,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 14 October 2013

IMEGRAN PENCACAI MAHARAJA YANG DIBERI PENGHORMATAN DI TANAH MELAYU


JIKA DI INDONEISA DIA AKAN DIPENGGAL LEHERNYA, JIKA DI ARAB KEPALANYA AKAN DIPANCUNG!!!


HUKUMAN PANCUNG, LEONG PEI KOE PATUT MENIKMATINYA

Leong Pei Koe seorang Cina yang orang tuanya dahulu berasal dari negara China...ulang semula CHINA, yang mendapat Kerakyatan menjadi rakyat Tanah Melayu (kini Malaysia), yang dahulunya ibu bapanya barangkali datang sehelai sepinggang menaiki Tongkang, meninggalkan negara asalnya di China, kemudiannya bila sudah senang Menghinadina, Memalukan dan Membenci Raja-Raja di negara kita hanya dijatuhi hukuman penjara sebulan dan didenda RM8,000 !

Anda jangan silap, dia bukan menghina Raja Permaisuri Agung sahaja, tetapi dia menghina memalukan semua Raja-Raja Melayu, orang Melayu dan umat Islam di seluruh Malaysia! Kerana Raja adalah orang Melayu dan beragama Islam!

Maksud lebih mendalam budak keparat ini ialah, lebih baik negara ini tanpa Raja, tanpa orang Melayu dan tanpa umat Islam! Supaya senang buka rumah pelacuran, kilang dadah, kilang arak, rumah urut, tak perlu bayar cukai, tak perlu nyanyi lagu Negaraku, tak perlu guna Ringgit Malaysia tukar kepada Dollar Singapore. Inilah semuanya makna tersurat dan tersirat budak keparat ini. Dia hanya perlambangan sahaja!

Leong Pei Koe menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah ketika kenderaan rasmi baginda melalui balai pelepasan Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, dekat sini, pada pukul 11.50 pagi, 11 Februari lepas.
APAKAH NASIB BUDAK KEPARAT INI JIKA DI INDONESIA, ARAB SAUDI, THAILAND DAN FILIPHINA???

ISYARAT LUCAH BERMAKSUD RAJA KITA BODOH, RAJA KITA TAK PAKAI BAJU (BAYANGKAN RAJA PERMAISURI KITA TANPA BAJU), RAJA KITA PEMALAS, RAJA KITA KOTOR, RAJA KITA PENIPU, RAJA KITA BUSUK, RAJA KITA PEROMPAK (SAMA SEPERTI KATA-KATA LIM KIT SIANG MENUDUH RAJA-RAJA KITA LANUN)...isyarat Lucah juga bermaksud Raja kita tak solat, Raja kita gila seks, Raja kita letaknya di bawah kasut! Inilah maksud tersirat di sebalik isyarat lucahnya itu. Baca lagi di The Definition Of Body Language ini.

Di negara Filiphina, seorang rakyatnya dihukum penjara hanya kerana memasang Bendera negaranya secara terbalik!

Di Thailand, tidak ada satupun rakyatnya berani mengatakan tidak apatah lagi menghina rajanya walau dengan satu perkataan. Searchlah dalam internet, berapa ramai orang asing yang terpaksa merengkok dalam penjara bertahun-tahun lamanya hanya kerana tidak bersetuju dengan Raja Thailand, dan ianya diklasifikasikan sebagai Menghina Raja! Perhatikan ini http://www.sinarharian.com.my/global/aktivis-politik-hina-raja-thai-dipenjara-10-tahun-1.124833 dan http://www.sinarharian.com.my/global/pelawak-hina-raja-thai-dipenjara-2-tahun-1.122593. 

Di Indonesia, jika seorang Cina menghina bangsa Indonesia, menyindir pemerintah Indonesia, bukan kerajaan Indonesia yang akan menghukum si Cina itu, rakyat Indonesia akan memenggal kepala-kepala si Cina itu! Itu sebab orang Cina Indonesia tidak berani buka mulut!

Orang-orang Cina Indonesia lari berduyun-duyun meninggalkan negara Indonesia pada tahun 1998 ke Singapura dan ke Sabah, Sarawak kerana ketika Reformasi Indonesia, kedai-kedai mereka di Jakarta dirampok, ramai Cina Indonesia mati kerana dipenggal kepalanya! Perhatikan salah satu video kedai-kedai Cina Indonesia (dipanggil Cina Totok) dibakar dan dirampok http://www.youtube.com/watch?v=Mhru48BS82k

Begitu juga ketika Peristiwa Lubang Buaya di Indonesia, beribu-ribu Cina Indonesia melarikan diri ke Sandakan dan Tawau kerana takutkan "Parang" rakyat Indonesia! Partai Komunis Indonesia ini yang ahlinya Cina-Cina Komunis yang mebunuh Jeneral-Jeneral Indonesia lari lintang-pungkang ke Malaysia dan Singapura menyelamatkan diri mereka http://www.youtube.com/watch?v=erPbaXW5cTk

Di Malaysia, Cina Keparat seperti Leong Pei Koe hanya didenda RM8,000 sahaja. Dalam hati dia dah tentu ketawakan Mahkamah Malaysia, dan wang sebanyak itu dia boleh baling sahaja di kaunter mahkamah! Dia kerja di Singapura, hanya kira-kira SD 2,000 sahaja!

Adakah kamu mahu berdiam diri sahaja? Cukupkah dengan Hukuman seringan itu? 

Allahu akhbar!!! Semasa zaman Khalifah Umar Ibnu Abd Aziz, orang-orang Arab sangat suka memenggal kepala-kepala pesalah mereka di khalayak umum...