,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 27 October 2013

DAP - ORANG MELAYU KAKITANGAN KERAJAAN SEKARANG, SILA BALEK KAMPUNG MENJADI PENGANGGOR


OLAK LEMPIT - Ahad 22 Zulhijjah 1434 = 27hb Oktober 2013, Dalam kajian DAP terdapat lebihan 735,000 Kakitangan Awam di Malaysia dimana seperti yang kita sedia maklum mereka semua ini adalah hampir 95% adalah Melayu. Menurut Tony, buat masa ini kakitangan awam yang berjumlah 1.3 juta orang di negara ini, dengan nisbah 4.6 peratus daripada penduduk Malaysia.
Jika dibandingkan dengan negara jiran seperti Thailand, Indonesia, Filipina dan Korea, katanya bilangan kakitangan awam mereka hanya 2 peratus daripada jumlah penduduk negara tersebut.

Fakta ini di sahkan oleh Lim Kit Siang. Menurutnya  735, 000 Kakitangan Awam (Melayu/Bumiputera) Bakal Diberhentikan. DAP memberi FOKOS UTAMA ADALAH untuk menjimatkan wang Negara. Jangan pula mengatakan DAP kejam dan RESIS. Ini adalah "PENGORBANAN TERAKHIR ORANG MELAYU". Untuk KESAMARATAAN seperti yang kita mahukan dan kita laungkan, kita perlu praktikkan.

AMUKANMELAYU - Mengucapkan, "SELAMAT BERSARA AWAL" kepada semua kakitangan MELAYU dalam KERAJAAN serta terimalah DAP seadanya dan hayatilah hadith ini:

 Umat Islam Mengikuti Jejak Langkah Yahudi Dan Nasrani

Peristiwa Akhir Zaman, Hadis 5


Ertinya:
Daripada Abu Sa’id al-Khudri r.a berkata, “Rasulullah S.A.W bersabda, “Kamu akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka.”
Para sahabat bertanya, “Ya Rasulullah, apakah Yahudi dan Nasrani yang Engkau maksudkan?” Nabi S.A.W menjawab, “Siapa lagi kalau bukan mereka?” 

Hadith riwayat Muslim.
From Abu Sa’id al-Khudri reported that, “The Prophet said,” You will follow the footsteps of the nations before you, span by span, cubit by cubit until if they entered a lizard’s hole you would follow them too. ”
The companions asked, “O Messenger of Allah, the Jews and the Christians that you mean?” The Prophet said, “Who else if not them?”
Hadith narrated by Muslim.

Keterangan:
Umat Islam akan mengikuti jejak langkah ataupun gaya hidup orang-orang Yahudi dan Nasrani sehinggakan dalam urusan yang kecil dan perkara yang tidak munasabah. Contohnya; seandainya orang Yahudi dan Nasrani masuk ke lubang biawak yang kotor dan sempit sekalipun, orang Islam akan terus mengikuti mereka.

Pada masakini kita dapat menyaksikan sendiri kenyataan sabdaan Rasulullah S.A.W ini. Ramai orang Islam yang kehilangan pegangan di dalam kehidupan. Mereka banyak meniru ‘cara hidup’dan berfikiran seperti Yahudi dan Nasrani(Termasuk Kafirun Cina) sama ada secara sedar atau tidak. Ramai orang Islam yang telah terperangkap dengan tipu helah Yahudi dan Nasrani malah ramai pula di kalangan kita yang menjadi alat dan tali barut mereka.
Ya Allah, selamatkanlah kami daripada mereka!


Menurut Tony, buat masa ini kakitangan awam yang berjumlah 1.3 juta orang di negara ini, dengan nisbah 4.6 peratus daripada penduduk Malaysia.
Jika dibandingkan dengan negara jiran seperti Thailand, Indonesia, Filipina dan Korea, katanya bilangan kakitangan awam mereka hanya 2 peratus daripada jumlah penduduk negara tersebut.
TONY PUA - Orang yang akan menjadikan KAKITANGAN KERAJAAN penganggor

Jestru  jika DAP memerintah negara kelak, KERAJAAN DAP dapat melaksanakan "Projek Khas Mengurangkan Kakitangan Awam" ini.  Sebagaimana yang di rancang KERAJAAN DAP dapat mengurangkan PERBELANJAAN NEGARA, ini yang pertama akan dilakukan oleh Tony Pua dan disokong oleh LKS. Ini bermakna peratusan kakitangan awam yang sekarang ini berjumlah 4.6% berbanding penduduk negara akan dikurangkan kepada 2%, maka sekitar 735,000 orang pekerja kakitangan awam yang majoritinya Melayu/Bumiputera bakal diberhentikan. Ini adalah SATU JANJI dan CADANGAN yang baik. 

Jika di perhatikan sekarang pun banyak "KAKITANGAN KERAJAAN" yang menyokong DAP. Penulis amat suka jika "DAP MEMERINTAH", kerana penulis sememangnya dah membuat persediaan awal dimana anak-anak penulis di "GASAK" setiap hari dengan "BEKERJA SENDIRI" dan penulis telah berjaya melaksakanya. Sesungguhnya RAZEKI itu datang dari ALLAH,tapi bagaimana untuk mendapatkanya? Bagaimana dengan keluarga yang lain yang sememangnya turun-temurun adalah "KAKITANGAN KERAJAAN"?.

Sesungguhnya "JANJI ALLAH ITU BENAR", bila kita zalim dan tidak bersyukur, Allah akan menurunkan PEMERINTAH YANG ZALIM juga untuk kita. Setakat ini dalam apa situasi pun KERAJAAN (ISLAMELAYU) TIDAK PERNAH MEMBERHENTIKAN KAKITANGANYA kecuali atas sebab disiplin atau Kontrak yang tamat atau di tamatkan atas sebab-sebab sesuatu.

AMUKANMELAYU - Dah dapat bayangkan ramai yang "TIDAK PERCAYA" dengan semua ini dan merasakan KEADILAN akan mereka perolehi hasil dari undian mereka kepada DAP. Pesan Amukanmelayu, rentikanlah IMEJENASI yang anda tidak terlibat dengan 735,000 yang akan di berhentikan itu. Anda sebenarnya adalah ORANG yang terlibat secara langsung seperti Al-Marhum Ibu Aki selalu berpesan kalau marah dengan orang jangan sampai sanggup berdo'a: "MEMOHON PADA ALLAH, SEMOGA LANGIT DAN BUMI DI CANTUMKAN DAN ANDA TIDAK MENYEDARI YANG ANDA JUGA AKAN MATI BERSAMA". Fikirkanlah dengan akal bukan dengan NAFSU.