mengatakan ianya tidak bahaya, sedang raayat asyik dengan issu ini.....masa ini juga mereka dengan rancaknya membina kilang haram di Selangor dan sisa buanganya sama dengan sisa buangan Lynas....dan di masa ini juga mereka merompak dan mencuri pasir....apabila kita sedar, Selangor sudah menjadi Darul Eh.....lubang.

tangisanmelayu - bangau oh bangau mengapa engkau kurus.......