,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 14 October 2013

BANGSA YANG AMAT HINA YANG PERNAH DI LAHIRKAN KEDUNIA INI


PEMIMPIN ISLAM TAK KIRA PARTI JANGAN BUTA HANYA KERANA UNDI CINABENG!!!

SEJAK seminggu yang lalu lagi satu posting di facebook yang dimuatnaik oleh pasangan seks Alvin dan Vivian mula menjadi kecoh dengan gambar 'Selamat Berbuka Puasa' yang ditujukan khas kepada orang Islam sempenan dalam bulan Ramadhan ini dengan turut dipamerkan sedikit teks ringkas 'dengan Bak Kut Teh... Wangi, enak, menyelerakan!'.
Selamat Berbuka Puasa kita boleh terima memandangkan kita hidup 1Malaysia namun yang menghina kita sebagai umat Islam adalah 'dengan Bak Kut Teh' iaitu 'SUP TULANG BABI'!!!
Blogger seks bangsa Cinabeng ini sudah semakin melampau. Jika sebelum ini mereka mengadakan aksi seks mereka lalu direkod, lalu dipamerkan kepada seluruh dunia secara tak langsung memalukan Malaysia kita tidak berapa kisah. Namun kali ini mereka semakin berani dengan mula mempersendakan Islam dan memperkecilkan kesucian agama rasmi negara Malaysia. Apa sudah jadi??
Sejak dua menjak ini juga kita belum lagi mendengar secara meluas mana-mana pemimpin parti Melayu-Islam tidak kira dari PAS, UMNO, PKR mahupun parti komponen dalam BN yang bercakap secara lantang tentang isu yang boleh mengakibatkan agama Islam itu terus dipandang hina. Yang kedengaran hanyalah beberapa kerat NGO Islam yang bercakap tetapi tidak boleh membuat keputusan.
Kerajaan yang sedia ada tolong gunakan kuasa untuk membanteras perkara ini. Gunakanlah apa-apa akta, perkara, enakmen atau apa-apa sahaja yang ada dalam perlembagaan negara untuk menghalau Cinabeng seperti ini dari Malaysia. Agak sedih apabila masih ada lagi pemimpin Melayu dan Islam yang turut mempertahankan Cinabeng seperti ini hanya kerana undi dari kaum ini. 
Aku nak beri amaran kepada mana-mana pemimpin Melayu-Islam yang mempertahankan dua orang Cinabeng ini, aku janji aku tak akan berdiam diri. Aku tak nak pisang berbuah dua kali. Pernah ada seorang menteri Melayu-Islam yang mempertahankan Namewee yang menghina negara, menghina Melayu masih bebas, masih aktif menghina negara dan Melayu kerana dibelakangnya disokong oleh menteri Melayu ini.
Walaupun kita tahu yang ada parti berlambangkan mata dajjal masih menyokong Cinabeng ini, tetapi kita sedar mereka tiada kuasa. Parti UMNO punyai kuasa untuk menghukum. TOLONG GUNAKAN KUASA YANG DIBERI OLEH RAKYAT UNTUK BERTINDAK. Jangan hanya pandai bercakap, tetapi tiada tindakan. Hukum dan terus hukum Cinabeng ini yang terang-terang menghina AGAMA ISLAM!!!
Adakah RAKYAT berikan kuasa untuk memerintah hanya kerana mahu mengaut undi orang Cinabeng ini?? Adakah kerajaan yang dipilih RAKYAT kali ini masih tidak pandai menggunakan KUASA yang ada???
Tolong jangan butakan mata, butakan hati hanya kerana undi dari Cinabeng. Percayalah jika tiada tindakan drastik yang diambil oleh pihak kerajaan (sama ada lucutkan kerakyataan atau hukum dengan undang-undang) terhadap dua Cinabeng Alvin & Vivian ini, orang Melayu sendiri akan memberi hukuman yang berat kepada kerajaan BARISAN NASIONAL yang sedia ada sekarang.
MOHON BERTINDAK!!!!

Couple Sex Cina "GILA SEX DAN TIDAK BERTAMADDUN" Meroyan di Twitter....!




AKAUN FB TELAH DITUTUP, KINI MEROYAN DI TWITTER
 

Alvin & Vivian melepas geram kepada umat Islam dengan mengeluarkan kata-kata makian kerana 
Page Facebook mereka telah dipadam oleh admin Facebook kerana ramai yang report menghina Agama.

Adakah kemungkinan akaun Twitter mereka ini juga akan ditutup?
AMUKANMELAYU - Percayalah....tiada apa yang kena....Namewee telah mengajar mereka....berlainan jika Anak Melayu yang melakukannya. "Angin Tak Heran Kat Orang" ni.....Pak-Pak Menteri Melayu yang bagi kat depa bermula dengan kes Namewee lagi. Sekarang RASAKANLAH HABUANnya.