,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 4 March 2012

PUTEHNYA ISTERI KU......sawa matang bukan lagi pilihan utama untuk calon isteri......

DASAR EMIGRESEN YANG LONGGAR...iklan ini amat bahaya kepada masa depan orang Melayu dan Negara.


Minat Jantan Melayu hanyalah pada Orang Melayu dan Kuda Puteh, sedikit dari Nusantara  (Indonesia, Thailand dan Philipin) dan sedikit dari Asia Barat. Di sebabkan Melayu itu terlalu rapat dengan kehidupan Nusantara....maka rata-rata Lelakinya berkahwin dan mempunyai pasangan hidup. Isteri yang sederhana.


Minat Jantan Imegran pula adalah tidak menentu.....khususnya cina. Mereka ini akan sapu sapa saja yang suka pada mereka bukan kerana DUIT. Kalau anda ke Pekan Banting, anda akan mudah menjumpai Cindian atau Mualaf dan juga Cina yang berpasangan dengan Orang Asli. Pada cina yang masih berminat dengan keturunan mereka....dalam era sekarang ini semacam susah untuk mereka mendapatkan pasangan hidup sekiranya lelaki ini kurang BERDUIT.

Dengan budget yang agak ciput....kini mereka mendapat peluang baru untuk mendapatkan ISTERI dari VIETNAM. Dalam bahasa mudah, "Membeli Isteri". Dengan RM 20 - RM 30 ribu....sudah boleh bergelar Pengantin Baru.

Apa yang merisaukan tangisanmelayu adalah Syarat untuk mendapatkan keraayatan Malaysia terlalu mudah dan kelonggaran syaratnya menjadikan ianya mudah untuk menjadi Warga Negara...sehingga Permohonan dari India dan Cina menjadikan Malaysia sebagai distinasi untuk mencari kehidupan baru. Dengan pertumbuhan kelahiran Melayu yang semakin menurun (satu keluarga hanya 2 atau 3 anak, berbanding dengan dulu sehabis kurang 7 anak) Apa akan jadi dengan kuasa/suara Melayu untuk 30 tahun akan datang?

Ini iklan anda Boleh beli isteri dari Vietnam dengan harga USD 6000 (kira-kira RM35,000). Kalau lari dia ganti FREE.

Ini untuk lelaki yang susah nak dapat jodoh...Asyik mengorat awek tapi kecundang jer..bagaimana kalau minat Jantan Melayu pun akan beralih arah?


Tiada lagi bau hanyir bawang puteh

 tangisanmelayu - Melayu sedang mengalami Tranformasi bangsa dan budaya. Perkahwinan campur seperti tidak dapat dielakkan lagi. Taraf bumiputra akan dapat dinikmati oleh semua orang yang berkahwin dengan Jantan dan Wanita Melayu, Islam hanya tercatit dalam IC sahaja ....pada hakikatnya mereka akan hidup dalam dunia asal mereka.....Cina, India atau Vietnam.